Tribuna/Футбол/Блоги/Овертайм/Годі марити безплатними трансляціями УПЛ - це утопія. Комусь доведеться платити

Годі марити безплатними трансляціями УПЛ - це утопія. Комусь доведеться платити

Блог — Овертайм
109

4 серпня повинні відбутись загальні збори клубів УПЛ, де, скоріше за все, вирішиться, хто буде транслювати чемпіонат наступного сезону. Претендентів два: Setanta Sports та MEGOGO. Перший - явний фаворит, бо, за всіма інсайдами, запропонував значно більшу суму.

Питання вже здавалося майже вирішеним, але за день до голосування включився президент «Руху» Григорій Козловський - і закликав віддати безплатно права комусь з національних трансляторів замість платних сервісів:

«Наскільки мені відомо, в УПЛ є дві пропозиції щодо купівлі телеправ. MEGOGO запропонував 100 тисяч доларів на рік усім клубам – це приблизно по 4,5 тисячі доларів на кожного. А Setanta запропонувала 1,5 мільйона. З вирахуванням того, що йде на УАФ, це по 60-70 тисяч доларів на клуб.

Я не сприймаю це інакше, як подачку. Вважаю, що клуби мають мати гідність та проявити свою позицію. Якщо завтра наш клуб і буде голосувати за щось, то тільки за телепул безплатної трансляції матчів для українців.

Я розумію, що медіаплатформам зараз також важко платити гроші за чемпіонат України, що клубам потрібні кошти для існування, але такі пропозиції – це ніщо інше, як подачка. Футбольний клуб «Рух» у цьому фарсі брати участь точно не буде. Це наша офіційна позиція. Ми знаємо собі ціну.

Тому я закликаю усі клуби відмовитись від таких пропозицій і безплатно віддати права на трансляції національним каналам. Нехай люди дивляться футбол та отримують задоволення».

Такі слова Козловського багатьом подобаються, бо багато хто дуже хоче дивитись футбол безплатно та не враховує наслідки.

З одного боку, в цьому є сенс, бо під час війни складно отримати серйозні для бюджетів клубів кошти за трансляції. І було б дуже добре, якщо зараз всі мали можливість дивитись матчі в вільному доступі. Не для комерції, а для соціального ефекту.

Але проблема в тому, що справжні безплатні трансляції - утопія. Їх не існує.

1. Виробництво трансляцій потребує серйозних вкладень. Навіть якщо транслятор нічого не заплатить клубам, йому потрібно покрити інші витрати. Для транслятора права все одно не будуть безплатними.

Олександр Денисов говорив про 10-12 тисяч доларів витрат на одну трансляцію. Євген Дикий також називав суму в 10 тисяч доларів. 240 матчів в сезоні - це 2,4 мільйона тільки на виробництво.

Додайте сюди 1,5 мільйона клубам - отримаєте повну суму, яку потрібно відбити Setanta Sports.

2. Якщо транслювати матчі безплатно, немає механізму, як відбивати витрати на виробництво.

Setanta Sports принаймні може розраховувати на платну модель розповсюдження контенту. Навіть якщо не відіб'ють напряму гроші - в цьому все одно може бути бізнес-інтерес, щоб розширити свій пакет телеправ спорту, прорекламувати нову платформу та збільшити кількість її платних підписників. Ефект може навіть не рахуватись в прямій вигоді.

Національний транслятор у вільному доступі може відбивати витрати тільки рекламою. І без повномасштабної війни цей ринок не був ніколи прибутковим, а зараз - тим більше.

3. Якщо не платить глядач, то за виробництво та «безплатну» трансляцію повинна заплатити або держава, або хтось з олігархів. В Україні не так багато загальнонаціональних каналів у вільному доступі.

Брати 2,4 мільйона доларів (близько 90 мільйонів гривень) з бюджету країни на футбол під час війни - це повний нонсенс. До того ж обидва державні загальнонаціональні канали «UA: Перший» та «Рада» транслюють марафон, який точно не припинять заради УПЛ. Хтось хоч спитав, чи потрібно їм це?

Всі інші загальнонаціональні канали так чи інакше належать олігархам. Чим це відрізнятиметься від трансляцій всі ці роки на «плюсах»?

Якщо хтось з олігархів буде готовий взяти на себе витрати, то тільки заради якихось шкурних інтересів. Бо рейтинги будь-якого низькосортного серіалу вищі за середньостатистичний матч УПЛ.

І ми знову повертаємося до заангажованих трансляцій та пропаганди. Інакше просто немає сенсу братись за виробництво та витрачати кошти. Виходить, глядач насправді також платить, тільки не грошами, а споживанням такого контенту та його впливом на нього.

***

Тому, як би привабливо та корисно не виглядала ідея безплатних трансляцій футболу під час війни, реалізувати її - потрапити в ту ж пастку, в якій український футбол був всі ці роки.

Враховуючи обставини, зараз клубам логічно погодитись на будь-яку пропозицію, щоб отримати незаангажованого транслятора, готового взяти на себе всі витрати на виробництво, та створити єдиний телепул.

Хай там як, але справжніх бізнес-пропозицій для українського футболу більше немає. Все інше - популізм, за який все одно комусь доведеться платити.

Хіба що клуби замість отримання грошей готові їх навпаки віддавати. Бо може дійти до того, що витрати на себе не візьме жоден транслятор - і клубам доведеться витрачати ці гроші та організовувати все самім. Замість того, щоб отримати хоч щось та скинути з себе зайві витрати на виробництво.

Лучшее в блогах
Сегодня, 15:33Автор
Экс-тренер команды Чемпионшипа работает в аэропорту уже через 4 месяца после увольнения
Сегодня, 15:07Блог
«Баєр» після трансферу Вірца у «Ліверпуль» загадав загадку для фанів – серед правильних відповідей був Воронін
Сегодня, 14:02Автор
Неймар и Ямаль взорвали соцсети совместной фотографией – оставили впечатляющую подпись
1
Сегодня, 00:15Автор
«Интер» случайно спасся от позорного поражения на Клубном ЧМ – для этого понадобилось аж 26 ударов по воротам
Вчера, 23:34Блог
Яке найгірше покарання загрожує Михайлу Мудрику – «Челсі» може відсудити гроші в українця
5
Вчера, 22:34Автор
Дебютный гол Беллингема за «Боруссию» лишь усилил сравнение со звездным братом из «Реала» – нашли интересное совпадение
1
Вчера, 17:10Автор
Кудрівка маловідомий населений пункт у всіх на вустах
1
Больше интересных постов в блогах
John Galt
Слова Козловського - популізм. Нам пора звикати, що за роботу людей необхідно платити.
Ответить
65
bithmuth
ответил на комментарий пользователя John Galt
Данный комментарий скрыт. Показать комментарий
Ответить
-11
Zina Katoric
ответил на комментарий пользователя John Galt
Нам потрібно перестати купувати лайно, яке нам пропонують.
Ответить
1
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя John Galt
Так. Абсолютно чистий популізм. Мені б також може хотілось би, щоб під час війни наш футбол показували безкоштовно людям. Але я розумію, що тоді ці витрати хтось повинен понести - і від цього будуть наслідки.
Ответить
4
SergiyOn
Платити треба за все :І це правильно
Ответить
43
Сергій Броваренко
ответил на комментарий пользователя SergiyOn
за все, що коштує своїх грошей і ось це справді правильно.
Ответить
4
bithmuth
ответил на комментарий пользователя SergiyOn
Данный комментарий скрыт. Показать комментарий
Ответить
-44
YuraK
ответил на комментарий пользователя Сергій Броваренко
Ой, ну тільки не розказуйте, що УПЛ, середняк серед ліг Європи, якщо навіть відкинути Шахтар і Динамо, не коштує тих нещасних 100-150 грн в місяць. 3 долара....
Ответить
2
Daggetkin
Зараз тут з'являться адепти "дєдушка в сєлє не сможет пасматреть".
Ответить
38
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Daggetkin
Так. Але з цими адкптами завжди треба говорити та пояснювати. Якщо не платять вони, то повинен платити хтось інший з відповідними наслідками. І простити державу оплачувати футбол для їх розваги під час війни - це максимально дивне бажання.
Ответить
3
spin floid
ответил на комментарий пользователя Daggetkin
Дедушки, без инт. уже давно не смотрят только счет узнают, беда в том что внуки уже забивают на это зрелище. Много из знакомых "фанатеют" футболом?
Ответить
3
Artem Osadchyi
Просто Козловський довбаний популіст, який працює на аудиторію якій в падлу заплатити за місяць футболу (+Апл та Бундес) суму, яка дорівнює двом чашкам кави.
Ответить
31
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Artem Osadchyi
Багато хто в Україні насправді може і не може собі дозволити пару чашок кави. Але тут справа в тому, що професійний футбол вищої ліги не обов'язково повинен бути для всіх. Платна модель не про це, а навпаки. Про ексклюзивність отримання контенту в порівнянні з тим, хто на платить
Ответить
7
Андрій Білик 🦎
С учетом качества всех национальных чемпионатов, которое нас ждет в этом сезоне, клубы должны доплачивать трансляторам, чтобы их показывали, а не наоборот. Понятно, что в этом нет вины ни клубов, ни трансляторов, ни организаторов чемпионатов, но смотреть это будет минимум людей. Это не сборная.
Ответить
28
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Андрій Білик 🦎
Так, я також про це думав. А Козловський з таким пафосом говорить, наче трансляції його клубу дійсно щось коштують - і його образили та недоплачують.
Ответить
14
DT
Мені здається, навіть якщо УПЛ створить ОнліФанс з фотками дружин футболістів – люди все одно не будуть платити. Зараз у всіх якась безпричинна ейфорія, усі хочуть УПЛ, хочуть футбол без легіонерів і тд, але я впевнений, що пройде 4-5 турів, люди побачать новий рівень нашого футболу і просто заплюють монітори. Я багато років сперечаюсь з людьми, які не хочуть платити за контент, бо я давно плачу і вважаю це єдино вірним рішенням, але якщо люди навіть до 24 лютого дуже активно не були згодні з моєю позицією, то зараз... УПЛ – не конкурентноздатний продукт, ще й невідомої якості після смерті Футболів. Що робити? Я не знаю. І, якщо чесно, мені все одно. Що буде цей сезон, що не буде – особисто мені це не потрібно. У футболі під час війни немає і бути не може спортивного принципу, бо клуби в кардинально різних умовах. Що покаже такий сезон? Нічого. Хай щось роблять, хай якось показують, розберемось. З руснею розберемось і з цим розберемось.
Ответить
18
Сергій Броваренко
ответил на комментарий пользователя DT
"Зараз у всіх якась безпричинна ейфорія, усі хочуть УПЛ" - це що жарт такий чи що, хто всі, яка ейфорія, скажу особисто за себе, пофіг буде УПЛ чи ні і де вона буде транслюватись, якщо будуть матчі у безкоштовному доступі може й подивлюсь якийсь матч в турі, а як ні то й ні, платити за продукт під назвою УПЛ бажання ніякого немає бо нема за що.
Ответить
6
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя DT
Ейфорії не бачу. Але подивитись буде цікаво. Те, що УПЛ - абсолютно неконкурентноздатний продукт, згоден повністю.
Ответить
5
DT
ответил на комментарий пользователя Сергій Броваренко
Та ні, не жарт, мені самому дивно, але я кілька разів тут писав, що мені ця УПЛ в цих умовах і даром не здалась – і незгодних було набагато більше, ніж згодних. Бо я то підтримую вашу позицію.
Ответить
1
Показать еще 1
vovaseryi
Я знаходжуся не в селі, ТВ купував 3 роки тому, Самсунг. Вчора оплатив ОТТ Сетанта і в мене їх додаток не запустився. У пари моїх друзів також. Відповідь підтримки - шо у нас старі платформи на ТВ. Всі інші ОТТ та застосунки нормально працюють, а для їхнього шедевра - НІ. Звісно ж на плейстейшн додатка вони також не зробили, як той же Мегого, що дуже зручно. Платформа сира, навіть нема можливості відвязати власну картку! Одже, спочатку зробіть продукт - потім беріть на себе відповідальність, а не навпаки.
Ответить
11
Mezzala
ответил на комментарий пользователя vovaseryi
Додатку сетанти досі немає на всі моделі LG. Але я думаю, що це тимчасово і з часом буде додано до всіх нових і старих моделей та фірм виробників
Ответить
1
Piter Pan
ответил на комментарий пользователя vovaseryi
В мене дешева китайська смарт тв приставка, якій чотири роки. Сетанта працює без проблем.
Ответить
3
Dynamo.Kyiv
ответил на комментарий пользователя vovaseryi
Я звичайно отримаю купа мінусів. Були різні тв, на різних ос все це від лукавого. Купіть тв приставку офційну Android TV, саме офіційний нормальний не те що в телевізорах xiaomi або китайських боксах. І забудете про всі проблеми раз і назавжди.
Ответить
1
Показать еще 2
Roman Nikolaev
Без претензій до Олександра, але він любить боротися з вітряками, судячи з усього. З платними трансляціями приблизно теж саме, що і зі спортом внєпалітікі. Можна привести купу аргументів на свою користь, але людина буде стояти на своєму. Завжди знайдеться немало людей, які будуть матюкати умовне Мегого, так само було з Футболами. Завжди будуть згадувати: а от раніше було безкоштовно. І моє улюблене: звичайних людей позбавляють права дивитися футбол.
Ответить
9
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Roman Nikolaev
Звичайно, знайдуться. Але ми повинні завжди нагадувати та пояснювати, чому це неправильно.
Ответить
4
Piter Pan
ответил на комментарий пользователя Roman Nikolaev
Принципово не передплачував Футболи, тому що де-факто це були клубні канали кротів, яких я не можу терпіти. Проти Сетанти і Мегого не заперечую, готовий платити за УПЛ адекватні гроші. 109 гривень в місяць за Сетанту, це більш ніж адекватно.
Ответить
2
Misha Rud
поки є можливість купляйте за 20грн)
Ответить
8
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Misha Rud
Динамо показували навіть на Сетанті по Мегого, не відключали. Тому мені навіть не довелось платити щось нове, бо колись брав Мегого одразу на два роки підписку.
Ответить
1
mslvdns
всё правильно , когда платишь -получаешь хорошии трансляции, но платить нечем.
Ответить
7
Фанат Месси
нет ничего бесплатного. нет бесплатной медицины, нет бесплатного образования, нет бесплатной армии, нет бесплатного футбола. Всегда кто-то за это платит, кто то налогами, кто-то просмотрами рекламы или непрозрачной приватизаций заводов и шахт. И чем прозрачнее схема оплаты, тем лучше. Ведь это мы платим зарплату футболистам. Мы же не просим бесплатный билет в кино или в театр, а когда идём на бесплатный концерт во время выборов, мы понимаем, кто за это заплатил. Для футбола платежи от трансляции это основа правильного бизнеса.
Ответить
6
Zina Katoric
Скільки тут бажаючих купувати все підряд, за все платить ! В усіх і9 та 3090, ноути, іphone, starlink, tesla! Одні мільонери!
Ответить
5
diamond6668
ответил на комментарий пользователя Zina Katoric
Для телевизоров старых показывают с 15 минутной задержкой на 2+2 в чем проблема?
Ответить
2
Dynamo.Kyiv
ответил на комментарий пользователя Zina Katoric
Я взагалі нерозумію цю логіку. Тобто айфон мають безкоштовно роздавати чи зі знижкою для українців бо вних зарплати низькі ? Ринок працює не так. Немає грошей на підписку - не дивимось УПЛ. УПЛ не входить в обов'язковий споживчий кошик в Україні. Це якось з 90х люди звикли на безкоштовний футбол по УТ1.
Ответить
5
anacreon
ответил на комментарий пользователя Dynamo.Kyiv
Ну так ніхто і не дивиться той УПЛ давно, крім спортивних журналістів та фанатів клуба. )))) Раніше хоч в лізі чемпіонів дивилися і вболівали за наші клуби. Після того як і ЛЧ забрали, то людей взагалі перестав цікавити український клубний футбол. Це просто тут сидять люди на спортивних сайтах і думають, що вся країна переймається тими сетантами, мегогошками. Люди відключають навіть кабельні, бо стало дорого платити 150 гривень на місяць. І дивляться по 30 центральних каналів по Т2. Раніше люба участь Динамо і Шахтаря в Єврокубках була подією. Зараз ніхто навіть не слідкує, коли вони там. Бо людям стало плювати. Тому і оці пусті трибуни на внутрішніх змаганнях, а також на єврокубках, поки карантин не почався. Яко на якийсь Реал чи Сіті люди ще так-сяк збиралися поглазіти. То на різні умовні Шерифи і Мідтьюланди людям лінь було ходити. Зірок нема, на результати Динамо і Шахтаря начхати. Не кажучи вже про наших в Лізі Европи. До цієї втрати інтересу і привело те, що УПЛ і ЛЧ забрали з центральних каналів. Тепер по вечорах замість футболу - мужики, що були основним глядацьким контингентом укр. футболу - дивляться з дружинами серіали по СТБ чи новини....
Ответить
4
Показать еще 5
451°F
відверто байдуже що і як буде, бо зараз абсолютно не до футболу. треба виграти війну, решта потім
Ответить
5
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя 451°F
В цих словах також є сенс. Футбол точно зараз не найважливіше
Ответить
-1
Mezzala
Щось не віриться в суму 100тисяч від Мегого
Ответить
5
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Mezzala
Чому? Тут же в тому і справа, що є витрати на виробництво. Фактично цією сумою вони говорять, що ми готові вас показувати і спробувати відбити свої витрати. Враховуючи, що в нас дешеві серіали популярніше за футбол, а зараз взагалі війна та важко заробляти на таких речах, в цьому є сенс. Бо Мегого займається бізнесом, а не меценатвом.
Ответить
-1
Dynamo.Kyiv
ответил на комментарий пользователя Mezzala
Вони закрили Мегого в Росії, це великий удар по фінансах. Респект їм, але можливо коштів зовсім немає.
Ответить
2
Dynamo.Kyiv
ответил на комментарий пользователя Dynamo.Kyiv
вибачте за велику букву Р, в слово росія, це помилка, Т9.
Ответить
3
Показать еще 1
Євген Циплєнков
Автор, то есть клубам деньги за права платить не нужно по твоему?
Ответить
4
diamond6668
ответил на комментарий пользователя Євген Циплєнков
А что у клубов есть одно название?Стадионы не ихние(которые к тому же не годятся для трансляций нет света или мощности,нет подогрева,нет оборудования по уходу за газоном,нет точек для расстановки камер), оборудование для трансляций тоже,может какой то звездный игрок играет за них?Нету ничего у клубов,как у Олимпика и Мариуполя только автобус.Клубы ничего не вкладывают,а хотят золотые горы,за что им платить? Возможно Сетанта посчитала затраты на производство и сказала сколько она может дать.Многие уже говорили клубам давайте купим оборудование для упл ТВ ,так нет же это дорого,а бесплатно раздавать трансляции которые стоят денег за каждую организацию это пожалуйста.
Ответить
-1
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Євген Циплєнков
Так от Сетанта пропонує - і це найбільша пропозиція. Інших же немає, нікому не цікаво. А Рух сидить і говорить - ми коштуємо більше. Де це більше? Де хоч одна пропозиція?
Ответить
0
spin floid
ответил на комментарий пользователя Олександр Сажко
"Рух" немного не так сказал.
Ответить
2
Evhen Wanzha
За умовами тендеру один матч туру має бути в загальному доступі. Тобто трохи безплатного футболу таки буде. Крім того, через певний час запис матчів буде викладено на ютуб.
Ответить
4
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Evhen Wanzha
Та може навіть не один. Думаю, можна придумати систему, щоб були й деякі безплатні трансляції. А за це - зрозуміти транслятора і прийняти ті реальні гроші, що він дає
Ответить
1
fan1659646035851680127
В мене і багатьох інших є сайт, де ВСІ ВСІ матчі у вільному доступі, тому не партесь
Ответить
3
diamond6668
Кстати за годы независимости так и нет в Украине общенационального спортивного канала,который мог бы быть например на базе ут 1(ут спорт),есть xsport но он вроде частный и не транслирует спорт а фильмы с Брюсом ли или Джеки чаном,а на УТ1 даже лч и матч сборной прерывали на новости в 21-00.Нет канала где можно посмотреть Олимпийские виды спорта не только в олимпиаду ну и национальный чемпионат по футзалу,гандболу,хоккею,баскетболу и других видах спорта.Это показатель работы того же министерства спорта.Зато политических каналов полно.
Ответить
3
anacreon
ответил на комментарий пользователя diamond6668
Так. Слушне питання. А потім вони дивуються, чого ніхто не ходить на наші гандболи, волейболи, баскетболи та інші ігрові види спорта. А бо нема за кого вболівати. Ніхто не знає які команди грають, яка таблиця, коли і де грають. Якщо в когось є місцевий клуб умовний гандбольний клуб, то людина не може ніде по телевізору подивитися як він грає на виїзді. Про всі ці види спорту у нас держава згадує лише під час Олімпіади і хоче медалей.
Ответить
6
Олександр Шарадкін
ответил на комментарий пользователя anacreon
Щодо "всіх цих видів спорту" - чомусь забули про федерації з них, які роблять трохи більше, ніж нічого для їхньої популяризації і для проведення цих самих трансляцій зокрема.
Ответить
2
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя diamond6668
Так це також дуже великих грошей коштує. Це ж знову питання виробництва, зарплат робітникам, студій, операторів, станцій ПТС.
Ответить
-1
Vitalii Mykhailenko
Повністю згоден. Та ж сама підписка на Сетанту прямо зараз коштує 20 грн. Це не такі вже й великі гроші. Люди давно повинні зрозуміти, що за контент потрібно платити
Ответить
3
k1ll0k
якщо цифри дійсно такі смішні - віддати безкоштовно сетанті з умовою безоплатної трансляції на сайті та ютубі. усі бажаючі дивляться футбол - сетанта отримує нових відвідувачів на сайт, можливо хто і купить підписку + реклама
Ответить
3
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя k1ll0k
Не зовсім зрозуміло, чи вдасться Сетанті так щось відбити. Можливо, як варіант, щоб 1-3 матчі туру були безкоштовними.
Ответить
2
Олег Барков
В мене є чат, де майже 600 людей, всіх об'єднує футбол. Так от шо мене вразило - під час матчів ДК, які Сетанта показувала безплатно, там постійно просили лінк на трансляцію на піратки. Тобто, ліньки зареєструватися та дивитися безплатно та в хорошій якості, краще піратку, яку хтось кине. В нас немає звички дивитися футбол на платформах, ми тільки йдемо до цього. Але нізащо не треба зупинятися, чи давати якісь поступки, наголошуючи на обставини. За все в житті ми маємо платити, футбол не виключення.
Ответить
2
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Олег Барков
Типова історія
Ответить
1
Dynamo.Kyiv
ответил на комментарий пользователя Олег Барков
Я за відповідальність за перегляд піртарських трансляцій, як в Німеччині. Зараз я очікує питання " а ты видел зарплаты у них и у нас"
Ответить
0
Олег Барков
ответил на комментарий пользователя Dynamo.Kyiv
Думаю, тепер, отримавши статус кандидата в ЄС, ми маємо прийняти закони щодо відповідальності за піратство, та щось робити на цьому рівні в сенсі блокування сайтів і тд
Ответить
4
Показать еще 2
Zina Katoric
А скільки глядачів подивиться оце все платне? Ну ДК і Шд і все? Хтось гадає що будуть дивитися інше? За гроші? Ви серйозно? Ну пара тісяч в кращому випадку. І як це допоможе нашому футболу? Ну засунуть Упл на платну платформу, яка є далеко( ще й м'яко сказано) не у всіх, а подекуди її нема можливості встановити, і шо? Яка від цого користь глядачам? Якість трансляції покращиться? Та хрін там! Коментувати почнуть нормально? Та хрін там? Зручний час ? Та хрін там! Все для глядача? Та хрін там! Нам нав'язують усіляки жирноглісти і інші циганята шо треба платити. Кажуть: жигулі це космос, савецкій пламбир - огонь, ахметов з суркісом- святі люди і ваще узкій мир наше майбутне. Ну канешно! Гроші не пахнуть і відробляти потрібно. Ще з'являться статейки з подібним змістом. А чому вони так раптово випливають? А тому шо хтось хоче отримати трансляціі і їм на нас з вами плювати, як і авторам таких рекламних опусів.
Ответить
2
diamond6668
ответил на комментарий пользователя Zina Katoric
Каналы Сетанта и мегого платят за трансляции деньги за топ 5 лиг,и это только за картинку ,это они не производят,какой смысл им покупать упл(создавать трансляции оборудование которого у них нет брать в аренду или покупать) и раздавать бесплатно? Так любой канал закроется так как работать в убыток не выгодно. Если хотите бесплатно пусть Гриша Козловский и другие купит в УПЛ ТВ новую ПТС с hd,3d и 4к,со стерео звуком,потом раздавайте бесплатно,качественные трансляции нужны для разбора эпизодов,а не как на Ютубе показывают где в тени не видно вообще что происходит,трансляция это свет,звук,камеры высокой четкости,зелёный газон а не яма с грязью или песком. Ужгород есть свет?стадион Украина?Луцк ?там нет достаточного освещения,а клубы говорят что им мало платят,а за что платить?Включите даже не АПЛ ,а скажем польскую лигу и сравните с нашими трансляциями из тех же Ужгорода ,Луцка,или других стадионов.Вот Сетанта и хочет посмотреть сколько купят Шахтер Динамо,Динамо Днепр1,Шахтер Днепр 1.Если будет продукт то будет и конкуренция за него.Действительно матч Минай Рух никто не купит,так его возможно и пустят на бесплатных каналах,так что не переживайте посмотрите .А Динамо и Шахтер это бренды на которых можно заработать.
Ответить
1
Oleksiy N
ответил на комментарий пользователя diamond6668
Про польську лігу не скажу, але бачив недавно матч одної шведської команди…
Ответить
1
Тібібо
Так нехай козловський і оплатить ці 2,4 млн
Ответить
2
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя Тібібо
Також про це думав. Але якщо козловський платитиме, то знов отримуємо заангажованого транслятора. Найкраще, якщо транслятор не буде пов'язаний з жодним власником клубу упл
Ответить
2
anacreon
Кожен раз, коли вам втюхують, що треба платити за спортивні трансляції, то згадуйте захмарні зарплати футболістів, яких ніхто з них не вартий. І що ви робите це тільки для того, щоб власники могли далі платити їм ці захмарні гроші. Якщо умовний Циганков чи Степаненко отримують мільйон доларів на рік, то це виходить 40 мільйонів гривень у рік. 3 мільйона 300 тисяч гривень в місяць. 110 тисяч гривень на день.... Саме за це умовний електрик Міша має платити по 200 гривень на місяць зі своєї зарплати в декілька тисяч, половину з якої з'їсть комуналка. Бо оці сто тисячок на день для наших зірок з неба не впадуть. А інакше вони грати не будуть. То вся країна має тепер останні гроші віддати, аби їм на нову тачку вистачало. Знову ж таки - власники великих клубів платять футболістам гроші, які ті не заслуговують. За те, що будуть м'ячик ганяти у своє задоволення. А потім ниють, що багато бабла йде і нехай прості люди ці зарплати оплачують через платні підписки. На що люди крутять пальцем біля скроні і просто перестають дивитися і вболівати за ці клуби.
Ответить
1
diamond6668
ответил на комментарий пользователя anacreon
Олигархи потому и олигархи потому что умеют считать деньги,а вы почему то думаете что они амёбы,которые сидят и думают куда бы вложиться в минус себе или они кристально чистые и благотворители и думают про народ как в их выборных роликах.?Нет они прежде всего бизнесмены.Не хотите им платить за футбол,заплатите им за коммуналку так как они контролируют обленерго,теплосети и другие.Я расцениваю футбол как приятное время припровождение с друзьями на стадионе или в кафе или дома у телевизора,а не как спонсирование жидов олигархов и футболистов,сильно сомневаюсь что мои 50 или 100грн что то решат для них.
Ответить
1
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя anacreon
Так ви можете не оплачувати. Вони ж вас не змушують. Не дивіться. Якщо я не можу собі дозволити щось, я це не купую і роблю щось інше.
Ответить
2
Vad21
Есть продукт - надо платить. Только цена должна соответствовать качеству, само собой.Это не продукт первой необходимости, без которого не возможно прожить.
Ответить
1
Sem
"Національний транслятор у вільному доступі може відбивати витрати тільки рекламою. І без повномасштабної війни цей ринок не був ніколи прибутковим, а зараз - тим більше." Камон, ви серйозно про неможливість відбивати витрати? Секунда реклами на провідних каналах країни та, увага, на каналах Футбол! до війни коштувала 2.5-3 тисячі. Проміжок між двома таймами це 15 хвилин по 60 секунд = 2 з чвертью лімони за рекламу. Навіть по нинішньому курсу в 40 це 56 тисяч доларів. При вартості виробницта одного матчу в 10-12. Але ж нормальні европейські канали ще 10 хвилин до гри та 10 після крутять рекламу, я це бачу на протязі останнього місяца перегляду еврокубків на датських, шотландських, румунських та десятку інших каналів. А це ще 50 тисяч зелених зверху. В рамках існуючого медиаринку України з його цінами трансляції можуть бути повністю окупні. Питання в тому, що головні транслятори країни(топ-5) цим не займаються. А те що ви звете Національним УТ-1 стараннями Аласаній у вишиванках зведено до такого плінтусу по рейтингах, що секунда реклами там коштує 70 гривень, в рази меньше ніж на Еспресо чи каналах мультиків. Прописом - сімдесят! Тому саме на державному каналі УТ-1 з такими управлінцями ніякої бізнес моделі на рекламі бути не може.
Ответить
1
Сергій Броваренко
ответил на комментарий пользователя Sem
Ваші підрахунки вражають) Заради цікавості подивився скільки коштувала секунда найдорожчої з можливих в Україні реклам, а саме політична реклама в прайм-тайм буднього дня під час президентської виборчої кампанії в 2019 - це важливе уточнення адже під час виборів ціни на рекламу летять в космос і наприклад по данним "Громадського руху ЧЕСНО" на одному з найбільших національних телеканалі країни 1+1 секунда реклами при всіх факторах які я назвав і які кардинально впливають на підвищення ціни вона склала трохи більше 1000 грн за секунду, тому ваші підрахунки в яких УПЛ стає доларовими мільйонерами можуть лише викликати посмішку)
Ответить
6
Sem
ответил на комментарий пользователя Сергій Броваренко
посмішку в мене виклакало якраз пояснення любителя кави цій ціні на 1+1 для політичної реклами. Як там Ігор Валерійович казав, ми її знизили, щоб Юлія Володимирівна могла себе якісно прорекламувати. Не дослівно, але по пам'яті. PS. Я взяв орієнтовні цифри по пам'яті для вечірніх слотів ігор 17-00, 19-00, 21-00. Не думаю, що сильно помилився, при бажанні можна поритись на Детекторі чи Медіаняні та перевірити. Але для топ-5 цифри точні.
Ответить
3
Сергій Броваренко
ответил на комментарий пользователя Sem
Якщо вас не влаштовує приклад з 1+1 я вам легко приведу цифри з інших каналів найдорожчої політичної реклами в прайм-тайм під час виборів президента ICTV - 1400, Інтер - 2100, але ви як завжди знайдете причину чому Фірташ і Пінчука зробили скидку Юлі чи ще комусь і як завжди викличете посмішку у мене і сльози у босів УПЛ за їх втраченими на рівному місці мільйонами))
Ответить
2
Показать еще 2
ieronim
10 тыс баксов за матч это реально дорого. Может лучше вообще некоторые матчи не транслировать? Ибо во многих матчах будет ужасный футбол, а тратить на его трансляцию такие деньги во время войны не кажется разумным
Ответить
1
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя ieronim
Навіщо тоді взагалі грати?
Ответить
7
ieronim
ответил на комментарий пользователя Олександр Сажко
Щоб не втратити місця в єврокубках, взагалі футбол як професійний вид спорту. Я не пам'ятаю щоб чемпіонати україни з ганболу та волейболу транслювали, але в них все одно грали
Ответить
5
Емре Конур
Все правильно
Ответить
0
diamond6668
Люди не могут понять что тот же Суркис владелец Облэнерго,так почему же он свет вам бесплатно не раздает?А наоборот тарифы повышает раз он такой хороший ,и почему ввели новые тарифы за доставку,ремонты оборудования за ваш счёт и т.д.Зато вы секономили 50 грн на трансляции,но заплатите за свет 250.Того же Козловского зачли который под видом тренировочной базы построил отельный комплекс,вырубив лес.Зато бесплатные трансляции людям подавай.
Ответить
0
diamond6668
Единственное сделайте приложуху для lg,а то как то не солидно
Ответить
-1
Пабло Еміліо Ескобар Гавірія
ответил на комментарий пользователя diamond6668
+++дуже бісить, хотів подивитися нормально Динамо на телевізорі, але немає в ЛГ сторі додатка. Не солідно відрізати так аудиторію, яка згідна платити за футбол
Ответить
4
Олександр Сажко
ответил на комментарий пользователя diamond6668
Так, тут є питання. Особисто в мене працює добре, але в мене відносно нов й Самсунг. Але в багатьох не працює. З іншого боку, завжди можна увімкнути на ноуті та вивести на телевізор.
Ответить
-1
diamond6668
ответил на комментарий пользователя Олександр Сажко
Но работать над улучшением им нужно,главное чтобы они не забили на все проблемы типа и так сойдёт,они могут столкнуться с трудностями по организации трансляции матчей ,на многих стадионах не хватает света для трансляций,а матчи будут без зрителей вообще не захотят свет включать,типа дорого.Платформа для трансляций должна быть такая чтобы при наплыве зрителей выдерживала,а не зависала как Олл ТВ. Конечно можно подключить ноут ,но как минимум это два света,во во вторых на ноуте кто то из семейных захочет посмотреть другое,поэтому это на крайний случай.Лучше пусть будет приложуха.
Ответить
3
Показать еще 1
diamond6668
Козловский популист,он запхнет трансляции Руха на свой телеканал и всё,трансляцию организует если нет на канале, город или область на областных гос каналах,а это уже бюджет народа,а второе это будет транслироваться на старом оборудовании.А электорат будет рад бесплатной в кавычках трансляции. Надо разбираться ,то что навар маленький для клубов ,а что у клубов есть?Чего стоит наша упл без Динамо и Шахтера?У клубов есть из имущества только арендованный автобус?За годы независимости ПТС были у УТ1,потом у Футболов и Плюсов,причем нельзя исключать что от одних они кочевали к другим,они морально устарели:формат,цветность,звук,я вчера смотрел студию и матч Динамо Штурм так резало слух звук,бо даже в роликах на Ютубе есть стерео чистый звук,а у них нет вот вам и бесплатные трансляции. ПТС Футболов теперь непонятно кому принадлежит и сейчас главный вопрос кто будет создавать картинку и на каком оборудовании это должно волновать, насколько я понимаю даже у той же Сетанты нет оборудования,кто будет показывать повторы с оффсайдных камер камер из-за ворот,титры игроков, статистика, софт с линией оффсайда и т.д.,свет на большинстве стадионов не подходит для трансляций или недостаточная мощность,прикол в том что в целях экономии свет и подогрев не будут включать,так как это расходы, картинку создать будет тяжело, всё в итоге скатиться в наше привычное болото.Козловский устранили недоликы стадиону Украина? Теперь по поводу трансляций,матч Ворскла-Днепр1-можно показать на общенациональном канале для популяризации УПЛ ,а вот матч Динамо -Шахтер платно так как этот матч можно продавать и за границу,не бойтесь про дядю Федю из села теж подбають первое это аудиотрансляция, второе это матч в записи,незнаю там на 15 минут,30 минут или два часа позже.Всё равно он из села,и врядли есть разница ему если у него нет интернета а есть только телевизор. Бесплатных трансляций не бывает кто то по-любому за них платит,зарплату комментаторам,экспертам ведущим монтажерам,операторам,водителям,которые везут оборудование,также аппаратная где выводят вам картинку с нужной камеры и делают повторы.Подозреваю что многие проводят это через бюджетные и областные компании.Поэтому для Козловского и других они получаются бесплатные.А люди думают какие олигархи хорошие за свои деньги всё народу дают,ни один олигархи не будет ничего делать бесплатно.
Ответить
-1
Микола Кізілов
Олександре, не роби послугу власників наших ФК. У всіх є віце-президенти, у деяких їх як судей у КС. Нехай думають, розмовляють і вирішують. Не вирішать – їм же гірше. Без УПЛ всі спокійно виживуть, окрім самих клубів.
Ответить
-1
Андрій Білик 🦎
ответил на комментарий пользователя Микола Кізілов
Та й клуби, насправді, переживуть - український спорт ніколи не був про бізнес чи прибуток. Історія з Козловським чудово це доводить - навіть під час війни він спокійно відмовляється від 60-70к доларів на рік (а це у новому сезоні цілком може бути контракт гравця стартового складу нетопової команди), бо для нього це дрібниці. Не буде УПЛ - він заявиться у якийсь польський чи литовський чемпіонат просто тому, що може це собі дозволити.
Ответить
4
bithmuth
Мои знакомые давно уже не смотрят УПЛ и даже обсуждать эту тему им по фиг Хватает АПЛ и др на смарт ТВ
Ответить
-2
Dynamo.Kyiv
ответил на комментарий пользователя bithmuth
А що ще ваші знайомі не дивляться, перечисліть все. Всім дуже цікаво.
Ответить
2
anacreon
Дивно. 25 років телебачення та український футбол справлялися з тим, що матчі були безплатні на центральних каналах, а тепер раптом не можуть справитися.... Як тільки з'явилися платні стримінгові сервіси, то одразу стало неможливо справитися.... Ага... А потім всі ці причетні дивуються, чого люди не ходять на стадіони. До карантинів і війни. Не ходять, бо їм стало нецікаво вболівати за якісь клуби, якщо вони не бачать чемпіонат. Раніше включили і на каналах дивилися і ЛЧ, і збірну, і УПЛ, Серію А, бокс. Зараз майже все це забрали і 40-60 річним дядькам, які були головними глядачами футболу - треба проводити додому інтернет, купляти смарт-телевізор, розбиратися з тими стрімінгами і як там реєструватися і платити, і платити великі гроші, при тому, що зарплати малі, а комуналка і ціни високі. Звичайно кузьмичі просто втрачають інтерес до футболу і того, хто там стане чемпіоном, хто яке місце займе. У підсумку Суркіс і Ахмєтов витрачають десятки мільйонів на свої команди, які нікому не потрібні. І той упл ніхто не дивиться. За що люди мають платити оці гроші? За те, щоб всі ці 20-річні футболісти отримували по декілька мільйонів доларів зарплати на рік? Щоб бідосям було на що кожен вечір бігати по кабаках та мали бабло на утримаяння своїх тьолок, аби ти шлялися до бутіках? І щоб на Ферарі вистачило? За це рядовий українець повинен витрачати останні гроші? Щоб любий посередній футболіст посереднього клубу на місяць заробляв стільки грошей, скільки звичайний українець не заробить за все життя? Ніхто за це платити не буде.Тільки невеликий процент молодих людей, в яких хороша робота чи багаті батьки і їм не шкода з цим морочитися. А вони на своєму горбі всі ті Мегого і Сетанти не втримають. Тому все це у підсумку посиплеться і закриється.
Ответить
-3
Daggetkin
ответил на комментарий пользователя anacreon
Яка ж біда з причинно-наслідковими зв'язками тут
Ответить
7
Sem
ответил на комментарий пользователя anacreon
ладно оплачувати УПЛ, але ж віддати більше 8.5 мільйонів і перебити пропозицію Футболів по АПЛ щоб чергова купка легів в Англіі на вас заробила мільйони, це нонсенс. Я завжди дивувався наскільки тупі азіати у цьому плані, той же Таіланд віддає більше десятка млн щороку щоб дивитись чужу АПЛ, хоч на ці гроші міг би мати 2-3 пристойних за азійськими мірками клубів в азійській ЛЧ і навколо них збудувати власну окупну футбольну індустрію при їхній то кількості населення!
Ответить
-1
Andriy Owen
ответил на комментарий пользователя anacreon
Ти прямо говориш , як європейські керівники про Україну." Навіщо вам давати гроші ,зброю, якщо ви скоро посиплетися і закриєтеся". На рахунок того , що раніше матчі показували безплатно---- показували 2 матчі в турі, які були зняті двома камерами і в жахливій якості Так саме зараз можна зробити без проблем.
Ответить
9
Показать еще 2
Sem
Враховуючи обставини, зараз клубам логічно погодитись на будь-яку пропозицію, щоб отримати незаангажованого транслятора, готового взяти на себе всі витрати на виробництво, та створити єдиний телепул. =========== Абсолютно не вірний висновок, погодитись - це приректи себе на злидні і наступне десятиліття. На ринку формується класична дуополія де участники грають у зворотній аукціон - хто дасть меньше. Фактично це те саме, що було до 2022. Майже монополіст, тоді це Футболи, зараз Сетанта, який дає мінімальну суму, та учасник який хоче отримати матчі тільки декількох рейтингових команд, тоді це Плюси, зараз Мегого. Ця модель повністю консервує розвиток, в ній не має конкуренції і потреби піднімати ціну за права на кожних наступних торгах. Ці 1.5 млн Сетанта буде пропонувати клубам і через 10 років, як новий монополіст, бо в них не буде варіанту де інде замовити продакшен. Единий спосіб вирватись з цього порочного кола - робити свій продакшен і не залежати від монополіста. Це пройшла Ередивізія. Так, спочатку це затратно, але через рік у клубів вже не буде катастрофічної залежності від Сетанти, дасть вона їм копійки, зніме картинку. Вони зможуть запустити свій ТВ канал, і він 100% буде з більшою вартістю реклами ніж УТ-1. УПЛ сможе запустити свій ОТТ-сервіс і також продавати матчі за кордон, а при тій кількості біженців, що виїхала але все ще вболіває за Динамо і Шахтар це теж в перспективі зможе стати окупним. Загалом ситуація в Українському футболі дуже схожа з ситуацією з українською зброєю минулі роки - розпиляйте те що у вас є і сподівайтесь на дядю з Сетанти/Мегого, а якщо він вам не дасть снаряди, то тихенько помирайте. А могли б, як розумні люди в тій же Кореї, все своє робить.
Ответить
-4
SayNoMore
Данный комментарий скрыт. Показать комментарий
Ответить
-11
Bennor
ответил на комментарий пользователя SayNoMore
Не готовы - не смотрите. В чем проблема?
Ответить
5
Daggetkin
ответил на комментарий пользователя SayNoMore
А хто по вашому має оплачувати трансляції?
Ответить
8