Tribuna/Баскетбол/Блоги/Вінтажний баскет: історії НБА минулого/«Кінгс» – «Лейкерс»: «неминуча» класика – впізнай гравців та згадай шалений матч

«Кінгс» – «Лейкерс»: «неминуча» класика – впізнай гравців та згадай шалений матч

.

vintagebasket
«Кінгс» – «Лейкерс»: «неминуча» класика – впізнай гравців та згадай шалений матч

Хто чув про це протистояння? І про теорію змови, що ЛАЛ протащили у Фінал. Але я про те, що ті баталії романтичної епохи запалювали сердця. Давайте витримо пил з ДВД диску і просто згадаємо. Бо тут є цікаве! Вінтажне.

І одразу пасхалочка. Хто пізнав цього гравця - нині тренера?

Кріс Вебер проходить. Вважається людина однією з топів Міцних Форвардів. Разом із Данканом, Гарнетом, Дірком. Що скажете про базованого Сі Веба?

А на центрі у Королів не Сабоніс, а Владе Дівац. І його цифри.

Майк Бібі та камера з гори. Фішер не встигає.

Дівац проти Шака. Звичайно, що шансів мало. Але це про мозок проти фізики.

Філд голди. Лейкерс поки що повз кошик.

Сакраменто більше того плюс двадцять ведуть. Половина другої зіграна, Бобі Джексон а-ля Монк виходить на паркет.

Шак вже майже дабл але увага, три фоли!

Кобі приєднується і це говорить про те, що гра у Озерних не йде. І про те, що Расел Уе... Кінгс тиснуть! І ведуть гру. Але не спішіть із висновками.

Ох і багато буде скрінів. Ну нічого. Шак отримує четвертий в середині третьої.

Кобі тиснуть в захисті та намагаються (хех) ментально вивести із себе.

У Кобі і ОНіла по чотири. Але це ж Лейкерс на чолі яких гуру дзен Філ.

І вже трошки просідають Кінгс, ЛАЛ поближче підходять по рахунку.

Як справи?

Знайома картина. Шак перетисне Владе, це безперечно.

Поїхали на останню чеверть. Плюс сім для гостей.

Отримав, поштовхався, забив. Дізель.

Плюс п'ять, пахне цікавинкою.

Борди програють Королі, наче сучасні, га? Чи це не до сенсу сказано?

Ось він, пасхалочка номер два, скажіть, ну ви знаєте, так?

Починається найцікавіше.

Майк Бібі тягне на цьому відрізку команду своїм шутінгом. Бо інші перекриті. І увага на рахунок та співвідношення часу! Я розумію, вас не здивуешь цим. В сучасному і плюс двадцять не проблема. Але і тут показано, що Бібі лише три дав в другій. Це не регулярка.

Рік Адельман керує командою. Нагадаю. Той, що Портленд виводив у Фінал проти Детройта та Булз.

Знаходять гравця у куті! Вебер побіг, але піздно.

І лише плюс три. А ось і клатч тайм.

Забивають Кінгс, треба відповідати. Час то спливає.

Відповідь Королів. Трибуна скандує За-Хист.

Не забивають чорні джерсі і це шанс для ЛАЛ, але треба три щоб якоюсь надійністю повіяло.

Виходимо на фініш. Два б'є ЛАЛ і тепер просто монстр захист режим включається. І шанс певний для деморалізованих, безперечно Королів.

Тиснуть на гравця майже одразу.

Це були швидкі фоли. І ЛАЛ таким чином не дають забити три. І залишають час собі на тактичний хід.

І все. Починаємо епічний розбір. Кобі побіг. Та подивіться, майже всі побігли. Як Індіана сучасна. Та ні, як всі команди у такому б становищі.

А по центру стояв Орі. І саме його на коротку передачу Кінгс і не покрили. Бо всі побігли хто за Кобі, хто за Фішером.

Ну а цей пан майстер таких моментів, чи не так?

І подивіться радіус. Нікого. Там і потанцювати можна. Але. Видихаємо. Це супер момент.

До побачення. Мамба аут. Але це було круто.

Снайперська гвинтівка номер п'ять спрацювала. Дякую за увагу.

Цей пост написано користувачем Трибуни!Створи власний блог уже сьогодні! Ділись думками з найкращим спортивним комʼюніті України!
Hugh Glass
Величезна чорна пляма на спадщині Лейкерс, що не змити ніколи... Жартую. Автору респект за спогади, Дага Крісті з волоссям не кожен день побачиш) Але я хотів би грубими мазками окреслити загальну ситуацію стосовно чемпіонського минулого ЛАЛ на фоні цього "скандалу", для любитилей теорій змов та тейків про "Лейкерс все купили" і таке інше... Не будемо чіпати еру Майкана, давайте про Шоутайм (там наче все було ок і бучу ніхто ніколи не підіймав), Кобі/Шак трипіт/4 фінали, Кобі/Газоль дубль/три фінали, ну і куди ж без баблу - чемпіонства "з зірочкою". Шоутайм - пропускаємо, це не моя тема настільки, але якщо знайдуться експерти з нечесної гри періоду Джонсона/Джабара/Уорті - welcome! Лейкерс Шака та Кобі. Це 4 фінали та три титули поспіль за 5 років. Ок) Віддаємо титул 2002 Сакраменто, фіналу з Джерсі не було, рухаємося далі. Індіана та Філа питання є? Питань нема. Кобі/Газоль. Питання до Орландо чи Бостона є? Ну і бабл. Звичайно, були б то не Лейкерс чи Бостон, жодних питань або зірочок* не було й близько. Але... Тобто, якщо забрати в нас "скандальний" 2002-ий, під сводами Staples нині Crypto будуть висіти всього лиш 16 банерів. Жиденько, звичайно, але думаю для певної величі в розрізі історії світового баскетболу вистачить.
Відповісти
3
Mикола Ткаченко
відповів на коментар користувача Hugh Glass
Та наче історичну спадщину ніхто й не ставить під сумнів. Але бабл дійсно із зірочкою)
Відповісти
1
Hugh Glass
відповів на коментар користувача Mикола Ткаченко
З другою частиною не згоден але ок)
Відповісти
2
Mикола Ткаченко
Ех, були часи, коли Кінгс мали 61 перемогу в регулярці, а ГСВ 21, хех)) Вебер, Дівац, Стоякович, Біббі. Ах, скількох закохала та команда. А могли 3-1 зробити, ух, було б. Але Лейкерс також не пальцем роблені. Там вся серія мала дикі клатчі. По пасхалочкам, звісно, Даг Крісті і Роберт Оррі. Перший зараз щось намається з Кінгс зробити, але поки не айс. Схоже, треба в перебудову буде. Бодя27, кріписяч, тобі не звикати. А та команда мені по відчуттям нагадує We Believe Дабс. Романтика, яка програла в результаті.
Відповісти
3
vintagebasket
відповів на коментар користувача Mикола Ткаченко
та ну. ті дабс це якби дрімс)) просто да дірку привіт щоб не спав. але дірк своє взяв і дабс своє ой як взяли взабалмутили лігу своїми братами та гріном. і взагалі це революція.а кінгс ну блін. бодатися із лал в нульових як на мене це трошки більше. хоча ну який дівац і бібі чемпіони ну не можливо це. це такі команди а вебер це взагалі глиба людина. просто є такі команди які знаєшь дуже міцні але їм трохи не вистача. оце трохи це навіть не фарт. я ж до того і вів що адельман він же і з ракетами працював - яо і мак. то він виводив команди до по. просто у кожної системи є градація рівень стеля. це не фентезі. ми коли дивимось баскет думаєм о кайф це наче гра. а насправді це піт і кров це така праця це просто неймовірно в цьому і краса. кінгс повага. це незвичайна команда. а далас нуль шість! вони повинні були вигравати. там авері джонсон таку швидкість поробив.тері і інші. але досвід і склад. тому блін просто кінгс це як авраам в біблії)) ото мене понесло.
Відповісти
2
vintagebasket
відповів на коментар користувача Mикола Ткаченко
це як який небудь галатасарай у куефа нульових але ж вони виграли. то треба шукати якусь іншу_)
Відповісти
2
vintagebasket
відповів на коментар користувача Mикола Ткаченко
а взагалі я настільки кохаю цю гру що ото мені розбирати по поличках минуле це просто супер. колись не було доступу до цих матеріалів.тобто я так пізнаю баскет з різних аспектів. це як історія для мене)) як наука))то любов трибуні що приютили правда:)
Відповісти
2
Показати ще 1
vintagebasket
ну це класика_)шануй класичне ее))
Відповісти
2
1982
ти в фотках дав відповідь на свої пасхалки)) а так серія дійсно була крута. Шкода, що судді її зіпсували
Відповісти
1
Станіслав Кабаці
ех, я пам'ятаю ту зарубу. класна команда була в королів. топова. я погоджуся з Великими Окулярами і його постом. і докину що якщо копати глибше, то хтозна скільки чемпіонств НЕ МАЛО БУТИ в кельтів наприклад (скільки там Рассел мав? 10 за 12 років?) чи биків (ага, всі чемпіонства їх справедливі, точно)
Відповісти
0
Леброна на велоперегони
Матч якого не повинно було статися. Але Біббі бився лицем об лікті гравців ЛАЛ, заробляв їм штрафні, потім ще й нанили про теорію змов. Ще й Донахью наклеп зробив що вони фіксили той результат. Це теорія змови проти ЛАЛ і їх величі - от що я вам скажу)
Відповісти
0

Інші пости користувача

Шпори - Хіт 2014го. Матч Другий. Чи втримав Кавай Короля в захисті і хто заруїнив гру у техасців?
27 травня, 21:38
2
Продовження інтерв'ю. Торонто, Зайон та інші питання. Розмова шанувальників гри
23 травня, 16:24
8
Сага про Кавая-термінатора, "I want some nasty" та три-очкові Денні Гріна. Як проходив Фінал 2014го. Шпори-Хіт, 1 гра
16 травня, 17:18
4
Використаний шанс зіграти, ігровий тандем із Ті-Маком, лей-ап замість данка - кар'єра Дерела Армстронга
15 травня, 05:39
3
Шоста гра Фіналу 93-го року. І знову всі камери слідкують за 23-м номером
12 травня, 19:07
4
Міцний форвард із міцним характером. Допомагав кельтам брати титул, бився з суперником у "дербі". Історія Пі Джей Брауна
9 травня, 20:02
3
5й матч Фінальной серії 93го року. Санз проти Булз
8 травня, 14:36
3
Символ Хорнетс 2000-x - "Великий кіт" Джамал Маглойр
6 травня, 12:31
3
Четвертий матч Фінальної серії 93-го року. Домінатіо Майкліо та статіо. Важка доленосна боротьба Санз
4 травня, 11:20
3
Монті Уільямс як гравець - цікавий шлях корисного виконавця
2 травня, 11:35
3
93 Фінали. Серія продовжується у чинних чемпіонів вдома. Чи згорів Фінікс під нуль у цьому двобої?
28 квітня, 19:13
4
Удока гравець вигризав собі місце в складі. Огляд кар'єри та жодного слова про тренерські двіжухи
25 квітня, 14:12
4
Інтерв'ю з автором Блогу "Просто про НБА" - Початок розмови
23 квітня, 11:11
8
93-й рік, Фінал. Матч Другий. Обов`язок Фінікса - брати домашню зустріч
21 квітня, 14:42
3
Класика 90-х. Чарльз Барклі, який став МВП регулярки приймав Майкла у першій грі Фіналу.
15 квітня, 09:44
5
Сага продовжується. Дензел Леонард, та інші притчі про аналогії з акторами та гравцями НБА
11 квітня, 15:18
5
Швидкий реліз та шлях до Титулу. Історія Едді "запальнички" Хауса
9 квітня, 18:51
2
Грав із Шакілом, Леброном та бився проти Детройта. Історія Деймона Джонса
5 квітня, 06:39
5
Суб'єктивно-смакові кіно проби. Аналогія з гравцями НБА та акторами Голівуду. Хто є хто та чи буде продовження?
3 квітня, 22:16
21
"Магія" травми - невже ретро дежавю для Канінгема? 1988й - трагедія Айзеі Томаса
2 квітня, 12:12
8
Всі пости