Tribuna/Біатлон/Блоги/Crazy=genius/«Ми виступаємо для власного розвитку, а не для вболівальників». Правила життя сестер Меркушиних

«Ми виступаємо для власного розвитку, а не для вболівальників». Правила життя сестер Меркушиних

Розповіли про контракт з федерацією, порівняли думку вболівальників зі сракою.

«Ми виступаємо для власного розвитку, а не для вболівальників». Правила життя сестер Меркушиних

У цьому сезоні жіноча збірна України переживає кризу результатів – команда погано виступає на Кубку світу та чемпіонаті світу, оновлює антирекорди. На фоні цього щодо спортсменок йде критика з боку вболівальників у соцмережах.

Олександра Меркушина опублікувала на своїй сторінці в Instagram пост про хейт, в якому вона розповіла про своє ставлення до негативних коментарів. Анастасія Меркушина відповіла сестрі на нього: «За кожною старшою сестрою, яка терпить усе, є молодша, яка закриває усім рота і робить те, що хоче. Люблю тебе, моя мила».

Згодом під цим постом сестри вступили у жорстку дискусію із підписниками. Зібрали найбільш яскраві треди.

Пост Олександри Меркушиної

Олександра Меркушина: «Думка як срака, є у всіх», але це не означає, що її треба висловлювати»

@nesterini: «Невже Бо та Вірер не критикують у себе на Батьківщині, коли в них гонка не йде? Звичайно, перехід на персональні образи це неправильно, але я вважаю, що кожен вболівальник має право незалежно від своєї компетенції висловлювати свою конструктивну думку в тому числі і на сторінці спортсмена, хіба не для цього створені соцмережі?

Логіка «спершу добийся, а потім пиши» – це якийсь совок і вже безпосередньо приниження вболівальників, які щиро переживають за збірну».

Олександра Меркушина: «Одне просте питання, як людина, яка не спеціалізується на даному виді спорту, може критикувати спортсмена чи тренера?) Це є звичайним висловлюванням думки, про яку не просили.

А, як відомо «думка як срака, є у всіх», але це не означає, що її треба висловлювати. Біатлон - це не просто стрільба і лижі, в цей вид спорту входять ще мільйон інших факторів.

Я на цьому знаюсь, бо я 18 років знаходжусь в цій сфері, людина, яка залишає коментар – ні. Тому ці люди переходять автоматично в розряд хейту. Я запевняю всіх «експертів біатлону», що критики нам вистачає всередині команди, а поза нею ми не потребуємо.

Чесно, коли люди починають робити «аналізи» гонок і стану спортсменів, з професійної сторони це виглядає смішно».

Анастасія Меркушина: «Мені напряму заборонили щось пояснювати і у любій ситуації казати, що все добре»

Анастасія Меркушина: «Ніхто не забирав у вас право висловлювати думку, більше того, я ціную думку тих, для кого загалом це роблю.

Питання тут у тому, чи справді я заслуговую на усі епітети, які використовуються? Ви ж розумієте, що не знаєте 90% того, що відбувається «за кадром»?

Ба більше, мені напряму заборонили щось пояснювати і у любій ситуації казати, що все добре. Як ви вважаєте, це чесно по відношенню до вболівальників?»

Олександра Меркушина: «Скажіть мені, будь ласка, де в пості слово вболівальники? Це по-перше, по друге якщо в вас немає інформації – у вас немає з чого робити аналіз і ви не маєте що враховувати.

О, а ще, я не пишу фігуристам в соцмережах про те що вони, припустимо, неправильно приземляються з стрибків, хоча я також за них дуже вболіваю. Єдине, що я їм пишу, це те, які вони молодці.

А прикол в тому, що ми не маємо справдовувати чиїсь очікування, не відносьтесь до спортсменів як для людей, які вам винні».

Анастасія Меркушина: «У контракті з Федерацією біатлону України прописано: виконувати роботу, поставлену тренером»

@nesterini: «У вас наче має бути якийсь договір з ФБУ, певні зобов‘язання перед ними? У нас демократична країна, і ФБУ є представником уболівальників. ФБУ вам платить зарплатню з податків цих самих уболівальників.

Якби ви не були ні перед ким зобов‘язані, вам би не платили за біатлон, і ви бігали б на аматорських змаганнях Тернопільщини на вихідних, а по буднях їздили б в універ, де вам платили би стипендію за те, що ви виконуєте зобов‘язання дотримуватися дисципліни і успішності в навчанні».

Анастасія Меркушина: «ФБУ не має до податків жодного відношення! До того ж ми так само сплачуємо податки із призових коштів та спонсорських контрактів. У контракті прописано: виконувати роботу поставлену тренером. Що я зробила не так?

Жодного тренування не було пропущено (тільки по хворобі). І до речі, цього року бюджетних коштів не було витрачено, усі збори оплачені IBU».

Олександра Меркушина: «А ще ми сплачуємо податки, за які будуються і функціонують школи і лікарні».

@euget_t: «А міністерство – має. І ви все ж, як професійні спортсмени, виступаєте заради вболівальників, а не просто для власного розвитку».

Олександра Меркушина: «Ми виступаємо заради власного розвитку, а не для вболівальників».

@euget_t: «З призових ви сплачуєте податки в країнах проведення змагань».

Олександра Меркушина: «Ми сплачуємо податки в Україні».

@euget_t: «Саша, це називається фізкультура. А ви – професійні спортсменки. У спорті великих досягнень інші правила. Що швидше ви це усвідомите, то кращою і більш успішною буде подальша кар’єра».

Олександра Меркушина: «Це називається адекватність)))».

@0_0_kbb: «Одним словом, спорт має стати фінансуванням спонсорів – а не коштів платників податків, думаю, тоді хейту не буде... Це за прикладом фінансування спорту в USA».

Олександра Мерушина: «Фінансування спонсорами – це те ж саме фінансування через податки, тільки напряму, а не через руки держави».

Олександра Меркушина: «Вболівальники від слова «вболівати», а не «критикувати»

@nesterini: «Чому ж тоді ви так само не кажете про нашу підтримку? Вам же явно підтримки всередині команди вистачає, то нащо вам іще вболівальники?

Нащо тоді країні потрібні трансляції біатлону, якщо в цей час по «Суспільному» можна показати телемарафон чи передачу про якихось колгоспників-аграріїв та їхні народні пісні? Кожен спортсмен це в першу чергу представник своєї країни і публічна особа, а кожна публічна особа має бути готова як до критики, так і до хейту.

Не виправдовую хейтерів, але вони існують і ніколи нікуди не дінуться, тож найкраще що можна з ними зробити це просто визнати факт їхнього існування. Що стосується більш конструктивної критики – повторю, що в ній поганого?

Звичайно, не заслуговуєте, це не те, про що саме я казав, бо ображати і принижувати спортсмена, як і будь-яку іншу людину, за помилки, та і за будь-що, це взагалі некультурно і грубо. Тим паче дівчину, коли у нас більшість уболівальників чоловіки. Але я казав про те, що більшість наших спортсменів чомусь не розрізняють звичайну критику від хейту і за банальщину одразу кидають в ЧС».

Олександра Меркушина: «Тут я з вами не згодна, «вболівальники» від слова «вболівати», а не «критикувати». Потрібно розуміти, що дивитись гонки роками та мати достатньо знань – не є одним і тим самим, і зі сторони не видніше.

Можете не хвилюватись, спортсмени теж гонки дивляться. Ну і ще раз наголошую на тому, що думка актуальна тільки тоді, коли про неї питають, в всіх інших випадках – це хейт».

Олександра Меркушина: «Ми не зобов'язані сприймати критику, бо ми не є цирковими макаками, ми не робимо шоу для вболівальників, танцюючи з бубном і виконуючи їхні забаганки»

Анастасія Меркушина: «Не треба перекручувати. Яке смислове навантаження слова «вболівальник»? Ви не раз казали фразу «якщо критика конструктивна», як ви визначаєте, конструктивна чи ні? Футболісти кидають у ЧС за невинний жарт, пишете ви. А який жарт вважається невинним?»

Олександра Меркушина: «Я бачу, ви неуважно читаєте мої пости. Перечитайте ще разочок і винесіть головну ідею. Або я вам підкажу, в пості я пишу про реакцію (!) на хейт. Там, здається, не пише про приниження вболівальників. А, і щодо самого слова «вболівальник», воно походить від слова вболівати», а не «критикувати».

Ще раз запитаю: конструктивна критика від кого?) Від людини по ту сторону екрана. І ні, це не совкова позиція, це основа.

Можливо, тому що ця критика або «жарт» переходить особисті кордони спортсмена? І ні, ми не зобов'язані сприймати критику, бо ми не є цирковими макаками, ми не робимо шоу для вболівальників, танцюючи з бубном і виконуючи їхні забаганки».

Анастасія Меркушина: «Нам боляче на усе дивитися більше ніж вам, бо ми ЗАПЛАТИЛИ ЗА ЦЕ ЖИТТЯМ»

@maxmelnyk777: «Цікаво, коли спортсмени ображаються на вболівальників, вони усвідомлюють, що за гроші вболівальників (як платників податків) їздять на збори, на змагання, отримують призові, стипендії і т.д.?

Чи усвідомлюють вони, що вболівальник заплатив власні, а не державні, гроші за квиток/ за трансляцію/ проїзд в іншу країну? І може сказати, що йому не сподобався виступ спортсмена, так само як може сказати, що актор зіграв погано у виставі. Вболівальника абсолютно не має хвилювати внутрішня кухня, він платить за видовища і має право вимагати їх».

Олександра Меркушина: «Ні, спортсмени не циркові макаки, щоб виконувати ваші забаганки, ми представники країни на змаганнях. А ще ми люди, які якщо хочуть сприймають критику, а якщо не хочуть не сприймають».

Анастасія Меркушина: «Повторюся: спортсмени теж платять податки (з призових). Усе питання і полягає у тому, що ви ставитеся до нас, ніби ми просто цифровий код, який виконує певну функцію. А ми з плоті і крові.

І боляче на усе дивитися більше ніж вам, бо ми ЗАПЛАТИЛИ ЗА ЦЕ ЖИТТЯМ. Ви колись задумувалися, скільки треба зробити, щоб бігати на такому рівні ? Так, ви праві – ми обрали самі цей шлях, як і сотні інших дітей. І якщо це так просто, бути на Кубку світу у топі, то де решта? Чому не дійшли?

Зрозумійте мене вірно, я знаю, де я і у якій прірві. Але подумайте: зараз мене поливають лише тому, що я не соромлюся казати це у етері!»

Анастасія Меркушина: «Уявіть, скільки фанів зі всього світу донатили лише тому, що наші зірки спорту попросили»

@maxmelnyk777: «Поливати брудом – це неправильно в будь-якому випадку. У мене нема жодних претензій до вас, але коли спортсмени починають жалітися, що вони багато працюють і жертвують здоров'ям, то це трохи кумедно.

Бо умовні шахтарі у набагато складніших умовах працюють і набагато менше отримують. Лікарі кожен день рятують людей і ціна їхньої помилки – це смерть, а не незакрита мішень. Я розумію ваше обурення і розумію, що вам це неприємно, але спортсменів і будуть сприймати «як макак», бо спорт – це індустрія розваг».

Анастасія Меркушина: «Ось бачите, до чого дійшли? Я для вас макака, ваша «розвага».

І до речі, невже не було смертельних випадків на змаганнях? Смерть на втіху мільйонам? Вартує таке шоу ціни за квиток. Прекрасно розумію, що говорю крайнощі, але так воно і буває. Якби не було спортсменів? Уявіть, якщо би всі спортсмени промовчали про війну, уявіть, скільки фанів зі всього світу донатили лише тому, що наші зірки спорту попросили».

@strepan: «Країна має фінансувати масовий спорт, а не спортивних туристів», – абсолютна правда. І так і є, та зазвичай, спортивні туристи в інтернеті не плачуться. Плачуться диванні експерти. Те, що у нас є спортсмени, добре для кого? Для майбутніх поколінь.

Все ж таки, хай їх і мало, але в нашій країні залишаються адекватні батьки, які хочуть допомогти своїй дитині розвиватися, знайти хобі або призначення та бути фізично здоровою. А якщо не буде спортсменів, закрити повністю всю спортивну систему, то я навіть боюсь уявляти що буде). Якщо ви думаєте, що буде краще, ну, тоді я радий, що ви не у Верховній Раді.

Висновок тут один по темі, яку підняла Олександра – «критика» типу «фууу», 80 місце, фу та ви ніякі недоречна до спортсмена, хоча б тому, що навряд чи після таких слів він сконцентрується на наступну гру. І ті, хто зараз виступає, це найкращі наші атлети.

Фукать та мошніть потрібно в каналах міністерства та спортивних федерацій. І казати «вболівальники витрачають гроші, тому мають право» – це тупо. Якщо у людини токсичні ідіотські думки, то краще залишати їх при собі. Це явно не критика)».

Олександра Меркушина: «Дуже добре сформована думка, дякую, що зрозуміли мій посил».

Анастасія Меркушина: «Боронь Боже хвалити, це портить людей. Вболівайте, підтримуйте, радійте. Можете змінити на краще – міняйте, радьте. А впав – не добивайте!»

@evgeniivoronchuk: «Так пишете, наче вболівальники взагалі не здатні проводити звичайний аналіз на рівні середньої школи. Наприклад, Олег Шевченко (припустимо) у сезоні 21-22 програвав на 1 км по лідеру по 5 секунд, а в сезоні 22-23 – по 10 секунд, вболівальники не можуть зіставити факти і визнати, що Олег Шевченко став слабшим (у швидкості) порівняно з минулим сезоном?»

Олександра Меркушина: «Ну чому ж, проводьте аналіз, скільки влізе. Тільки після того не потрібно писати, що спортсмен погано тренувався або тренер давав йому не ту нагрузку, якщо ви не уважно читали мій пост, то я нагадаю другий фільтр під назвою «факти».

Анастасія Меркушина: «А чому, знаєте? А як повернути швидкість? Констатація фактів – не хейт і не критика. І ніхто жодного разу не казав, що все супер. Мені деколи здається, що усі думають, що нам подобається ситуація, яка склалася. Як ви гадаєте, мені не хочеться волосся рвати на собі? Можете щось порадити, радо вислухаю).

Боронь Боже хвалити, це портить людей. Вболівайте, підтримуйте, радійте. Можете змінити на краще – міняйте, радьте. А впав – не добивайте!»

Олександра Меркушина: «В ресторані вам надають послугу, за яку ви платите гроші, а спортсмени вам послуг не надають»

@nesterini: «Дивіться, ваш пост про те, що вболівальники не розбираються в специфіці спорту і не розуміють спортсменів. Але ж спортсмени теж не розуміють простих уболівальників, бо ніколи ними не були. Ви знаєте всі умови на змаганнях, під час підготовки і всередині команди, ми – ні. У нас є лише відкрита інформація зі ЗМІ, згідно з якою ми робимо висновки.

Тож якщо спортсмен відчуває, що критика до нього незаслужена і він посів місце згідно зі своїми очікуваннями, то він або вона має поставити запитання до керівництва і до ЗМІ, чому ж вони завищують сподівання і вся критика ллється на них, а не на тих, хто цю інформаційну бульбашку надув».

Олександра Меркушина: «Якщо людина вважає, що це порушує її особисті кордони не залежно від посилу, який несе ваш коментар – так».

@nesterini: «Дякую, чудовий приклад тому що я сказав (відповідь на видалений коментар, – прим.). Я б додав. Якщо я прийшов в ресторан поїсти смачного борщу, якщо в ньому навіть не плаває муха і якщо його зробив хоч найкращий мішленівський кухар світу, але якщо він на смак, як брудні шкарпетки, то я йому скажу відверто, що борщ несмачний, бо я прийшов в ресторан поїсти смачний борщ, а отримав ось таке».

Анастасія Меркушина: «А ще величезне питання: як туди муха попала. Окрім кухаря, скільки людей торкалося тарілки?»

Олександра Меркушина: «В ресторані вам надають послугу, за яку ви платите гроші, а спортсмени вам послуг не надають».

@nesterini: «Футболісти самі не цураються подеколи жартувати з уболівальниками. Жарти ж ідуть про публічне, про гру, про голи, що бачать усі, а не про якісь аспекти особистого життя. Якби хтось якось пожартував про те, як я в магазин пішов, мені б самому було некомфортно, бо я не хотів би, щоб це стало публічним.

Але спортсмени ж знають, що за кожною їхньою дією на полі стежать камери і мільйони вболівальників, тож і до жартів про це мають бути готовими».

Анастасія Меркушина: «А людський фактор? Хтось ображається, хтось ні. У кожного свій «поріг болі». Хтось сміється з історії, як йому ногу цвяхом пробило, а хтось в обморок падає від звичайної голки».

@nesterini: «Але ви й не балетом займаєтесь, вибачте. Якось не віриться, що дівчина, яка вміє влучно стріляти з гвинтівки боїться звичайної голки. Так само і з футболістами, скільки жахливих травм вони отримують, а на коменти ображаються».

Олександра Меркушина: «Людина, яка стріляє з гвинтівки, не може боятись голки? Що за маячня».

Анастасія Меркушина: «Голки ні, а щось інше – так). У всіх є слабкі місця, і якщо ви їх випадково знайшли, то не варто туди тицяти. Ви ж не така людина?»

Скандал в біатлоні. Столярчук заявив, що Катерина Бех може повернутися в збірну. Федерація все заперечує

«Сподіваюсь, що зробила українців щасливими». Анастасія Меркушина розплакалася на нагородженні золотом ЧЄ з біатлону

Фото: інстаграм Олександри Меркушиної, Kevin Voigt / DeFodi, Christian Manzoni / IBU

Награй Білдапов
Платять життям наші воїни під Бахмутом, а не ви двоє в Обертіліахах цих довбаних. Я зазвичай не порівнюю спорт із війною, але під час війни таку маячню казати про заплатити життям отримуючи непогані гроші за те що займаєтеся улюбленою справою це вибачте нонсенс. А якщо це не улюблена справа то питання що ти в ній забула?
Відповісти
84
Чугайстер
відповів на коментар користувача Награй Білдапов
та їм настільки зле, що з різницею в 10 років, ще і малу "відправили" в цей вид спорту. А ми ще і повинні їм бути вдячними за це, що вони дві альтруїстки, життям за це заплатили! Заробітчани мля...
Відповісти
58
Roman Nikolaev
Цікаво, що коментар про спєрва дабєйся і людини, яка не займалася біатлоном немає права критикувати спортсменів/спортсменок лайкнув головний редактор Трибуни В мене питання: багато серед авторів Трибуни професійних футболістів? Якщо їх немає, то чому ви пишите про футбол, та ще й критикуєте? Як головний редактор дозволяє писати подібні матеріали?
Відповісти
49
Олег Щербаков
відповів на коментар користувача Roman Nikolaev
Коли дивився цей пост, випадково прожав на лайк під якимось коментарем. І не розбирався вже. Коротш, це випадково.
Відповісти
36
Westbrook
відповів на коментар користувача Roman Nikolaev
Слушне зауваження
Відповісти
10
Олег Щербаков
відповів на коментар користувача Roman Nikolaev
А от щодо "спєрва добєйся" і людей, які чимось не займались і тому не мають права критикувати. Коли пишуть про це, у мене кров з вух. Бо абсолютно логічно у відповідь можна сказати - "чому ти пишеш про це, ти що письменник?"
Відповісти
38
Показати ще 2
ол райт
гідна заміна сестрам Семеренко. звісно, не в плані результатів, але зате в плані скандалів та істерик у соцмережах .
Відповісти
46
Александр Ковалев
відповів на коментар користувача ол райт
Але у сестер найбільші скандали та істерики почалися вже після того, як вони почали демонструвати високі результати, брати стабільно медалі на рівні КС там навіть ЧС, тобто можна сказати що тут дійсно спершу добилися А у Меркушиних поки тільки усі навколо в усьому винні, і на цьому схоже все
Відповісти
14
Награй Білдапов
Заплатили життям блін. Та хто вас до цього змушував? Претензії не вболівальникам висловлюйте, а батькам своїм, що змусили заплатити своїм життям щоб у 28 виглядати і бігати як стара баба і не досягнути в кар‘єрі нічого. Вибачте
Відповісти
36
Tіmi_timi
відповів на коментар користувача Награй Білдапов
а як же перемога на недавньому чемпіонаті аматорів?)))
Відповісти
6
Александр Ковалев
відповів на коментар користувача Tіmi_timi
Ну я би не став називати учасників Чемпіонату Європи - аматорами. Там було чимало дійсно хороших людей, які сумлінно виконують свою справу як можуть, та не звинвачують у всьому вболівальників
Відповісти
6
Kirill Chernov
відповів на коментар користувача Награй Білдапов
Ну якщо 4 медалі чс + ще кілька з чє і кс це для тебе нічого, то у мене до тебе погані новини про завищені очікування. https://www.biathlon.com.ua/profile/3176-anastasiya-merkushina
Відповісти
1
Показати ще 1
Borini
Вони навіть не шарять, наскільки вони живуть чудове життя з подорожами, пізнанням нових культур, можливістю спілкуватися і обмінюватися досвідом з іншими спортсменами. Як читаєш то таке враження, що їх там батогом п#здять і все так важко, що кожен день тільки ридати наприкінці. Тьолки явно не кайфують від спорту, не розуміють як сприймати критику, нема ментальної роботи над собою. Нуль. Стільки балачок про те що ми нічого не знаємо про спорт - так розкажіть! Розкажіть в чому саме справа, який елемент треба покращити - конкретно. В Польщі он Новаковська стала коментаторкою і чудово розказує про нюанси цього спорту, чому ж тоді Меркушині не хочуть пару постів про це написати, щоб люди менше критикували.
Відповісти
34
oljaja
відповів на коментар користувача Borini
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-38
Borini
відповів на коментар користувача oljaja
чому? я ніякого негативного значення в це слово не вкладаю. а друге речення - теж промах. звідки така агресія?
Відповісти
11
Roman Nikolaev
відповів на коментар користувача Borini
Це ж типова представниця спільнот про біатлон в фейсбуці про яких я писав в коментарі. Агресія, майже нуль конструктиву і дві-три стандартні фрази у вигляді відповіді на будь-яке твердження, з яким вони не згодні.
Відповісти
12
Показати ще 6
Чугайстер
на головну виставте цей пост! вболівальники повинні знати, кому "завдячуємо"
Відповісти
32
Роман Петров
Мдя, не думав, що все настільки погано. Не можу уявити щоб хтось з норвезьких чи німецьких біатлоністів виписував таку хрінь
Відповісти
32
Roman Nikolaev
відповів на коментар користувача Роман Петров
У норвезьких і німецьких біатлоністів немає такої теплої ванни. Якщо подивитися коментарі двох найпопулярніших спільнот про біатлон в фейсбуці, то переважна більшість так званих вболівальників підтримають Олександру в цьому її твердженні. По-друге, якщо в минулих сезонах деякі коментатори посеред трансляції розповідали, що диванні експерти мають закрити рота, стати на лижі і самі пробігти, а не критикувати, то чекати критику в сторону спортсменів спортсменок/ спортсменок марна справа. Сестри прекрасно знають, що негативної реакції від журналістів не буде, тому пишуть подібну хрінь.
Відповісти
6
Vlad Olenich
відповів на коментар користувача Roman Nikolaev
як чутно в трансляції кожної гонки: не критично ©
Відповісти
0
Чугайстер
все, за старшою, яка вже давно "того", ще і мала зламалася(яка насправді ще лише на початку). Ці дві вже фсьо, шукайте інших
Відповісти
25
Роман Петров
Мала ще толком нічого не виграла, а вже хапнула зірку
Відповісти
24
Gavrilo
Історія по типу "я нікаму нічєво не должен"
Відповісти
24
Westbrook
Дякую цим сестрам за те, що прокинаюсь кожен ранок
Відповісти
23
Roman Nikolaev
Я думав, що цією дурістю спєрва дабєйся страждають спортсмени старшого покоління типу Підгрушної, а ніт.
Відповісти
21
Azovstalmrpl
Олександра Мерушина: «Фінансування спонсорами – це те ж саме фінансування через податки, тільки напряму, а не через руки держави». Це шо за хуйня? Хахахахахха там зовсім голову застудило?
Відповісти
19
Олександр Шарадкін
відповів на коментар користувача Azovstalmrpl
Насправді на Заході (В США, Європі) є така штука, що ті гроші, які компанія виділяє на свій маркетинг (а спонсорство - це інструмент маркетингу компанії) через спорт, звільняються від оподаткування повністю або частково. Приблизно якось так. Може вона це на увазі мала.
Відповісти
1
Ньюбеланс (Новополоцк)
відповів на коментар користувача Олександр Шарадкін
Так во всём Мире....деньги идущие на спонсорство и благотворительность не облагаются налогами, а сумма этих средств (выплаченных спортсменам) идёт в зачет налоговых отчислений в бюджет страны. Иными словами - это деньги из бюджета страны спонсора. идущие мимо казны . Это своеобразный механизм поддержки спортсменов. Но и возможности для откатов и коррупции.
Відповісти
0
Награй Білдапов
Це така крінжа. Не кажучи вже про те, що Настя сама не може за себе постояти і ховається за спиною меншої сестри, таке ставлення до вболівальників це треш. Вони що, вважають що для федерації бігають чи просто відбувають номер?
Відповісти
19
Віктор Воробйов
Молодша спімала зірку. не сіло, не впало, а вже всім рота закриває. з таким відношенням за них будуть вболівати лише їх родичі, на якомусь Кубку Тернополя
Відповісти
15
Людина з TV
відповів на коментар користувача Віктор Воробйов
Да пофіг їм, навряд чи вони заробляють на своєму імені, і їм все рівно скільки за них вболіває перед телевізором
Відповісти
2
Gavrilo
Поки побідні вислови не будуть зарегламентовані федерацією такі перфоманси будуть продовжуватися. Хоча про, що можна говорити коли федерація вже років 10 деградує і світла в кінці тунелю не видно.
Відповісти
14
Borini
відповів на коментар користувача Gavrilo
А там адекватніші люди сидять? Такі ж тлумаки, як і ці дві.
Відповісти
14
Stranger888
відповів на коментар користувача Gavrilo
А зачем регламентировать? Чтобы слышать стандартные ответы? Зато сейчас мы чётко знаем их позицию и отношение к болельщикам.
Відповісти
3
Borini
Вся ця розмова з їхньої сторони якесь дно, але в принципі не здивований. Це читалося що вона бігає тільки для себе (причому як-небудь), що критики не сприймає і замість дослухатися, то наводить якісь дебільні порівняння. Відкрию сестрам секрет, щоб стати фахівцем в будь-якій сфері, треба вкласти в це душу і своє життя. А біатлон це заняття механічне, де в тебе голова може бути "чиста" під час бігу. Не можна його порівняти з виснажливою інтелектуальною роботою. Реально спортивні туристи за рахунок вболівальників і платників податків. Поїхала, пробігла як-небудь, позітхала в інтерв'ю і за тиждень на новому етапі те саме. Хай бере приклад з Джими, в якої хоч які-неякі результати.
Відповісти
13
oljaja
відповів на коментар користувача Borini
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-25
Borini
відповів на коментар користувача oljaja
ви їхній радник персональний? чого агритеся на негативні коментарі і не помічаєте негативу в словах дівчат?
Відповісти
8
oljaja
відповів на коментар користувача Borini
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-16
Показати ще 4
SPetrov
Я б, все ж, знайшов і позитивні сторони в цій всій ситуації. По-перше, вони доволі відверто поспілкувалися, це плюс. В нас в цілому спортсмени не дуже відкриті для неофіційної комунікації, і тому створюється певна прірва. Тут же відбулася неформальна розмова, це вже непогано. Принаймні, їх це якось зачепило і викликало в них якусь реакцію. По-друге, ну тепер ми знаємо їх погляди, як вони це бачать. Доволі дивна позиція. Біатлоністи в нас є завдячуючи популярності цього виду спорту в Україні, і це звісно абсурд так казати. Але вони мають право так бачити свою роботу. Вони дійсно не зобов'язані, але в такому разі й спонсорів треба шукати самостійно і в принципі власноруч вирішувати всі організаційні питання. Я б не сказав що сталося щось жахливе. Це добре що вони вирішили поспілкуватися, можливо, що в них десь і зміниться думка. Навіть погане спілкування краще, ніж повна відсутність реакції.
Відповісти
12
Maksym Kolisnichenko
Фу, одні мати на думці. Ну готуйтеся Меркушини, спокійного життя у вас вже не буде. Бігають для себе,а не для вболівальників,ну ну,нам потрібні результати,а для себе можете і просто в лісі побігати. На естафету жахливо просто дивитися, всім на уроки Оксани Хвостенко, вона вас навчить стріляти. Поважаю Валю Семеренко, вже розуміє,що не тяне і не виступає. Меркушина Настя очікуй критики ще більше,морально тебе знищать,ну а сестричка... тепер вся надія в тебе на результати, тільки так можна виправити свою неповагу до вболівальників.
Відповісти
12
oljaja
відповів на коментар користувача Maksym Kolisnichenko
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-27
доктор__борменталь
відповів на коментар користувача oljaja
Вболівальники нічого не повині спортсменам, на відміну від спортсменів, які живуть за рахунок податків вболівальників
Відповісти
4
Kirill Chernov
відповів на коментар користувача доктор__борменталь
Це дуже зручна позиція, говорити, що всі живуть на твої податки і всі тобі повинні, але насправді це не так. Спорт у нашій країні далеко не в кращому становищі на даний момент і щоб пробитися на рівень 80 місця на кубку світу потрібно багато працювати і вкладати здоров'я та грошей, щоб потім можливо колись окупилося. І знову ж таки як вже сказали дівчата, вони теж платять податки із призових і чомусь мені здається, що ці податки більше будуть ніж у всяких писак з інтернету.
Відповісти
2
Показати ще 1
Мирослав Юрчук 🧊
боже-боже, як дно, просто жесть)
Відповісти
12
Барановський Сергій
Надіюсь, дівчатам вистачить сміливості вибачитися
Відповісти
11
oljaja
відповів на коментар користувача Барановський Сергій
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-16
Мартен Тищенко
відповів на коментар користувача Барановський Сергій
Вони не попросять вибачення, поки не порозумнішають.
Відповісти
3
Вова Роман
якшо виступають для себе , хай виступають не за кошти федерації , а за своі , або спонсорські. Не возити їх в міжсезоння по Європі , а хай тут в Сянках півроку тренуються.
Відповісти
10
spawn33
Ну а що ви хотіли від сімейки де перед минулою олімпіадою Олег Меркушин (їх батько та персональний тренер) казав: "якщо Анастасія не їде на олімпіаду то Олександра йде бігати за Молдову чи Румінію". І звовзили пасажирку Настю на олімпіаду, досягнення наших біатлоністів там ви знаєте. Але на біатлоністів витратили 87 мільойнів гривень в 2020 та 2021 році, а на конькобіжців 520 тисяч гривень за той самий період часу, а якщо результати однакові то навіщо платити більше? До того ж вболівальники їм не потрібні, то хай за власний рахунок купують амуніцію, за власні кошти їздять на змагання та збори ітд. Хотів би я подивитися як їм на це вистачить призових, які вони не отримують, бо за посідання 80-х місць не платять нічого (за посідання 30-го місця платять 200 євро якщо не помиляюсь). Так Настя виграла одну гонку на чемпіонаті європи, але якщо ти можеш пристойно виступити лише в одній гонці сезону то щось не так, або з тобою, або з тренерьским підходом. А Олександра яка має 0 здобутків в дорослому біатлоні вже має чсв рівня Макгрегора.
Відповісти
8
пан Андрiй
от бідосі, в коментарях їм написали поганих слів, господи, як тільки вони витримують все це..
Відповісти
8
Aleksandr Plutakhin
Істерика самозакоханих дівчат. Єдине, що не має право вболівальник, так це ображати, усе інше так. Усе як у звичайному житті, де кожен МАЄ право на особисту думку. Вболівальник так точно.
Відповісти
7
Виталий Хемий
Їх рівень - нижче, набагато нижче середнього. Не маємо щось серйозне чекати від них. Біжуть погано, стріляють теж. Нам особливо нічого не винні вони. Нехай ставляться як до хобі. Закреслюємо
Відповісти
7
Kirill Chernov
відповів на коментар користувача Виталий Хемий
А тепер давайте подивимось на результати цьогорічного ЧУ, ой, а щож таке? Може дійсно це накращі нащі спортсменки і не треба від них вимагати з кожного ЧС привозити по медалі?
Відповісти
1
Bestroyer
ну так двигайтесь сракой
Відповісти
7
свобода
та це і видно якщо чесно.
Відповісти
7
Віктор Савченко
Складається враження, що дівчата не зовсім ( дуже м"яко кажучи) дорослі... Не хочеться нікого ображать, але це інтерв"ю нагадує якусь маячню не зовсім інтелектуальних людей. Якби це говорили спортсмени рівня Нойнер, або Бе - ще можна було б якось зрозуміть. Як на мене - з такими спортсменками потрібно розлучаться без жалю.
Відповісти
6
доктор__борменталь
Час вже закривати лавочку держфінансування, за рахунок нікому непотрібних ЧЄ набивають собі бюджет, потім ще й ви#####ться
Відповісти
6
Malinin Denis
Це жах, чому всі у всьому світі займаються професійним спортом для вболівальників, а сестри Меркушени для себе) говорити можна багато...там дуже багато всілякої дурні написано...як не крути наші біатлоністи різних поколінь навчили нас хоча би сподіватись на медалі, тому рахую, що вболівальники мають право вимагати результатів... Цікаво а ibu і фбу за чий рахунок існують? Смішно. Якщо Ви публічні особистості і за Вами спостерігає вся країна чекайте всього і хейту і критики в тому числі...не хоче цього чути закрийте коментарі та не читайте їх на інших ресурсах...як діти малі
Відповісти
6
Жадсон
Коротше меседж від сестер такий: ,, не шаришь-не базарь!,, Все ясно з ними
Відповісти
6
Ирина Л
Не можу знайти цей допис, щоб запитати особисто у Анастасії: якщо не є фахівцем в фінансових питаннях, то і дописи про це не слід виписувати перед виборами президента ФБУ, чи не так? Що ж може спортсмен, який ЗАПЛАТИВ ЖИТТЯМ (с) за свою професійну спортивну діяльність тямити в фінансах?) Якщо вже набралися такої "сміливості" заткнути пельки вболівальникам - то треба було сміливо повідомити, чому підтримуєте Крулька, за що саме ви його підтримуєте. Про це всім було б цікаво почути. Враховуючи, що в президії лишилися всі ті самі люди, які роками працювали на те, що маємо зараз, то Анастасію (ну вона там дописи типу "змістовні" на фб писала) це все влаштовує. Особистий тренер, правила, які хочу, бо якщо не погодитесь - не буду виступати. Ну а що таке? Це ж все для себе, що хочу - те й роблю. Те що цього року IBU фінансували збори української збірної, не означає, що раніше ви нічого не отримували від держави (платників податків). Звісно, кожен має право на свою думку. Олена вже теж висловлювалася в коментарях на фб (під дописом Столярчука щодо вболівальників, типу вибори Президента федерації не їх справа). Ну, дівчатка, як хочете. Не потрібні вам вболівальники - ви їх і не матимете.
Відповісти
5
Вова Роман
Боже прокинулись дві сестрички , постійно вболівальники за погані результати будуть критикувати особливо в популярному виді спорті, особливо коли раніше були результати нормальні, особливо коли на біатлон найбільше бабла йде з бюджету з зимових видів спорту, забрати всі гроші з біатлону і віддати допустим на стрибки з трампліну і побудувати хоч якийсь трамплін.
Відповісти
5
Stranger888
Кринж какой-то. Ты выступаешь под флагом страны для себя, а не для болельщиков этой страны?
Відповісти
5
NarutozpUA
Боже які вони 🐏🤦
Відповісти
4
fan1675274400768909401
Так нехай біля дома бігають на власний кошт ,і" тім" меркушиних окремо.Що вони забули в збірній Україні?
Відповісти
4
Вася Височин
Цікаво, а звідки їм гроші платять? Чомусь мені здається, що з бюджету України. А звідки береться бюджет України? Правильно чинуши всіх мастей крадуть та відбирають з наших карманів. В мене питання, а для чого мені оці трутні на лижах, що за народні гроші ні хрена не роблять та на лижах катаються і гарні гроші отримують за разунок народу? Нам що нікуди гроші дівати, тільки трутнів-меркушиних кормити?
Відповісти
3
Ньюбеланс (Новополоцк)
Всегда писал в чатах официального канала ФБУ только корректные высказывания в силу характера,. Приходилось даже выяснять отношения с некоторыми "экспертами" . А в личку пишу (иногда даже звоню по телефону) только тем с кем нахожусь в подписке и имею обратную связь . У Анастасии Меркушиной всегда была неприятная манера давать интервью для прессы на широкую аудиторию (винить всё и всех в своих провалах), но это мелочь в сравнении с тем, с каким ВЫСОКОМЕРИЕМ судит о людях и младшая Меркушина, а это плохо если не сказать хуже. Такое впечатление, что уже всё постигла и знает как жить и достигать высот в спорте. Возможно , Бог ей в помощь, но истинный фанат или поклонник (не люблю слово болельщик) этого вида спорта , будет в недоумении от услышанного. Желаю всем Мира и успехов в спорте!
Відповісти
3
Ihor Boiko
А можна українські спортсмени будуть виступати під нейтральним прапором?
Відповісти
3
fan1675274400768909401
Обидві спрасправдно-спортсмени ,на фоні передніх сестер.А коли ще і таке несуть .за що такє Україні особливо зараз?Дай Бог щось інше і справжнє займе достойне місце в жиночому біатлону України.
Відповісти
3
Ньюбеланс (Новополоцк)
Откуда такое высокомерие у младшей Меркушиной . Судит о серьезных жизненных вещах , как будто бы всё уже постигла и всего добилась.....Плохо это, все мы люди и можем ошибаться.
Відповісти
2
Тимур Честних
"... дуже дієво для мене це забути дорогу до сайту biathlon.com.ua 😂... " ----- Відповідь від biathlon.com.ua була шикарною. Хто читав там вчорашні звіти про гонки - той зацінить :-)
Відповісти
2
Роман Петров
відповів на коментар користувача Тимур Честних
можна пояснювальну бригаду?
Відповісти
2
Malinin Denis
відповів на коментар користувача Роман Петров
Я так розумію мова про ось це: "Олександра Меркушина фінішувала 12-ю." Коли про інших розписали, що і як було в гонці
Відповісти
4
Творчєство Футбольноє
Для мене досі залишаються дивними та абсолютно незрозумілими коментарі Анастасії після КОЖНОЇ гонки. "Сьогодні було дуже тяжко, щось пішло не так, я не готова". Не треба бути сорок років у сфері, щоб зрозуміти, що такий спортсмен має дуже посередній рівень. Мабуть проблема у спортсменці, яка переоцінює свої можливості, а не в тій критиці, де їй про це говорять.
Відповісти
1
PARANO1C
боже які вони кінчені
Відповісти
1
Ігор87
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-13
Людина з TV
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-16
Руслан Максименко
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-21
ол райт
відповів на коментар користувача Руслан Максименко
100 назбирається тільки на Трибуні. біатлон - найпопулярніший зимовий вид спорту в Україні. навіть популярніший за хокей.
Відповісти
17
Андрій Білик 🦎
відповів на коментар користувача ол райт
Это очень ненадолго. Несколько лет таких результатов, как нынешние - и останется 50 человек вместе с родственниками спортсменов.
Відповісти
-1
Награй Білдапов
відповів на коментар користувача Андрій Білик 🦎
Люди ж в Україні біатлон дивляться не лише заради своїх. Вчора було цікаво дивитися жіночу естафету і вболівати за італійок, знаючи заздалегідь що нашим нічого не світить
Відповісти
12
Показати ще 2

Інші пости користувача

😱 «Арсенал» виграв АПЛ вперше за 22 роки!
19 травня, 23:28
1
🔥 Є фінал! Костюк перемогла Потапову в 1/2-й WTA 1000 у Мадриді
1 травня, 00:47
🔥 Костюк – у праймі: вийшла в півфінал «тисячника» та забрала в Соболенко цікаве досягнення
30 квітня, 10:30
11
Сергій Ребров покинув збірну Україну
22 квітня, 11:04
7
Україна може отримати 5 клубів на наступний сезон єврокубків – є фантастичний сценарій
18 квітня, 21:45
22
«Буковина» достроково гарантувала вихід в УПЛ ✅
18 квітня, 17:10
У родини керівника дитячого футболу України знайшли бізнес в окупації – платять мільйони податків у РФ
16 квітня, 16:57
28
Паралімпійська чемпіонка Кононова: «Йшла з колгоспу з бабусею і побачила лижоролери – так почала займатися»
30 березня, 09:47
1
⛸ Марсак вперше в кар’єрі вийшов у довільну програму ЧС з фігурного катання – є відео
26 березня, 14:35
Збірна України з біатлону провела найгірший сезон в історії – 6 показових фактів
23 березня, 13:45
37
«Металіст 1925» і «Верес» підписали мирову угоду щодо скандального недограного матчу
19 березня, 15:41
Перший в історії України призер зимової та літньої Паралімпіади Баль: «Спочатку велосипед зібрали в гаражі, головне бажання»
14 березня, 18:45
7
Tribuna.com виповнилось 13 років
14 березня, 15:28
Дюплантіс впʼятнадцяте (!) оновив світовий рекорд у стрибках із жердиною 🤯
12 березня, 22:50
❤️‍🩹 Хільченко виступив на Паралімпіаді з фото загиблого на війні сноубордиста Азарова
9 березня, 21:23
«З часом зір зник, стріляю на звук»: історія паралімпійського чемпіона Олександра Казіка
7 березня, 15:27
3
«Зранку у мене був дуже сильний біль»: Олександра Меркушина – переможниця ЮЧС
6 березня, 16:30
6
Воу! Усик та кікбоксер Верховен проведуть бій у Єгипті 👀
27 лютого, 20:55
В Україні нема жодного трампліна для тренувань збірної з лижної акробатики – яка ситуація в конкурентів
21 лютого, 21:20
11
Як оцінюється лижна акробатика – головний вид України на цій Олімпіаді
20 лютого, 11:30
1
Всі пости