Tribuna/Футбол/Блоги/Ноу Баланса/«Колос» і вся Ковалівка — власність сім’ї Засух. Це феодали в 21-му столітті

«Колос» і вся Ковалівка — власність сім’ї Засух. Це феодали в 21-му столітті

Блог — Ноу Баланса
18 июня 2019, 20:46
103
«Колос» і вся Ковалівка — власність сім’ї Засух. Це феодали в 21-му столітті

Власники новачка УПЛ ведуть потужний аграрний бізнес, мають скандальне політичне минуле й переробили під себе ціле село. Місцеві жителі не проти.

Хто такі Засухи

Знайомтесь, це сім’я Засух — подружжя Анатолія та Тетяни. Вони є однією з найвпливовіших родин Київщини. Син Засух Андрій – президент «Колоса». 

Хто такі Засухи

Анатолій Засуха — екс-нардеп (друге скликання) та колишній губернатор Київської області. Він обіймав цю посаду рекордних дев’ять років в часи президентства Леоніда Кучми, в близьке оточення якого входив.

Після Помаранчевої революції потрапив під кримінальне переслідування, яке ініціювала нова влада. Йому інкримінували перевищення службових обов’язків. Потрапив у міжнародний розшук, зокрема, в базу Інтерполу. Переховувався деякий час в Росії, де за непідтвердженою інформацією працював заступником губернатора Московської області (в 2002 році отримав орден Дружби від президента Росії Путіна).

Повернувся в Україну, коли 2006 року справу проти нього закрили та припинили розшук. Після цього політичною діяльністю більше не займався, на відміну від дружини.

Тетяна Засуха — центральна персона в цій історії. Саме їй належить агрофірма «Світанок», завдяки якій живуть та розвиваються Ковалівка та «Колос». Фірму Тетяна заснувала на базі ковалівського колгоспу імені Щорса, головою якого вона стала на початку 90-х, змінивши на посаді свого чоловіка.

Під її керівництвом та в роки губернаторства Анатолія «Світанок» виріс в одне з найбільших агропідприємств України. За різними даними, агрофірма має 60-80 тисяч га землі. Тут вирощують пшеницю, ячмінь, кукурудзу і навіть тропічні культури. У «Світанку» було більше 2 тисяч голів свиней, корів та багато іншого. До прикладу, активи агрофірми «П’ятихатська» власника «Інгульця» Олександра Поворознюка – 20 тисяч га. 

Хто такі Засухи

Успішніше за чоловіка Тетяна діяла й у великій політиці. Вона була народним депутатом України впродовж 14 років (1998-2012), останні два скликання — як представник Партії регіонів. Однак, на виборах до Ради 2012 року її кар’єра парламентаря обірвалась. Хоча окружком визнав Засуху переможцем на обухівському мажоритарному окрузі, її опонент, представник опозиції Віталій Романюк оскаржив це рішення в Центрвиборчкомі, пославшись на сфальсифікований підрахунок голосів. За підсумками численних судових тяганин ЦВК оголосила вибори на цьому окрузі недійсними, й жоден з кандидатів у парламент не пройшов.

Хто такі Засухи

(Андрій Засуха та Руслан Костишин)

Андрій Засуха — колишній футболіст-аматор, сьогодні президент створеного в 2012 році футбольного клубу «Колос». При цьому, має здобуту в Москві дипломатичну освіту (МГИМО). Хоча юридично власниками «Колоса» є генеральний директор клубу Євгеній Євсєєв та віце-президент Віталій Шалімов (обоє — екс-гравці ковалівської команди), саме сім’я Засух опікується новачком УПЛ від самого початку, а «Світанок» є його титульним спонсором. Як і всієї Ковалівки.

Що таке Ковалівка

Село розташоване за 80 км на південь від Києва й вважається родинним гніздом Засух — тут вони живуть у великому чотириповерховому маєтку. Часи розквіту «Світанку» та активної політичної діяльності Анатолія та Тетяни збіглися з швидким розвитком інфраструктури Ковалівки. І в цьому випадку слово «інфраструктура» не буде звучати гучно.

«Стерильні біленькі бордюрчики, центральна площа з рожевими клумбами і ставки з лебедями — це село Ковалівка на Київщині, — писало видання «Фокус» в репортажі ще десять років тому. — Маленька українська Швейцарія — вотчина депутата від Партії регіонів Тетяни Засухи. Цей факт не особливо приховують. Навіть підкреслюють: народний депутат дивиться на приїжджих, як оруелівський Старший брат, з кожного плаката. На білбордах Тетяна декларує любов до рідного краю, в місцевому кафе її мудрий погляд зустрічає відвідувача на порозі, а барна стійка прикрашена білозубою депутатської усмішкою, вирваною з якогось журналу.

Місцеві жителі говорять про те, що бариню поважають. «А що поганого в охороні? В порядку? Вам подавай демократію», — кидається на приїжджих журналістів колишня киянка Наталія, яка переїхала в Ковалівку. За її словами, людям в селі живеться непогано, платять на агрофірмі «Світанок» добре, та й коли викуповували центр села для облаштування Швейцарії, вели себе чесно — за сільські хати або платили гроші, або обмінювали на нові. Багато хто отримав взамін своїх руїн великі цегляні будинки».

Що таке Ковалівка

Надмірний трепет місцевих перед господарями Засуха-ленду, які перетворили все село на власне подвір’я зі своїми правилами, легко читається на офіційному сайті Ковалівки:

(Увага! Для кращого сприйняття читати під якийсь урочистий марш)

«Сьогодні вас щиро вітає сучасне, мальовниче село Ковалівка – село мрії Героя України Засухи Тетяни Володимирівни. У вас перед очима торговий центр (дитяче кафе, магазин, суші–бар, ресторан), де ви бачите напис Ковалівка — Земля моєї мрії. Ще працюючи зоотехніком, в 1986 році Засуху нагородили путівкою до Англії, де вона звернула увагу на рівень життя англійців і, приїхавши назад, сказала: «Я хочу щоб мої люди жили в таких гарних умовах і мали гідну заробітну плату»

Що таке Ковалівка

Завдяки її плідній праці значно зріс добробут селян і завдяки цьому її мрія здійснилася. Сьогодні Ковалівку справедливо називають сучасним європейським містечком. В селі завершено газифікацію, проведено централізоване водопостачання. Збудовано декілька сучасних магазинів, ресторанний комплекс, піцерію, готель».

Церкви та салони краси, великий годинник у вигляді клумби та навіть відкрита нещодавно льодова арена. Ефект вражає — Ковалівка рухається вперед і назад водночас. Під одним кутом надто сучасний як для українського села побут, а під іншим — середньовічний устрій з князями та підданими. Але, схоже, місцевих це зовсім не турбує. А після історичного виходу рідної команди в УПЛ тим паче.

Щоправда, стадіон в Ковалівці поки не відповідає нормам прем’єр-ліги — не встигає за ростом команди, яка за чотири роки піднялась від аматорів до елітного дивізіону країни. Тому поки підопічні Руслана Костишина гратимуть в Києві, а не в найменшому в історії УПЛ населеному пункті.

Що таке Ковалівка

Це, звісно, не проблема для хазяйновитих власників «Колосу» та Ковалівки. Андрій Засуха пообіцяв до квітня наступного року добудувати необхідні трибуни та приміщення й збільшити місткість маленької арени до 4,8 тис глядачів. І в це віриться легко.

Дарма, що така місткість втричі перевищує населення Ковалівки. 

Що таке Ковалівка
Лучшее в блогах
Сегодня, 16:55Автор
Ямаль разом з Кубарсі серйозно готуються до матчу Іспанії – з'явилось відео, як хлопці знову бавляться на тренуванні
Сегодня, 16:04Автор
Новачка «Сіті» оточила купа журналістів під час тренування збірної Узбекистану – Хусанов аж злякався і спробував втекти
1
Сегодня, 15:44Блог
Нині Дворічна – зруйноване прифронтове село на Харківщині. А колись тут був найабсурдніший олігархічний клуб України
6
Сегодня, 14:38Блог
«Чухаю яйця»: Алексіс Мак Аллістер здивував зізнанням, чим займається поза футболом
Сегодня, 12:13Автор
Нидерланды - Испания: прогноз искусственного интеллекта на матч 20 марта
1
Сегодня, 10:28Автор
Италия - Германия: прогноз искусственного интеллекта на матч 20 марта
1
Вчера, 23:32Автор
Ерлінг Голанд придбав собі черговий суперкар – гравець «Манчестер Сіті» став власником унікальної Bugatti
3
Больше интересных постов в блогах
Ігор87
За сайту АФ "Світанок": "день 25 січня 1993 року назавжди закарбований в літопис історії мальовничого села Ковалівки як початок епохи стрімкого розвитку, успіхів і високих досягнень. Саме в цей день – день Святої Тетяни, головою колгоспу імені Щорса стала талановита, розумна і чарівна жінка – Тетяна Володимирівна Засуха". Та вони не феодали, вони боги там по ходу
Ответить
144
Uncle Thierry
ответил на комментарий пользователя Ігор87
Город одного крупного предприятия. Конечно, владелец предприятия будет самым видным лицом города. Типичный капитализм. Как и в Европе, и в Штатах. Вообще не пойму, чему тут удивляться.
Ответить
12
Klim Gryanevich
ответил на комментарий пользователя Uncle Thierry
Дивуватись слід тому, що навіть в селі українці можуть бути задоволені життям Питання, чи надовго вистачить Засух...
Ответить
4
Uncle Thierry
ответил на комментарий пользователя Klim Gryanevich
По Засухам и их бизнесу: пока это профит прибыльное производство, и пока прибыль будет позволять инвестировать в развитие городской инфраструктуры - будет красота. Всё просто.
Ответить
3
Показать еще 3
Illia Dehtiarov
Поворознюк тоже феодал в своём Петрово.
Ответить
72
Football Pizza
ответил на комментарий пользователя Illia Dehtiarov
Только там колхоз и развалины
Ответить
12
Vovan Vn
агрорейх і феодали( це все, що потрібно знати про українське село ( середньовіччя, тільки без рабів... аргопанк.
Ответить
42
dima.diwade
ответил на комментарий пользователя Vovan Vn
AgroPunk 2077
Ответить
29
Vovan Vn
ответил на комментарий пользователя dima.diwade
угу, тіко не 2077, він прямо тут і зараз.
Ответить
10
Сергій Броваренко
У мене перед очима одразу з’явилась картинка, як в 4 поверховому замку біля озера на "Квітковому троні" сидить Герой України Тетяна Володимирівна Засуха, а навколо бігають слуги і блазні, які співають, жартують і підносять їжу і вино своїй королеві - (кадр з нового серіалу - "Гра Престолів - Ковалівка")
Ответить
37
dima.diwade
Когда я в детстве фантазировал себя президентом мира, вот как-то так я все и представлял.
Ответить
34
YuriyOdUa
ответил на комментарий пользователя dima.diwade
Ага. У Засух детские мечты осуществились) Уровень культуры и сознания с детских лет тоже изменился не сильно, правда.
Ответить
12
Leopolis
Їдеш день. Чия земля? Калитчина! Їдеш два. Чия земля? Калитчина!
Ответить
33
V_Voloshyn
ответил на комментарий пользователя Leopolis
Також це згадалось, але під пивом не згадаю, чий це твір ((((( "Їдеш три - чия земля? Калитчина"
Ответить
0
Leopolis
ответил на комментарий пользователя V_Voloshyn
Карпенко-Карий "Сто тисяч"
Ответить
1
V_Voloshyn
ответил на комментарий пользователя Leopolis
дякую, точно)
Ответить
2
KO_scouser
Первое фото - Пшонка стайл на минималках
Ответить
31
Капітан Дедпул
ответил на комментарий пользователя KO_scouser
Гра Колгоспів
Ответить
93
Sergiy Kosenko
ответил на комментарий пользователя Капітан Дедпул
УПЛ скоро именно так будем называть, аграрии в проф. футболе это общеукраинская тенденция!
Ответить
4
Капітан Дедпул
ответил на комментарий пользователя Sergiy Kosenko
ну а що? є в Україні Хритсиянська Футбольна Ліга, а тепер буде і Аграрна. Чому б ні? Господи, ми на дні. ми на дні
Ответить
5
Maldini Old Boy
Читал под Бетховена
Ответить
24
Sergejs Mikhnovskyy
ответил на комментарий пользователя Maldini Old Boy
я под рок)
Ответить
2
Oleksandr Kaplunenko
Засухи довгий час черпали з корита під назвою "бюджет України". Ковалівка будувалася за гроші не одного району...
Ответить
23
tremmor t
ответил на комментарий пользователя Oleksandr Kaplunenko
а куди по твоєму мають іти гроші з бюджету України? Не на інфраструктуру, не на дороги, школи, стадіони? Якраз все це зроблено Ковалівці!
Ответить
0
Spinosa
"Місцеві жителі говорять про те, що бариню поважають. «А що поганого в охороні? В порядку? Вам подавай демократію», — кидається на приїжджих журналістів колишня киянка Наталія, яка переїхала в Ковалівку." Прочитавши оце я одразу згадав цитату з відомого ще в СРСР французького фільму "Іграшка": "Так кто из нас хуже, кто чудовище? Я, приказавший скинуть вам брюки, или вы, готовый оголить свой зад?" (с)
Ответить
18
Sasha18
оце ж така ситуація, аграрії поки є бажання інвестують, потім зникають... нагадує 90-ті роки коли команди з райцентру з"являлись і зникали...
Ответить
16
Uncle Thierry
ответил на комментарий пользователя Sasha18
Всё верно. Футбольный клуб - коммерческая структура, в украинских реалиях полностью дотационная. Есть деньги и желание - клуб финансируется. Нет - клуб перестает существовать. Даже в 90е заглядывать не надо, 10е будут лучшим примером, когда пропали такие монстры, как Днепр и Металлист.
Ответить
2
Бенедьо Синиця
Думаю, мається на увазі не 60-80 га, 20 га, а тис. га.
Ответить
16
Валерий Кортенко
такой диссонас вызывает конечно. так всё красиво, село процветает (в отличии от 95% укр. сел), команду вывели в УПЛ, жители довольные, радость. и так же понимаешь что такое семья депутатов 90-00-х, каким образом они всё это нажили, и что всё это благо зависит от двух человек и может по мановению палочки превратится в тыкву, становится как то не по себе. и вот такая двоякость. вроде и хорошо что развивают свой родной край, (а не съепались в Киев, как большинство), но всё кажется неестественным, будто бы люди в лего играют.
Ответить
15
Олег Щербаков
так, звісно, тисяч. помилились
Ответить
15
Ігор87
60-80 га землі ? Може все ж тисяч ?
Ответить
14
Menta1ist
завжди люблю читати такі матеріали і коменти до них, ми всі хочемо жити в сучасному світі. з демократією і всіма благами цивілізації і іншу традиційну мантру в них. А на ділі он в Києві відкрили новий пішохідний міст, да накрали, да так сяк якість, але ж відкрили, і майже не щодня там стріляють в стекла, б’ють їх, ламають, а на вихідних взагалі на авто заїхали, і ви думаєте ця країна і цей народ колись буде жити щасливо? Ніколи, 90 роки показали наскільки в нас дикий народ, коли отримали трохи свободи розвалили все що було побудовано за десятиліття при "совку", і це зараз я й про багато хорошого що совок дав цьому народу. Тож нашим людям завжди потрібен якись пан/царь/барин який буде стримувати їхню люту пролетарську ненависть і спрямовувати в якесь корисне русло. А так ми були є і будемо варварами... на жаль.
Ответить
13
Михаил Добрый
ответил на комментарий пользователя Menta1ist
воспитывать нужно со школы, и показывать что это не чей-то парк, чья-то лавочка в городе, фонарь или мост, а это всё наше, потому как из наших карманов взяли налог и потратили на это всё, и может кто-то начнёт думать, а хотел бы он потратить деньги, а потом чтобы это сломали, ну или банально) начать реально задерживать тех кто это делает, ведь я уверен камеры наблюдения то работают
Ответить
3
Menta1ist
ответил на комментарий пользователя Михаил Добрый
повністю згоден! але навіть якщо в школі виховують правильно, то залишаються батьки, виховання яких і здебільшого формує нас як людей, а там уже як пощастить, коли батьки варвари і не розуміють, і не дотримуються елементарних правил поведінки в громадських місцях, то і діти здебільшого переймають їх виховання і поведінку, та звички.
Ответить
1
Михаил Добрый
ответил на комментарий пользователя Menta1ist
то что окружение тоже влияет, я согласен полностью, но с такими должна как раз уже работать полиция, пару раз штраф родители получат за своё чадо (и штраф в размере парочки зп) то сразу начнут думать как воспитывать, а нет денег, отправлять на общественные работы вместе с ребёнком
Ответить
1
Показать еще 3
Андрей Ташлай
Если мы хотим чтобы наш чемпионат был высокого уровня не должно в Премьер Лиге быть такой команде (Олимпик ,Арсенал,Сталь.это с одной поляны ягоды))!!!
Ответить
12
Владислав Сенченко
Не знаю, кому как, но мне больше по душе такие сёла, как Каменка-Днепровская (знаю, что это скорее ПГТ по классификации, но частный сектор там занимает процентов 90) и Водяне - они вроде как отдельные населенные пункты, но фактически слились в один; Запорожской области. Вот там нет, конечно, такого порядка, как в Ковалевке, но зато многие неплохо живут, зарабатывая продажей помидоров и огурцов, выращенных на собственных теплицах. Главное, что они делают это САМИ: хотят жить нормально и всё для этого предпринимают. А вот что случится с Ковалевкой, если внезапно что-то произойдет с хозяевами села (время сейчас такое, что вдруг может произойти что угодно), думаю, нетрудно представить
Ответить
10
Олег Левченко
ответил на комментарий пользователя Владислав Сенченко
Владислав , Каменка - Днепровская является городом - ну а во всём остальном согласен:) Хотя нет - как появились громады - Каменка от Водяного стали немножко дальше ( не территориально естественно), эти два населённых пункта входят в разные громады. Откуда знаю? Бываю там у родных довольно часто.
Ответить
5
Alejandro Dominguez
был там на свадьбе, приехали туда пофоткаться, места реально красивые
Ответить
10
Mezzala
Аж цікаво стало, який відсоток з місцевих "поважають" Засух не через страх, зв’язки, їх вплив та гроші, а щиро. Хоча знаючи любов народу до авторитарних господарників, відсоток може бути відчутним
Ответить
10
Клаус
Как то забрёл на сайт Колоса . На главной странице фотография какой то тёлки и поздравление с днём рождения жены хозяина клуба )))
Ответить
9
Олег Ковальчук
недобитки из 90-х. Будет против кого болеть в УПЛ в отсутствии Арсенала
Ответить
9
Nazarii Zanoz
"Надмірний трепет місцевих перед господарями Засуха-ленду, які перетворили все село на власне подвір’я зі своїми правилами, легко читається на офіційному сайті Ковалівки". https://www.radiosvoboda.org/a/922583.html та інші підстави для трепету не важко відшукати в неті.
Ответить
8
Maтвеус
Интересно, а при въезде в Коваливку паспорт и код нужно предъявить? И металлоискателями наверное проверяют)
Ответить
8
Зiгамет Обосивач
ответил на комментарий пользователя Maтвеус
Просто вживляют в руку гостевой чип с датой покидания периметра, по истечении которой чип впрыскивает яд.
Ответить
3
Сергій Броваренко
ответил на комментарий пользователя Зiгамет Обосивач
Чіп вприскує самогон, і ось нарешті ми дізнались походження крилатої фрази: "п’яний як чіп" ;))
Ответить
4
Toshokapsho
ответил на комментарий пользователя Maтвеус
Останнього разу, при в’їзді в центр по справам треба було показати документи(права/паспорт), сказати ’’цель поєздкі’’)))
Ответить
2
Евгений Мастусов
В конце концов таких зажиточных семей в Украине немало, но единицы готовы развивать город или поселок за своим забором. Давайте этих оставим на потом, сначала обратим свой хейт на тех, кто не высовывает нос дальше своей калитки и все гребет на свои банковские счета.
Ответить
8
Menta1ist
ответил на комментарий пользователя Евгений Мастусов
і то правда, дійсно мало людей, навіть одиниці, які заробляючи великі гроші не тупо їх качают на свої рахунки а ще при цьому розвивають свій край, я думаю навряд де в нашій країні є ще таке село де 2тис населення а виглядає дійсно як якась швейцарія) і хоча б за це цих людей можна поважати.
Ответить
4
Sergejs Mikhnovskyy
Внешне феноменальное как для Украины село, но такой дерьмовый бекграунд...
Ответить
8
Vladislav Kepsha
Пора раскуркуливать таких князьков, и возвращать наворованое в страну, больницы школы и детские сады Украины ждут этого
Ответить
7
Имя скрыто
ответил на комментарий пользователя Vladislav Kepsha
Комментарий удален
tremmor t
ответил на комментарий пользователя Vladislav Kepsha
Давай ми ТЕБЕ розуркулим) Ти ж нажив квартиру, автомобіль, ще інше майно маєш. Ти кулак! Ворог народу) Треба забрати в тебе все нажите майно а тебе самого в Сибір заслати)
Ответить
-1
Vladislav Kepsha
ответил на комментарий пользователя tremmor t
Нет просто розложи по полочкам, откуда ты наворовал денег и за это ответь по закону.
Ответить
1
Показать еще 1
ballonsky86
Не пора ли начать хейтить Колос? Какие-то рыги-баблососы сделали себе игрушечку.
Ответить
7
Зiгамет Обосивач
ответил на комментарий пользователя ballonsky86
Сельские "могнаты" еще не в курсе что такое приезд в город моба Динамо, Днепра, Черномора или Металла. Охтырка до сих пор с ужасом содрогается, бгг
Ответить
1
Сергій Броваренко
ответил на комментарий пользователя ballonsky86
Давно пора.
Ответить
2
Евгений Мастусов
Так и не понял, почему село принадлежит семье олигархов. Да, основным предприятием есть агрофирма, но это и все, что есть в статье. С чего хейт? Красивое село, каких, наверное и нет больше в Украине.
Ответить
6
Sergiy Kosenko
Если стадион построят я им все прощу;))
Ответить
5
Гриценко Сергій
Ну и кто еще скажет что Колос сельская команда? Колос скорей команда из элитного поселка.
Ответить
5
Sem
ответил на комментарий пользователя Гриценко Сергій
Конча-Заспа на минималках :-)))
Ответить
7
рыбаков андрей
Ну что сказать!? Классический неофеодализм латиноамериканского типа.При слабом и неэффективном компрадорско-олигархическом государстве ( которое не может из-за бедности и не хочет из-за жадности правящего класса) не выполняющем своих социальных функций перед обществом, а только занято "разборками" за власть и финансовые потоки. При таких раскладах местный латифундист берёт на себя государственные функции( занимается благоустройством, озеленением, ремонтом дорог, школ, больниц) постепенно берёт в свои руки всю округу и местные органы власти( в том числе суды и полицию). Тем самым становится по сути феодальным бароном, который как "отец любит свой народ", но в тоже время как патриархальный отец им же и владеет как своей собственностью. В общем на лицо закономерный итог 25-летнего развития независимой Украины по пути деградации и деиндустриализации, становления компрадорско-олигархического аграрно-сырьевого перифирийного капитализма. Отсталая экономическая модель порождает архаическую социальную и политическую структуру.
Ответить
4
yazon din alt
ответил на комментарий пользователя рыбаков андрей
Эта модель - советский колхоз.
Ответить
0
рыбаков андрей
ответил на комментарий пользователя yazon din alt
Нет эта модель классическая латиноамериканская латифундия. Колхоз не был частной собственностью, над председателем ещё и райком с райисполкомом был, ГБ и т.д. Не устраивал, вполне могли погнать и даже посадить. Да и занятие социалкой для председателя колхоза не благотворительность зависящая от его собственного желания, а вменённая государством обязанность. Это же собственость семьи, которая в своём узком кругу решает что делать, а что нет.
Ответить
0
yazon din alt
ответил на комментарий пользователя рыбаков андрей
С какого этажа Вы видали колхоз? В СССР председатель колхоза обладал куда большей властью над населением, чем сейчас имеют Засухи. До середины 60-х крестьяне вообще были крепостными, не имели паспортов, и без справки сельсовета не могли даже выехать за пределы района. Для людей тогда делалось намного меньше ,чем сейчас делают те же Засухи в Коваливке - потому что урожай отбирало государство по грабительским ценам. И НИКОГДА председателя колхоза не снимали за развал инфраструктуры территории - только за срыва плана хлебозаготовок!
Ответить
1
Показать еще 9
Владимир Копяк
Я не против, чтобы в каждой области было по 50 таких Ковалевок - в одних культивировался футбол, в других волейбол, в третьих - легкая атлетика и далее по списку видов спорта в Единой спортивной классификации Украины. И что в этом плохого?
Ответить
4
Михаил Добрый
ответил на комментарий пользователя Владимир Копяк
не это плохо, плохо что это получено скорее всего по блату или откатом, короче не честно, а второе, то что люди живущие в том селе перестают жить так как они хотят, и получается подчиняются князьям, если бы не это всё пучком вроде
Ответить
5
Nikola But
ну ладно, если бы люди там батрачили за бесплатно, спали в бараках и ели грзяь. А так я не понимаю в чем феодализим? что все работают на одного человека? Как в любой крупной корпорации так же. Тогда и цукерберг феодал
Ответить
3
Сергей Федоров
Да нормальные воспитанные люди. Люди заработали деньги и вкладывают их в свою страну. И при чем тут феодализм? Хочешь живи в селе работай в нем. Не хочешь еда в Киев он не далеко работай там. Почувствуйте разницу и был как то по работе в Петрово в вотчине Паровазнюка типичное украинское село разбитые дороги покосившиеся дома. И это жирное животное что то ещё там вещает. Дорогу для начала бы в свой колхоз отремонтировал олигарх хренов.
Ответить
3
Maтвеус
ответил на комментарий пользователя Сергей Федоров
Заработали!? Интересно, как? Она уборщицей, а он на стройке, наверное?))
Ответить
14
The Damn Train
ответил на комментарий пользователя Сергей Федоров
Не заработали, а украли у страны и часть из них вернули назад.
Ответить
14
Игорь Шевченко
Понятно почему они никогда  дома играть не будут.
Ответить
3
yazon din alt
Если фирма процветает, платит населению высокие зарплаты, вкладывает прибыль в инфраструктуру и социалку, и даже содержит футюбольную команду - ничего плохого в этом нет, наоборот, всем бы так. Другое дело, что поговаривают на Киевщине о преференциях Засухам из областного бюджета, о том, что их рай - за чужой счёт. Но это как раз - проверять надо. Журналистам. Вместо чистописаний ни о чём.
Ответить
2
tremmor t
ответил на комментарий пользователя yazon din alt
по крайній мірі ті бюджетні гроші пішли на відбудову села, на школи, на стадіон. Це краще, ніж їх би закопали в асфальт або взагалі вкрали чинуші і купили собі квартири або вивезли в Європу чи Америку ті гроші) Хай краще у нас залишаються, в селі Ковалівка)
Ответить
0
Alexandr Knish
по разному можно относится к регионалам ну если из простого села сделать почти город с условиями то они стоят уважения хотя делать из себя королей можно и поскромней
Ответить
1
Сергій Броваренко
Головне побудуйте стадіон і живіть собі кому як подобається.
Ответить
1
dima.diwade
ответил на комментарий пользователя Сергій Броваренко
Как раз это вообще не главное, и статья как раз не о стадионе и Колосе
Ответить
3
mishas
Шутка про подходящую фамилию для аграрника уже была?
Ответить
0
dima.diwade
Ну, что тут сказать... "Папе" есть куда стремиться. Другие комментарии излишни.
Ответить
0
tremmor t
Не розумію дибілів які обливають брудом і бризкають слюною в сторону Засух. Молодці, працюють, розбудували і вилизали село, підіймають сільське господарство та економіку, платять зарплати та податки навіть в таких нелюдських умовах як у нас з такими дикими податками. Вони ж не вивезли гроші за кордон, не вкладають їх в чужу економіку, не купують вілли в Америці чи квартири за мільйони фунтів в Лондоні, як то роблять інші олігархи.
Ответить
-2
Larisa Tretyak
ответил на комментарий пользователя tremmor t
100%
Ответить
0
Евгения Цюкало
Вот читаю комменты, и поражаюсь с нашего народа. Красивое село, европейское, там не мусорят, там чисто и красиво. И есть люди, которые отдают время, деньги, силы на развитие этого всего. Но нет же, нашим снова все не так: "люди хреновые, село хреновое, и народ там хреновый и вообще рабство". Кому там не нравилось, мне кажется, уже давно съехал оттуда. А остальное не ваше дело. Наслаждайтесь замусореными уличками города и заплеванными подъездами.
Ответить
-2
Legenda117
ответил на комментарий пользователя Евгения Цюкало
Чистые улицы, отремонтированные дороги, торговые центры, футбольные клубы и много всего другого, должны строится и развиваться не потому, что так хочет парочка которая отвоевала себе кусок советского наследия в 90-е, а потому, что так хочет делать население того или иного населенного пункта. Феодализму не место в современной стране. Много громад показало, что можно расти и развиваться за счет налогов и упорной работы с населением. И за это никто не ставил бюстов главам громад или мэрам, не вешал их плакаты на каждом шагу, потому что это непозволительно в демократичном обществе. Европейское село - это совместное развитие, а не каприз олигарха. Защищать тот строй, который сейчас в Ковалевке, - значит упасть до советского уровня развития, в лучшем случае, а в худшем, до Дореволюционного периода.
Ответить
30
Евгения Цюкало
ответил на комментарий пользователя Legenda117
у нас в стране осталось только слово "демократия". Везде тот самый феодализм. Пан захотел забрать себе кусок городского пляжа в Козыне, пан забрал. И плевать ему на людей, и то что в стране демократия, и влада у народа. Пан захотел в заповедной зоне построить охотничий домик, пан построил. А вокруг разруха, но главное же Демократическая разруха. "это совместное развитие, а не каприз олигарха."
Ответить
2
Legenda117
ответил на комментарий пользователя Евгения Цюкало
Разруха в головах
Ответить
1
Показать еще 6
Kievlyan
Прочитал статью и 0xyeл люди вместо того чтобы жить в Лондоне и обустраивать какое-нибудь село на Лазурном побережье, живут в селе в Киевской области и делают для него всё возможное, строят стадион, каток, но у нас всё равно умудряются их обосрать. А потом удивляются почему кто-то больше не хочет вкладывать в футбол или баскетбол, из-за таких статей и такого отношения.
Ответить
-4