#50bookschallenge у 2014 році
Спробую продовжити хороші починання трибунівців
Щоб не флудити у блозі, дам короткі рекомендації(читай - мої враження).Почнемо з мого скромного списку:
1. Роберт Скотт Бэккер "Око Судии" Істороя хрестового походу, замаскована під "dark fantasy". Неймовірно продуманий світ і персонажі, блискучий сюжет. Може вілдлякати читатів присутністю "чорнухи". Треба сказати, що то перша частина другої трилогії.
2. Робер Мерль "Острів"Можливо зараз і актуально, але не вразило.
3-4. Артуро Перес-Реверте "Фламандская доска", "Кожа для барабана" "за неимением лучшего", почитати можна
5-9. Роджер Желязны "Девять принцев Амбера", "Ружья Авалона", "Знак Единорога", "Рука Оберона", "Владения Хаоса"
10- 12. Стивен Фрай "Лжец", "Гиппопотам", "Моав — умывальная чаша моя" Блискуче!
13-14. Братья Стругацкие "Пикник на обочине", "Понедельник начинается в субботу"Просто прочитайте.
15-16. Гай Гэвриел Кей "Дорога в Сарантий" , "Повелитель императоров"
17. Джорджа Мартін "Битва Королів"
18. Гэри Дженнингс "Ацтек"Дуже об'ємний і цікавий твір.
19. Брэндон Сандерсон "Обреченное королевство" Для любителів класичного фентезі - 1000 сторінок щастя.
20-22. Ю Несбё "Тараканы", "Красношейка", "Не было печали" Не геніальний, але хороший детектив
23. Морис Леблан (щось з циклу про Арсена Люпена)
24-25. Га́рри Га́ррисон "Неукротимая планета", "Фантастическая сага" рекомендую
26. Льюис Уоллес "Бен-Гур"
27. Кормак Маккарти "Дорога" для тих, хто фільм не бачив - читайте!
28. Умберто Еко "Таємниче полум'я цариці Лоани" Категорично рекомендую(с).
29. Джошуа Фоер "Эйнштейн гуляет по луне" секрети хорошої пам'яті