Сілва не святкував гол Португалії разом зі своїми партнерами. Ймовірно, річ у правилі ФІФА 🧐

Бернарду вчергове продемонстрував свій високий інтелект.

7 грудня, 11:11
1
Сілва не святкував гол Португалії разом зі своїми партнерами. Ймовірно, річ у правилі ФІФА 🧐

Португалія розгромила Швейцарію 6:1 в матчі 1/8 ЧС. Окрім голів на небезпечних моментів зустріч запам'яталась ще одним цікавим епізодом.

На 17-й хвилині, коли Гонсалу Рамуш відкрив рахунок у матчі, усі його партнери, включаючи запасних побігли святкувати разом з ним до трибун.

Серед них був і Бернарду Сілва. Однак в певний момент півзахисник швидко вибіг з натовпу та повернувся на поле і чекав своїх партнерів вже там:

Момент можна побачити на 2:26.

Багатьом така поведінка Сілви стала незрозуміла. Дехто почав підозрювати, що в команді є напруга у стосунках між гравцями.

Насправді ж річ тут, швидше за все, у правилі 8 ФІФА. Воно говорить, що в момент виконання стартового удару усі гравці мають знаходитись на своїй половині поля, окрім власне того, хто виконує удар.

При цьому тлумачення стосовно гравців, які знаходяться за полем бувають різними. Переважно їх вважають такими, що не знаходяться на своїй половині (що логічно), але буває і навпаки.

Таким чином Барнарду Сілва, розташувавшись в межах чужої половини поля, збагнув убезпечити своїх партнерів від можливої швидкої атаки швейцарців,

Така застережливість Бернарду не є безґрунтовно, адже цим тлумаченням, зокрема, намагались скористатись англійці у півфінальному матчі проти Хорватії на ЧС 4 роки тому:

Щоправда, в них нічого не вийшло, через офсайд у Рашфорда.

Рамуш уперше вийшов в основі Португалії (замість Кріша) – і зробив хет-трик! Розгром Швейцарії 6:1

Інші пости блогу