Tribuna/Футбол/Блоги/Овертайм/Відкритий лист Сергію Реброву: як його робота за 2024 рік вплинула на фанатів збірної України

Відкритий лист Сергію Реброву: як його робота за 2024 рік вплинула на фанатів збірної України

Від сподівань на плей-оф Євро до побажань вильоту з ЛН.

Блог — Овертайм
21 листопада 2024, 16:50
119
Відкритий лист Сергію Реброву: як його робота за 2024 рік вплинула на фанатів збірної України

Не знаю, чи побачить Сергій Ребров цей текст. Але дуже сподіваюся, що хтось з УАФ або персоналу національної команди передасть йому. Вважайте це відкритим публічним листом до головного тренера збірної України.

Тут не буде вимог відставки. Ми вже давно пройшли цю стадію – і в ній зараз немає сенсу.

Також не буде ніяких тактичних деталей про гру збірної України та зауважень, чи зробив тренерський штаб щось конкретно не так в плані тактичних рішень. Приймаю гру Рустама Худжамова, який стверджує, що тількі окремі категорії людей зі спеціальними знаннями мають право критикувати певні дії гравців чи тактичні рішення тренерів. Бо футбол напевне це щось сакральне, складніше ядерної фізики, ніхто ж більше в цьому нічого не тямить та хай заткне пельку, так?

Ок, прийнято – в межах цього тексту. Звертаюся до головного тренера та його тренерського штабу як вболівальник, який нічого не тямить в тактиці. Але живе збірною України та вважає цю команду найважливішою для себе, як фаната футболу.

Збірна України ж грає насамперед для вболівальників, так? Тому хоча б ті люди, які відповідають за неї, мають зрозуміти, що відчувають фанати та який вплив на них має робота тренерського штабу у 2024 році. І не тільки це розуміти, а брати до уваги та вживати всіх заходів, щоб покращити ситуацію.

Говоритиму про усереднені враження від реакцій та настроїв вболівальницької спільноти на виступи збірної України протягом року, які частково співпадали і з моїми власними. Тут можуть бути розбіжності, звичайно, є люди, які мали іншу від більшості думку, але загальний фон вражень досить просто прослідкувати та помітити неприємну тенденцію.

У футбольний 2024-й ми входили сповненими надій. Після неідеального, але прийнятного виступу у групі відбору на Євро, де лише неадекватність арбітра в останньому матчі з Італією не дозволила вийти на турнір напряму. Так, і тоді вже не всі були задоволені якістю гри. Але це був лише перший відбір Сергія Реброва в збірній, загалом його перший досвід в національній команді, і, враховуючи бекграунд його досвіду та результатів в клубах, була віра, що далі має стати краще.

Хтось називав цей склад найкращим в історії (досі так вважаю!), хтось навіть вживав термін «Золоте покоління», а хтось сперечався та не погоджувався – тут ніколи не було суттєвої більшості, а тим більше єдності думок. Проте одиниці сперечалися, що ми маємо дійсно міцний склад з найбільшою в історії кількістю гравців топліг, а на додаток – чимало перспективних молодих гравців.

Збірну, як і її головного тренера, в цілому сприймали позитивно. Та сподівались не лише на вихід на Євро через плей-оф Ліги націй, а і як мінімум вихід з групи там – а то й і вихід у чвертьфінал та повторення найкращого результату в історії. Благо жереб групи та потенційна сітка могли бути досить сприятливими, щоб досягти мети.

Що тут говорити, якщо всередині самої збірної України були розмови про найвищі цілі. Пригадайте хоча б цитату Георгія Судакова, яка потім стала ледь не мемом: «Ми підготувалися на 100%, команда готова. До якої стадії дійти? Зіна каже, що потрібно до півфіналу виходити. Все можливо. Ми віримо у себе, віримо у команду».

Тобто не лише вболівальники були оптимістично налаштовані, а й самі гравці. В нас не завжди була гра, але були результати та сподівання на покращення.

Футбольний 2024-й ми закінчуємо в повній апатії. Збірна України вкрай невдало вилетіла з Євро. Так, повною катастрофою був лише один матч, але цього вистачило. А потім ця ж команда до останнього туру Ліги націй боролася за виживання та була в одному голі від вильоту у Дивізіон С (!), відбиваючись весь другий тайм від збірної Албанії.

Нагадаю, Олександра Петракова знищили за 11 очок в групі, впевнене друге місце у попередній Лізі націй та невихід у Дивізіон А. Але пощастило, що формат змінився та ця команда, яка виступила гірше, ще має шанс підвищитися через плей-оф. Хоча навряд цього заслуговує.

Також нагадаю, що на попередньому Євро збірна України потрапила до чвертьфіналу. Так, з проблемами з якістю гри, але з результатом. А зараз не вийшла з групи.

Всюди очевидний регрес. Коли проблеми з грою компенсує підсумковий результат, можна шукати виправдання не найкращій якості. Коли немає ані першого, ані другого – чекайте критику, бо це справедливо.

Не дивно, що дійшло до крайнощів. Неодноразово помічав, як люди, які постійно підтримували збірну, перестали її дивитися. А інші взагалі вважали їй невдачі в останньому матчі з Албанією, сподіваючись, що хоч виліт в Дивізіон С призведе до кардинальних змін.

Не те щоб це була більшість, але поява та суттєва помітність таких голосів добре показує рівень апатії та зневіри вболівальників. Бо для них це головна команда, яку дійсно люблять, хоч і критикують. І щоб дійти до таких крайнощів – треба дійсно довести ситуацію до критичної.

І це тоді, коли футбольні діячі нам з усіх кутів розповідають, що футбол існує, щоб радувати людей, відволікти їх від складної реальності хоча б на ці дві години гри. Вибачте, але апатія та зневіра – явно не ті відчуття, які здатні поліпшити вже давно просівшу менталку українців.

Підсумок 2024-го: футбольна спільнота у своїй більшості не сприймає Реброва, а «Золоте покоління» – стало принизливим мемом серед вболівальників. Ось така динаміка. Треба було примудритися за рік довести до цієї точки.

Не подумайте, я загалом не є хейтером Реброва, як тренера збірної України. Досі вважаю найкращим в Україні. Не те що це видатний титул – в нас немає топових спеціалістів світового масштабу. Але в межах нації робота на дистанції та досягнення заслуговують поваги. Навіть після Євро, коли Реброва вже на всіх кутах називали «фізруком», захищав тренера та сподівався на зміни. За що у тому числі отримав чималу дозу хейту:

Проте треба визнати, що сумніви щодо гри команди ще у групі відбору до Євро, які мав розвіяти тренер прогресом в якості та видовищності за 2024 рік, не тільки не зникли, а навпаки перетворилися в лякаючі тенденції. Перемога в останньому турі та вихід в плей-оф за Дивізіон А їх не розвіяли:

Просто та без всяких тактик для Сергія Реброва та Рустама Худжамова: гра збірної України не подобається вболівальникам, вона викликає депресію та відчуття безнадійності, а результати більше не компенсують, бо їх немає. Зрештою, показник відсотка набраних очок за Реброва майже дорівнює показнику Петракова, з яким за такі виступи не подовжили контракт. І він працював в таких самих умовах.

З досить схожим складом збірна України виходила на попереднє Євро, брала там чвертьфінал та потім виходила на останнє Євро – реальні зміни почалися лише в кінці Ліги націй.

З гравцями, хоч в них і є певні індивідуальні проблеми, в цілому все в порядку. Але навіть якщо ви не згодні – ми все одно не знайдемо інших футболістів. А те, з якою зневагою та насмішками багато вболівальників сприймає зараз наш безперечно талановитий склад – трагедія.

Зрештою, це саме задача тренерського штабу зібрати з наявних гравців пазл, який буде працювати, та хоча б навчитися використовувати їх найсильніші якості. А в ідеалі – зробити індивідуальності сильнішими в командному механізмі. Особливо в збірній, де неможливо провести трансфери та тренер зобов'язаний підлаштовуватися під наявний склад.

Тому напевно тренерському треба думати, як змінити свої підходи, щоб стало краще: не тільки тактичні, а й в налаштуванні команди, індивідуальній роботі з найкращими гравцями та навіть інформаційні – бо не тільки більшість журналістів, а й більшість простих вболівальників погано сприймає стиль спілкування тренера, відповіді якого часто виглядають настільки загальними та розмитими, що просто треба відбути номер, начебто згенеровані Chat GPT:

Нам, простим вболівальникам, які нічого не розуміються на тактиці, критично не вистачає відкритості, відвертості, чіткого та детального пояснення тактичних рішень (ми ж їх не розуміємо, їх має хтось пояснити?), вміння визнавати свої помилки та брати відповідальність на себе (не тому, що журналісти постійно діставали цим питанням, а щиро – з відвертим поясненням та реальними змінами).

Можна вперто стояти на своєму, що в збірній в цілому все нормально, а цей рік – невезіння, збіг обставин, складні умови саме для збірної України (і вона справді тут в програші), спад форми гравців, відсутність лідерів в команді чи індивідуальні помилки. І продовжити робити те ж саме, що не працює – і, схоже, вже навряд запрацює.

А можна зробити правильні висновки з цього невдалого року, чесно хоча б перед собою, а не те що перед всією вболівальницькою спільнотою, визнати помилки, працювати над ними, змінитися та стати краще – і зробити цим збірну краще.

Що обере Сергій Ребров? Бо як зараз довго таке ще продовжуватися не може.

Фото: УАФ

Найкраще у блогах
Сьогодні, 00:05Автор
Зірка «Інтера» зробив заяву щодо Ямаля напередодні протистояння з «Барселоною» в ЛЧ
Вчора, 23:37Блог
Прев'ю 23-го туру: неймовірна форма ФК Чернігів, впевнена Рома і супер-вивіски Сурпрези. Цікаві вихідні на нас чекають.
22
Вчора, 21:24Автор
Вимоги Кім Чен Ина щодо трансляції матчів АПЛ в Північній Кореї – справжній абсурд
Вчора, 16:51Автор
Фан «Евертона» отримав довічний бан за дикий вчинок на новому стадіоні клуба – сам записав обурливі докази
7
Вчора, 15:49Автор
Мессі назвав єдиний матч, який став для нього справжньою тортурою – згодом надолужив його через вісім років
Вчора, 15:14Автор
У «Театрі мрій» вчора показали ідеальну виставу. Шкода, цього не бачив той, через кого це місце називають саме так
2
Вчора, 14:45Блог
Кака з'явився у рекламі одягу Kith у колаборації з Adidas – погляньте на цей стиль
Бразилія
Більше цікавих постів у блогах
Старик (Bor Bor)
Петраков был колоссальным шагом назад по сравнению со сборной Шевы. Прежде всего по игре. Опять вернулись к автобусу с выбеганием вингеров. Может, при Фоменко это сходило, но после Шевы с его штабом выглядело примитивно.
Відповісти
19
Дмитро
відповів на коментар користувача Старик (Bor Bor)
А Ребров як вишенька на торті,з штабом Шеви ми б не помітили Чехію,Грузію і Албанію,але Ребров зробив все,щоб на їх фоні це виглядало ніби геройськи...але ж вболівальники не сліпі...попри непоганий рівень учасників останнього Євро.
Відповісти
29
Zar
відповів на коментар користувача Старик (Bor Bor)
Помню игру с Австрией на Евро, которую мы проиграли. И с Македонией. И с Англией. Это был пик сборной Шевы и последние игры его штаба. Не было там никакого колоссального разрыва и шага назад при Петракове.
Відповісти
11
Дмитро
відповів на коментар користувача Zar
А ще були потім нічия з Францією,нічия з Казахстаном і ще одна нічия,де моментів було безліч,а ми грали в 1-1.Хтось пам'ятає ХG тих матчів?З Францією пощастило двічі,з Казахстаном моментів вистачило б на 5 матчів,але примудрилися дві нічиї зіграти...може десь тому Реброву і фартить,з такою-сякою граю,десь карма вертає борги.
Відповісти
1
Показати ще 3
Stirliz_dp
Все наче правильно тут сказано, але сам автор також вніс свій невеличкий вклад у цю ситуацію, коли після серії вочевидь ганебних матчів та ще більш ганебної поведінки в інформаційному просторі збірної, розповідав всім про антифізрука. Вболівальники не сліпі та не глухі, коли немає гри, чи хоча б натяків на неї, а за полем чути лише брехню та відверте хамство, то і підтримки не варто очікувати.
Відповісти
17
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Stirliz_dp
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-7
Footballенко
відповів на коментар користувача Stirliz_dp
Та досі вже його фізруком називати! Він нормальний тренер, який вносить корективи, вміє ставити певний стиль і підлаштовується під суперників. Просто проблема Реброва в тому, що він - не тренер для збірних. Стиль його роботи такий, що він довго будується і працює на дистанції. А в збірній все треба швидко - тому в нього багато чого не виходить, він через це нервує, через що і хамить. Так, його вже треба звільняти (бо він просто не підходить для футболу збірних і результат дасть може роки через 3) - але називати фізруком чи антитренером не потрібно
Відповісти
17
Юве
відповів на коментар користувача Footballенко
Ребров - не тренер для збірної, з цим я згоден. Підозрюю, що це зрозуміло і керівництво ФФУ, в тому числі віце-президент Ребров))). А ось далі перед ними задача - хто замість нього? Для керівництва збірною потрібен тренер-мотиватор, який матиме достатній авторитет у гравців. Це спрацювало свого часу з Блохіним і Шевченком. У нас наразі таких людей немає, це моя думка. Через й... твою ... вже не працює, особливо з легіонерами, а якогось тренера-дипломата на зразок Дель Боске у нас немає. Кваліфікований іноземець до нас не приїде, тому маємо замкнене коло. Ребров з немаленькою з/п і відсутність альтернативи йому
Відповісти
7
Показати ще 5
Андрій Романів
ганебний виступ на євро-це в 2016 нуль балів,а тут 4 набрали ,в інших групах це залізне друге місце,тому не перегибайте зі словом ганебно
Відповісти
14
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Андрій Романів
ок, може ви й праві. прислухався та змінив формулювання)
Відповісти
-1
sanek_georgich
відповів на коментар користувача Андрій Романів
там була поправочка що в більшості ганебним був перший матч який все вирішив
Відповісти
4
Станіслав Кабаці
відповів на коментар користувача Андрій Романів
ганебний виступ і на 16 і тепер. гри немає, результату теж
Відповісти
1
Андрій Романів
таке відчуття що більшість відносить нашу збірну до рівня Франції,чи навіть Нідерландів,які декілька великих турнірів пропустили і трагедії там не сталося,вчора Турки перше місце випустили програвши Чорногорії,яка до цього нуль балів мала,поляки вилетіли від шотландців,Швейцарія теж саме.Це футбол,чорна полоса буває в усіх абсолютно збірних;Ребров задачу мінімум виконав потрапив на Євро,так само в Лізі Націй потрапив стики за підвищення.Провал це коли не виконана задача мінімум,вважаю що відбір до чс буде зовсім іншим.
Відповісти
13
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Андрій Романів
Якщо відбір на ЧС буде іншим без змін в підходах тренера до гри - я сам першим визнаю, що був не правий) А щодо складу - звичайно, в нас не Франція. Але й не та команда, яка має мучитися з Албанією чи Грузією, які хоч зараз і не підйомі.
Відповісти
14
Андрей Васин
відповів на коментар користувача Андрій Романів
пересічний український вболівальник вважає, наприклад, збірну України вище за збірну Данії. гравців Данії він тупо майже не знає, де вони грають, звісно, - також. пояснити йому, що Данія під топами і на пів голови вище за Україну немає ніякої можливості.
Відповісти
7
Андрей Васин
відповів на коментар користувача Олександр Сажко
ну так, не має мучитися з Албанією. якісь там італійці мучаться, хорвати мучаться, іспанці мучаться, не кажучи вже про жалюгідних поляків та чехів, а велики українці - зась. у нас же суперфутбольна країна, яка один раз вийшла на ЧС .
Відповісти
8
Показати ще 7
Андрей Васин
"Збірна України вкрай невдало вилетіла з Євро" а вилетіти вдало - це як? угорці, шотландці, чехи та інші - вдало вилетіли, треба розуміти?
Відповісти
12
Stirliz_dp
відповів на коментар користувача Андрей Васин
На Євро-2020 ми наприклад вдало вилетілі. Вдало, тому що аж у чвертьфіналі, а вилетіли, тому що 0-4)
Відповісти
4
Андрей Васин
відповів на коментар користувача Андрей Васин
з каментів зрозумів, що спочатку було написано "ганебно вилетіла". власне, питань більше немаю ліл
Відповісти
1
Anton Mugivara
відповів на коментар користувача Андрей Васин
Як Хорватія, коли не соромно за гру.
Відповісти
2
Показати ще 2
Serhiy
"З гравцями, хоч в них і є певні індивідуальні проблеми, в цілому все в порядку" Який порядок з гравцями? Хіба автор не бачить, як деградували Динамо і Шахтар за ці 2.5 роки повномасштабної війни? А це – більша частина складу збірної. Можливо, розїзди по 20 годин і відсутність нормального відновлювального процесу дається взнаки. Рівень гравців з інших клубів УПЛ ми періодично бачимо в Лізі Європи і Лізі конференцій. Все ж Петраков не в таких умовах працював. Тоді і «Шахтар» «Реал» міг перемогти. А зараз хіба з Янг Бойс може мучитися. Може в цьому і є головна причина невдач збірної?
Відповісти
7
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Serhiy
пів збірної - взагалі легіонери. а ті, хто викликається з упл - переважно не стали гірше. навіть навпаки повернулися до хорошої форми, як Шапаренко, або спрогресували, як Бражко. Зараз не так багато гравців Шахтаря та Динамо грає в старті. це буквально 1-2 людини з кожної команди. ну, іноді от три - як вчора з шахтаря. те, що командно клуби стали слабіше, не означає, що їх окремі кілька гравців стали слабіше. ну, і з Петраковим ті ж самі переїзди були, якщо що
Відповісти
5
1982
відповів на коментар користувача Serhiy
Шахтар в минулій ЛЧ Барселону обіграв. Аргумент?)
Відповісти
7
Serhiy
відповів на коментар користувача Олександр Сажко
От інша половина збірної, не легіонери, і провалюється. Цього і вистачає для такого результату. В чому хороша форма Шапаренка проявляється? В 0 голах Динамо в 4 матчах ЛЄ? Те саме про прогрес Бражка можна сказати. Можливо, він прогресує на рівні Динамо, яке програє без варіантів навіть не середнякам у Європі. Але цього дуже мало, щоб говорити, про якийсь рівень. При Петракову з переїздами було 3 гри лише. Поразка і нічия з Шотландією і перемога над Вірменією. Плюс накопичувальний ефект від відсутності нормального відновлення за 2 роки.
Відповісти
-1
Показати ще 6
Сергій Ребров
Я помітив лист, будемо разом зі збірною покращувати результати.
Відповісти
6
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Сергій Ребров
Ура! Дякую, перемога)
Відповісти
4
Дмитро
Забарний повинен бути капітаном цієї збірної.Тут все однозначно. З точки зору періода роботи Шевченка.Згадайте матч Україна-Португалія на НСК.Та Україна вміла грати стартовим натиском на емоціях.Удар головою Кривцова,добивання Яремчука,прохід Миколенка,гол Ярмоленка.Згадайте як крутився в рамці П'ятов,як до 70-ї хвилини всі бігали у відборах,навіть Ярмоленко.Миколенко на 90+3 с однією ногою на поле вискакував,і вибивав м'яч. А тепер до роботи Реброва.Уявіть,що зараз би грали Україна і Португалія.Якщо вчора весь 2т нас Албанія затисла на своїй половині.Бернарду,Фернандеш,Мендеш,Вітінья,Леау,Роналду розмазали б нас,як поляків,і навіть би геніальність Трубіна і Забарного навряд чи б допомогла. Цій збірній не вистачає цілісності,і відлагодженого командного механізму.Я так і не зрозумів,куди рухається Ребров,в що він хоче грати,щоб здобувати і гру,і результат.Та хоч б одне вже,але щоб це не викликало питання у вболівальників.
Відповісти
6
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Дмитро
згоден. також цій збірній чомусь не вистачає емоцій, коли може не все по грі виходить, але всі налаштовані та робляться до кінця. я не бачу, що це команда в принципі - і це вже питання внутрішньої атмосфери, а не рівня конкретних гравців
Відповісти
4
Дмитро
відповів на коментар користувача Олександр Сажко
Мені здається саме атмосфери всередині команди,і атмосфери домашнього стадіону,дуже не вистачає гравцям,а комунікація Реброва бажає кращого....тому виглядає все так,що ті самі гравці,які грали при Шевченку краще,зараз ніби виглядають гірше.
Відповісти
0
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Дмитро
Так, це також проблема. Ніхто не заперечує, що наша збірна в значно складніших обставинах, ніж суперники. Тому ж і говорю завжди: був би результат - на якісь проблеми з грою особисто я б не сильно звертав уваги. Вистраждати - але щоб він був, як у відборі на Євро. Але далі вже все не так райдужно навіть з ним
Відповісти
0
chuma4oka
Багато з чим погоджуюсь. Але є одне суттєве "але", яке чомусь всі ігнорують. Ми вже на старті поставлені в набагато гірші умови ніж усі суперники, тому що у нас немає домашньої підтримки. Якщо в умовній УПЛ взагалі пофіг домашня гра чи виїзна, то для збірної це завжди було +х% до успіху. І Португалію перемагали, і Сербію трощили з величезним куражем від стадіону. Грузини його мали проти нас, а ми проти них - ні. Так само й албанці. Я не кажу, що це прям відповідь на всі питання, але як мінімум важливий фактор
Відповісти
5
Дмитро
відповів на коментар користувача chuma4oka
Про домашній фактор це дуже жирний плюс,можливо саме емоційний аспект допоміг в свій час перемогти Португалії на НСК,а арена у Львові,взагалі фартова.
Відповісти
5
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача chuma4oka
так, звичайно. І тому, думаю, Реброву досить довго багато що не те що пробачали, а просто не звертали уваги, бо очевидно нам складніше. я ж і писав про те. Коли був результат, але не завжди була гра - це було все ок. і будь-які речі можна було виправдати, враховуючи наші умови
Відповісти
2
Мистер Леннон
Кстате, уже сократился список потенциальных соперников Украины в отборе на ЧМ. Мы гарантированно попадём в группу из 4 команд, а не 5, так как мы будем заняты в плей-офф лн. Получается: 1) Из первой корзины нам точно не достанется Англия и Швейцария. 2) Из третье корзины нам выпадет: Шотландия, Словения, Ирландия, Грузия или Исландия 3) Из четвёртой корзины: Болгария, Люксембург, Армения, Косово или Латвия
Відповісти
4
1982
відповів на коментар користувача Мистер Леннон
якщо будуть Шотландія та Косово, то це триндець
Відповісти
1
chester14
відповів на коментар користувача Мистер Леннон
Які ж це брєдові жеребкування від УЄФА де є обмеження на суперників. Плей-офф ЛН в березні, а відбір стартує в червні.
Відповісти
0
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Мистер Леннон
Звичайно, заплутали вони все взагалі конкретно. Проте хоч якийсь інтерес трошки є до всіх цих розкладів
Відповісти
1
ak-75
Яскраво написано. Від душі. З певною іронією (ми не знаємо як - ок, то покажіть як треба). І взагалі дуже сильний текст. Сподіваюсь він дійде і до Реброва і до грвців... І ще нюанс - те що відбувається зараз - наслідок завищених очікувань. Колосально завищених. Цьому поколінню потрібно доводити, що воно чогось варте
Відповісти
4
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача ak-75
дякую)
Відповісти
0
metronamars
Нам, простим вболівальникам, які нічого не розуміються на тактиці, критично не вистачає відкритості, відвертості, чіткого та детального пояснення тактичних рішень (ми ж їх не розуміємо, їх має хтось пояснити?), вміння визнавати свої помилки та брати відповідальність на себе (не тому, що журналісти постійно діставали цим питанням, а щиро – з відвертим поясненням та реальними змінами). Хіба не для цього існують журналісти, спортивні аналітики і оглядачі, які РОЗУМІЮТЬСЯ на тактиці і можуть пояснити простим вболівальникам, у що грає Ребров і чому це не працює? Я перепрошую, але це ж не Сичарня, де пацани сидять і травлять байки з нулем експертизи.
Відповісти
2
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача metronamars
Слухай, не якщо ти не зрозумів, що це сарказм та відповідь Худжамову, то вибачай) А так же пояснювали неодноразово.
Відповісти
1
Вован Сидорович
А кто нибудь знает тренеров, которые все рассказывают, почему так сделали или иначе. 99% тренеров всякие общие фразы лепят в интервью.
Відповісти
1
monster
Окрім тренерського штабу свій підхід треба змінити і деяким гравцям.Бо ну не можуть на полі всі бути головними гравцями.Я побачив що Мудрик трохи змінюється в кращу сторону і гра пішла.Не знаю,Мареска це,Ребров чи новий збірник пацанських цитат ,але він став більш командним гравцем.
Відповісти
1
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача monster
а мені якраз здається, що це загальнокомандна проблема, не бачу, що атмосфера в команді на найвищому рівні, що вона налаштована на матч, рубиться до кінця - і навряд це проблема когось окремого. атмосфера - була ключовим фактором роботи Шевченка
Відповісти
1
monster
відповів на коментар користувача Олександр Сажко
За це теж згоден,але буду без призвіщ бо мене замінусують😀
Відповісти
0
wstbrk
Громадне чсв Реброва не дозволить йому спокійно сісти і відверто пояснити тактику таким аматорам як ми з вами. Мене більше лякає не відсутність малюнку гри (а коли вона взагалі була у команд Реброва?), не видовищність, а гра нічим не зумовленим і тупим автобусом навіть проти команди, яка в принципі не знає як атакувати, маючи 1 удар за перший тайм по воротам Трубіна. Не знаю що їм там Ребров розказує в перерві, чи грати по результату, чи обороняти рахунок за будь-яку ціну, але це позор. Незрозумілі пізні заміни, які потрібно було робити ще 15 хвилин тому, виходи у старті двох абсолютно ідентичних футболістів, які заважають один одному. Ну а за золоте покоління можно сказати "пасіба" таким всратим експертам як Вацко, Циганикам, Бурбасам, Трендецям, та й трибуні зокрема, які капали, капали й капали на мізки цих футбольорів. Один собі модне прізвище набиває Максі і привозить пенальті на Олімпіаді, інший мріє про полуфінал Євро, третій розказує як "пограв з пацанами у футбольчик". Якщо у самих гравців таке его, то чого чекати від тренера, який такий же самий?
Відповісти
1
1982
+. От тільки з останніми висновками не згоден. Тренер не забов'язанний пояснювати зміни в складі: 1. Він має на це право (це моя особиста думка) Хай краще виправдовується грою) 2. Це мало що змінить
Відповісти
1
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача 1982
Я не сказав, що зобов“язаний, здається. Я сказав, що вболівальникам не вистачає відвертості. Як вболівальник, якому не вистачає пояснень. Ну, і тут, знову ж, питання в словах Худжамова. Ок, вам не подобаються, коли критикують ваші тактичні рішення чи дії гравців окремі на полі. Так поясніть їх, що вони робили, що ви від них хотіли, що не вийшло конкретно, який був план. А то говорити, що не можна іншим обговорювати без освіти, а потім самім нічого не пояснювати - ну, це трошки лицемірство виходить. Звичайно, це в принципі питання не до Реброва, бо то не він таке сказав, але оскільки Ребров саме говорить за всю збірну, то очевидно хотілося б чути більш чіткі його пояснення.
Відповісти
1
1982
відповів на коментар користувача Олександр Сажко
я вибачаюсь, не правильно вас зрозумів. Вам не вистачає, а мені наприклад ця відвертість і не потрібна. Мені потрібна гра. А стосовно слів Худжамова... то взагалі не треба звертати уваги. Нажаль у нас не всі розуміють, чому футболісти заробляють значно більше гандболістів чи шахтарів з металургами . А от те що тренерам не подобається критика, змушує задуматися над рівнем їх кваліфікації. Той же Шева, не звертав уваги на критику та продовжував гнути свою лінію. Тому і досяг результату. Ребров же навпаки, постійно реагує на критику та йде на поводу у громадськості. Вболівальники та журналісти написали що потрібні нові гравці в збірній- буль ласка. Змінити стиль гри? Не проблема. Та інші подібні моменти. Схоже Трибуну Ребров таки читає) І в цьому проблема, таке відчуття що він не знає що робити. Грає у футбол в який не вірить.
Відповісти
0
Дмитро
відповів на коментар користувача 1982
Тобто,ви вважаєте,Ребров прислухається до бачення інших,тому що не має власного?
Відповісти
1
Показати ще 1
Юве
Незважаючи на те, що Ребров кілька років пропрацював за кордоном, він продукт нашої системи. Тому не чекайте від нього відкритості, роз"яснень та признання своєї вини в неправильних рішеннях. Ніхто з його попередників цього не робив тому, що журналістів та вболівальників сприймають як надоїдливих мух, з якими вимушені спілкуватися виключно через норми регламенту. Тому на конференціях ви чуємо або якісь стандартні штампи, або відмазки.
Відповісти
1
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Юве
Ще ж такий нюанс важливий - зараз не так багато загалом можливостей поставити питання. Бо на матчі доїхати непросто, всі за кордоном, а Зуми для журналістів, які раніше постійно робила УАФ, кудись випадково так зникли - і питань тепер часто типу і немає гострих) Хоча просто в залі нема журналістів достатньо - і все)
Відповісти
1
Jarki
Ніщо так не підставляє коуча як дивізіон Б ліги націй)) типу забагато драми від людей по відношенню до туріка, до упевненої перемоги в якому всі б поставились з прохолодною зверхністю)
Відповісти
0
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Jarki
От Дивізіон С б все показав точно!)
Відповісти
1
Сергій
Пост маячня чисто для хайпу …заклик зробити висновки взагалі крінж ))Які саме висновки автор не написав
Відповісти
0
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Сергій
я навіть спеціально в тексті дав посилання на текст, що б непогано було виправити) і тут пообіцяв, що тактичних моментів конкретних не торкатисусь
Відповісти
0
ARS 89
Я удивляюсь как находятся все еще люди которые отстаивают Реброва?? Не стоит уходить в крайности и говорить что он "физрук" но стоит признать что в сборной у него не получилось. Нет ни результата ни игры.
Відповісти
0
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача ARS 89
Насправді бачу, що дехто чіпляється до окремих тез, хоча я і не претендую, що з кожною погодяться, це, звичайно, суб“єктивна думка. Але ж головна теза в тексті дійсно в тому, що ні результата, ні гри, переважній більшості вболівальників не подобається футбол Реброва. І все)
Відповісти
3
Станіслав Кабаці
відповів на коментар користувача ARS 89
таки фізрук)
Відповісти
0
Денис Юдінков
У тому, що ми зараз з насмішкою сприймаємо цей талановитий (а дехто безпідставно називав це покоління золотим), провина далеко не лише Реброва. Якби ці гравці розривали всіх за свої клуби, то ок - тренер винен. І тільки він. Бо якби ця збірна європейських баночників і УПЛівських зірок грала на рівні збірної 4-річної давнини, то Реброва звали б Гвардіолою. Бо за складом ця збірна очевидно слабкіша. Поки що. А якщо наші закордонні зірки грають так собі (окрім Довбика та Забарного, але останній і в збірній найкращий), якщо наші зірки УПЛ раз по раз видають жахливі матчі в єврокубках, то проблема явно не лише в Реброві. Знімати відповідальності з тренера збірної ніхто не збирається. І він отримав багато критики цілком заслужено. Але відкритий лист треба писати "золотому поколінню" (ги-ги), а не лише Реброву.
Відповісти
0
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Денис Юдінков
В Шевченка також були баночники, не було пікового Довбика, Циганков взагалі грав в Динамо, Забарному було лише 18 та він не бачив ту АПЛ, Зінченко був резервистом Ман Сіті, а лівого вінгера взагалі просто не було - і далі по списку. Не треба перегинати - цей склад значно збалансованіший та має суттєво більше опцій для різних сценаріїв гри. Плюс молодь в нас чудова зараз на підході - купа людей 18-22 роки, хто може швидко спрогресувати.
Відповісти
14
Денис Юдінков
відповів на коментар користувача Олександр Сажко
Ну да. У Шевченка був праймовий Яремчук, був праймовий гравець основи стабільного чемпіона Англії (рівня такого гравця зараз в збірній немає), був найкращий асистент серії А (такого рівня гравця зараз в збірній немає), був праймовий найкращий опорник в історії збірної (це моя вже суб'єктивна думка, але хай вже буде). Ярмоленка зразка навіть 2020-го року ніхто досі не може замінити, Циганкова вже пів року немає (при Шеві він так надовго не випадав, не забувай, хто Сербію розривав свого часу). Так що склади не співставні. Плюс вчорашній матч був дуже показовий. Напівмертвий, без ігрової практики Зінченко, ледве витримавши середні (СЕРЕДНІЙ) темп гри лише один тайм, був тупо кращим, ніж Судакови-Шапаренки "тіпа в формі". Цим все сказано. Ти правильно написав про молодь. Але ця молодь ще нічого не довела. Сильне покоління - це коли тебе тренує Фоменко, а ти виносиш вперед ногами Францію. Оце покоління. А сьогоднішні зірки ще нічого не довели за рідкісним виключенням.
Відповісти
6
Денис Юдінков
відповів на коментар користувача Олександр Сажко
Ну і Зінченко не був баночником тоді. Він спокійно награвав 20 матчів в АПЛ. У Пепа це нормальна історія, ротація велика. Там всі основні. Його конкуренти зліва в захисті в період 2018-2020 награвали менше матчів.
Відповісти
2
Показати ще 13
Станіслав Кабаці
якщо ви досі вважаєте що ребецята найкращий наш тренер і наш найкращий варіант то у мене погана новина: збірна приречена, бо тренер дебіл, а гравці з таким тренером грати нормально не можуть
Відповісти
-1
Твій Дід
Мене засмучує, що людям треба стільки часу та мук, щоб зрозуміти речі, які були очевидні з самого початку. Я цього не розумію, це людям так легко навіяти все що завгодно, чи самі думати не хочуть? Треба просто бути чесними, особливо журналістам. Петракова, виганяли і хаяли після кожного матчу, хоча у людини дійсно був інший футбол та вимоги. А тут радист постійно кладе у штани, а йому весь час "треба час, немає гри, але є результат, гравці з тими ж прізвищами на спинах стали неочікувано слабші та тупіші, не розуміють ідей, немає настрою, він взагалі менеджер, вертикаль бл..." Самі ж створили цього лайнового монстра, тепер насолоджуйтесь. Ніхто все одно думку фанів не питає, там чувак приїхав заробити грошей та продати себе у європейський клуб, бо дітям набридло жрати пісок.
Відповісти
-1
Tomas Danilevičius
відповів на коментар користувача Твій Дід
Я вважаю розставання з Петраковим одним з найбільш неправильних рішень УАФ. Він заслуговував більше часу на роботу зі збірною, мав проводити кваліфікацію на Євро-2024. Бо судити по кваліфікації на ЧС, в якій Петраков отримав останню збірну групи за втраченими очками і де зіграли гарно в плей-офф (об'єктивно, на ЧС нас не пустив матч життя Хеннесі і клятий іспашка-реф, а по грі ми були краще) і Лігу Націй в максимально навантаженому календарі (нагадаю, в червні ми провели 5 ігор за 14 днів). Глобально з провалених і за грою і за результатом у Петракова було лише два матчі — БіГ у Львові та Шотландія в Лізі націй
Відповісти
1
Ragnar88
По Реброву ще проблема в тому як він комунікує з вболівальниками(в інтревью). Надмінна манера + відсутність сприйняття критики налаштовують багатьох вболівальників проти нього.Очевидно він з тих людей які не можуть визнати власної помилки і будуть маніпулювати і викручуватись але не признають. особливо коли нема гри і результатів. А по гравцях і їх високих очікувань від себе-так це треба передавати привіт президентам клубів. В так звані "золоті часи УПЛ" їм платились неадекватні зп і вони самі себе вважали гравцями топ і біля-топ рівня. Типу " ми б там всім показали,якщо б захотіли але нам і тут добре платять". Зараз ми тільки починаємо відходити від цієї маячні оскільки гравці відносно недавно почали переходити більш менш масово в іноземні сильні ліги.. Але я впевнений, що гравці Шахтаря та ДК в основній масі до сих пір вважають, що спокійно могли б грати в більшості клубів топ ліг єврозони ( видно по їхнім вьюхам)...А по факту за одиничними виключеннями вони там нікому не потрібні
Відповісти
-1
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Ragnar88
Так, манера в інтерв“ю багато що псує, якраз же про це і написав. Бо він говорить, фанати читають, психують, це тисне на всіх одночасно - і на гравців, і на тренерів. Просто навіть без результатів фон вже створюється дещо негативний. Не так, як з Петраковим, масштаб проблеми суттєво менший, але видно, що просто відбуває номер на пресусі, навіть коли питання дійсно цікаві.
Відповісти
0
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача Ragnar88
А щодо гравців - так і зараз українцям в УПЛ неадекватно платять. От в нас був нещодавно ексклюзив з Андрієм Колісником з ЛНЗ, де він пояснював, що дорого брати таких гравців, тому вони і везуть легіонерів. Бо гравців нормальних дуже мало, багато хто боїться брати легіонерів, щоб не втекли потім, а свої одразу ломлять умови - бо бачать ситуацію.
Відповісти
0
DeGoal
Ребров не поганий тренер, просто він не тренер для збірної. Тренер збірної повинен бути мотиватором, «накачати» гравців перед матчем, завести. Ребров більше тактик. А «поплив» він на Євро. Після матчу з румунами розбір проводив Шева, потім попросили вийти для «розмов по чоловічі» і вже можна уявити який клімат в команді. І це відчувалось і відчувається. Ідеальний варіант подати у відставку і піти з відносно піднятою головою! Але не віриться, будемо позоритись до останнього))
Відповісти
-1
Serhiy
Взагалі, незрозуміло, що автор хоче від збірної, де половина складу - гравці мертвої УПЛ. Які буквально живуть в автобусах. Яка у них при цьому буде фізична форма? Тут і Манчестер Сіті, якщо покатати два роки раз в кілька тижнів по 20 годин в автобусах, прибити можна. А у нас і до того далеко не гравці рівня МанСіті були
Відповісти
-2
rost_
Все ж проблема куди глибша та істотна Його ж хтось поставив, оцінив його фахову принадлежність певними цифрами у контракті. Напевно він мав вражаюче резюме... Те що він просто по рівню не вивозить, тут вже таке. Ну що людині закидувати, якщо вона просто не справляється.
Відповісти
-3
Олександр Сажко
відповів на коментар користувача rost_
Так Ребров загалом хороший тренер - просто він може не підходити для збірних. Це не так просто було зрозуміти, поки не спробували. Я сам, не приховую, радів його призначенню та вважав, що зараз буде величезний прогрес в порівнянні з Петраковим. І початок був непоганий. Але от далі - розчарування.
Відповісти
2
rost_
відповів на коментар користувача Олександр Сажко
Та це просто не його рівень. Забагато тиску, очікувань, відповідальності, ну і вимог по якості роботи. Він працював з ДК, Ференцом, топами своїх чємпів, які б і без нього цілком мали б певні результати Потім незрозуміла робота в ОАЄ. І тут раптом ставлять тренувати не саму слабку європейську збірну... Дива не буває.
Відповісти
3
Андрiй
відповів на коментар користувача rost_
Якщо я не помиляюсь до Реброва ДК кілька років не вигравала першість УПЛ, та і після нього виграла лише раз, також він останній хто виводив ДК в плей-офф ЛЧ, Ференсварош взагалі при ньому перший раз вийшов в ЛЧ та і сформувався як топ клуб Угорщини, це наш найкращій український тренер і ні хто не думав що коли він очолить збірну в нього щось не вийде, та і сказати що це провал, завдання виходу на Євро виконано, 4 очки на Євро (рекорд) в Лізі Націй вийшли в плей-офф дивізіону А. Інше питання по матчам з Румунією, Албанією та Грузією.
Відповісти
1
Показати ще 7