Tribuna/Футбол/Блоги/Думки одного журналіста/Не дозволяти грати півфінал Кубка «Буковини» та «Динамо» в Чернівцях – відверта нісенітниця
Думка

Не дозволяти грати півфінал Кубка «Буковини» та «Динамо» в Чернівцях – відверта нісенітниця

Який сенс того матчу у Львові?

Автор — Volоdymyr Harets
107
Не дозволяти грати півфінал Кубка «Буковини» та «Динамо» в Чернівцях – відверта нісенітниця

Одна з найобговорюваніших футбольних новин вихідних – це історія про те, що «Буковина» не зможе зіграти проти «Динамо» у власному місті.

Не дозволяють регламентні норми:

Dura lex sed lex. «Закон суворий, але це закон». І, здавалося б, на цьому можна розходитися, але не перестає гризти одна думка.

Єдина притомна мета Кубка України – зовсім не те, щоб його у травні виграли «Динамо» або «Шахтар». Цей турнір має право на існування виключно заради історій та вболівальників. І якщо регламент встає на шляху красивій історії андердога, який завдяки перевазі домашнього поля може мати більші шанси кинути виклик загальновизнаному всеукраїнському гранду в одному-єдиному матчі за сезон – то такий регламент треба міняти.

У «Буковини» дійсно стадіон рівня нижче середнього, особливо якщо розглядати її ще й як претендента на підвищення у класі. І у разі виходу в УПЛ без реконструкції та підвищення комфорту треба займати жорстку позицію щодо допуску. Чемпіонат на те і чемпіонат, що це циклічний турнір, який має встановлювати певний стандарт для всіх.

Але цим мають займатися в еліті. А не в Кубку, у якому беруть участь клуби з усіх професійних рівнів та навіть деякі аматори. І так, реальність нашого футболу така, що в абсолютної більшості стадіони очевидно не дотягують до елітних навіть за українськими мірками стандартів. То виходить, що у випадку проходу далі перших стадій у маленьких клубів апріорі немає шансів прийняти когось великого у себе вдома? Як так?

Якщо український футбол і вплутується в історію розіграшу Кубка, то давайте вже брати приклад з тих, у кого це виходить найкраще зі сторічним досвідом. В січні цього року «Темворт» з п’ятого дивізіону Англії мав честь приймати у себе вдома «Тоттенгем». Для невеличкого містечка у менш ніж 100 тисяч населення не те, що один день – тиждень перед грою з командою АПЛ перетворився у справжнє свято.

Ажіотаж був шаленим і всім було однаково, що мультимільйонерам з «Тоттенгема» прийшлося б трохи потерпіти деякі незручності. Наприклад, таку роздягальню:

Чи те, що початок матчу було відкладено, бо у сітці воріт знайшли дірку і це довелося виправляти гравцю господарів, який окрім футболу ще підпрацьовує у місцевому магазині Zara. І «Тоттенгем» з цією командою мучився аж до додаткового часу – пройшов все ж далі, але і місцеві отримали фантастичну пригоду.

Ось це найважливіше.

Гравці «Тоттенгема» витримали – і гравці «Динамо» б легко витримали перебування на стадіоні «Буковини» в Чернівцях. Інколи загалом треба трохи потерпіти, якщо у результаті у виграші опиняться ті, заради кого всі в цей футбол грають – вболівальники.

На таких матчах закохують у футбол молодше покоління. Це завжди було набагато ефективнішим способом за всі замудрені стратегічні системи розвитку, які люблять придумувати спортивні чиновники. Якщо ось таке було після чвертьфіналу на полі «Буковини» проти «Вікторії», то можна уявити атмосферу на грі проти одного з двох найпопулярніших клубів країни:

І так, це також ще один камінь в город УАФ. Якби ви суворо дотримувалися власного ж регламенту, але ж ні. Ви у чвертьфіналі дозволяєте, а в півфіналі вже встали в позу, бо це «Динамо» (чи був би «Шахтар» або «Полісся»), а не якась там «Вікторія» в суперниках – що виглядає щонайменше двояко.

Абсолютно очевидно, що цю норму регламенту треба з наступних сезонів скасовувати. Її наявність – це відверта нісенітниця та банальне нерозуміння самого сенсу турніру. Сподіваюся, що колись ми ще доживемо до моменту, коли і найбагатші клуби УПЛ будуть стартувати не з 1/8 фіналу, а значно раніше – і таких «незручних виїздів» стане ще більше. І може тоді Кубок в нашій країні буде відповідати очікуванням трошки більше.

Шкода тільки, що от зараз замість свята в Чернівцях український футбол отримає прохідний матч у Львові, який навряд чимось запам’ятається. Дотрималися регламенту, але втратили щось значно більше.

Найкраще у блогах
Сьогодні, 15:25Автор
5 найбільш оплачуваних футболістів на Клубному ЧС: Мессі – лідирує, а Вінісіус навіть не в трійці
Сьогодні, 14:55Блог
Чотири роки тому Україна провела божевільний матч з Нідерландами на Євро. Дух захоплює при перегляді
10
Сьогодні, 14:32Автор
Колумбійський футболіст знепритомнів під час матчу – вболівальники навіть почали молитися на стадіоні
Сьогодні, 14:15Блог
Степанов, або Феномен українського футболіста (майже за Подерв’янським)
3
Сьогодні, 13:31Автор
Росіянин Сафонов прокоментував можливий трансфер Забарного у «ПСЖ» – різко відреагував
3
Сьогодні, 12:47Блог
Розібралися, який номер може взяти Забарний в «ПСЖ» – Ілля все ближче до переходу у французький клуб
2
Сьогодні, 10:30Автор
Трент розкрив справжню причину, чому залишив на футболці «Реала» лише ім'я – логічне пояснення
3
Більше цікавих постів у блогах
Згоден. Кубок на те і Кубок, щоб клуби з усіх рівнів мали можливість зустрічати чемпіонів у себе вдома
Відповісти
87
Nikita_1010
відповів на коментар користувача Ochoaїксперґшантаж-Троєщина №510 ✙
Я розумію що в Німеччині і у нас,різний рівень стадіонів,але як на мене в тому і цікавинка,що у них ніхто не дивиться на рівень стадіонів,чи інфраструктури,треба грати на стадіоні суперника з нижчих дивізіонів,значить треба
Відповісти
8
Андрій Білик 🦎
Я навіть трохи здивований, що не в Києві.
Відповісти
49
Шарль Еклєр
відповів на коментар користувача Андрій Білик 🦎
Динамо через 3 дні там же грає з Шахтарем, тому їх це цілком влаштовує
Відповісти
13
відповів на коментар користувача Шарль Еклєр
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-17
Yuval
відповів на коментар користувача Ochoaїксперґшантаж-Троєщина №510 ✙
Ні, Динамо залишалося у Львові та тренувалося на базі Руха
Відповісти
7
Показати ще 2
Памʼятаю, як було образливо, коли Агробізнесу не дозволили грати у Волочиську
Відповісти
33
Flying Eagle
відповів на коментар користувача Барановський Сергій
Могли тоді Шахтар і Динамо вдома приймати... Але глядачі мабуть сиділи би на усіх заборах навколо стадіону)
Відповісти
12
Dandelion79
відповів на коментар користувача Flying Eagle
і навіть Ворсклу в 1/8. там би не тільки забори були вболівальниками обліплені - там би балкони і дахи навколишніх будинків були обліплені вболівальниками. і навіть дерева в парку, в якому знаходиться стадіон. але на жаль Ворскла і Шахтар були взимку і наш стадіон би цього не витримав... А про Динамо дійсно образливо - живу за 100 метрів від стадіону, а довелось їхати - 50 км на матч...
Відповісти
2
vasyl-sha
сумно, звичайно але мені здається, що головний висновок з цієї історії (а схоже трапляється не вперше) неправильний. потрібно не регламент змінювати під стадіони, а стадіони під регламент. дивіться, дядя бере клуб (в даному випадку Буковину) вливає гроші в неї, заявляє про задачу №1 - вихід в УПЛ, а стадіон як був розвалюхою, так і остається ним. Чуваки, а в УПЛ ви грати на чому плануєте? У вас є мільйони доларів на існування команди, які викидаються в нікуди, і при цьому ви не можете виділити суму на реконструкцію стадіону, щоб просто привести його до регламентних норм? Не треба палац будувати - просто до необхідного мінімума. Це має робитися в ПЕРШУ ЧЕРГУ. Стадіон, база, а потім вже іграшки з виходом в УПЛ та все інше. В цій ситуації шкода фанів Буковини, які не побачать крутий матч на своєму стадіку, але в першу чергу вони мають винити не регламент (який дотриманий), а своє керівництво.
Відповісти
29
відповів на коментар користувача vasyl-sha
А якби у півфіналі грав якийсь випадковий аматор, який туди заскочив сам для себе в шоці і не планує в УПЛ, тоді нащо йому стадіон?
Відповісти
11
vasyl-sha
відповів на коментар користувача Ochoaїксперґшантаж-Троєщина №510 ✙
є відкритий список стадіонів, поділених на категорії - від 1-ї до 4-ї категорії і чітко розписано, який стадіон можна допускати до якого турніру чи стадії турніру. на сайті УАФ стадіон Буковини відповідає 2-й категорії, тобто може приймати матчі до 1/4 Кубка. Це не вчора стало відомо. і схожа градація скрізь. В Кубку Англії теж є категорії стадіонів і чіткі вимоги. Просто там стадіон аматора зазвичай мало чим відрізняється від стадіону в Черкасах, а інколи і кращий. І теоретично аматори можуть грати на власних стадіках до пізніх стадій кубка без проблем.
Відповісти
10
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача vasyl-sha
Так є УПЛ, є перша ліга, а є Кубок - і це мають сприйматися як різні турніри. Вкладати в інфраструктуру заради УПЛ - це одна справа, у цьому є логіка. Вкладати такі самі кошти (бо вимоги такі самі) максимум для двох матчів Кубка - це вже дивно. Ну і це ж співпало, що це Буковина вийшла. Наприклад, в 1/8 вони пройшли Пробій - амбіційний клуб за мірками другої ліги, але Городенка - це дуже маленьке місто і інфраструктура там відповідна. Вони Інгулець вибили, до речі, тому теоретично по цій сітці могли також дійти до півфіналу - і змусили б їх також грати не у себе вдома
Відповісти
10
Показати ще 5
nikmen
Проблема в тому що по кожній спірній ситуації в нас є дві крайності - з одного боку регламент та норми а з іншого «прості люди». І кожен використовує цю крайність коли треба протиснути свій інтерес. Коли потрібно регламентом прикриваються коли потрібно «людиною». Тому нажаль тут нема відповіді поки будуть ці маніпулянти
Відповісти
17
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача nikmen
Насправді я не хочу сперечатися з людьми, які кажуть, що треба виконувати регламент - у дотриманні норм є сенс, як не крути. Але цей текст - ще й спроба вирішити це все не лише в рамках цього сезону. Ось Буковина, ось раніше був Агробізнес - чи не забагато вже подібних випадків, щоб поставити під сумнів цю норму у рамках їхніх комітетів? І може вже на новий сезон цивілізовано це змінити, якщо є такий запит?
Відповісти
3
nikmen
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
Згоден. Я просто тому і написав що регламент інша крайність (хоча за логікою це повинна бути норма десь по середині яка влаштовує більшість) бо такі регламенті які для більшісті не є доцільними це проблема - це значить що такий регламент не сприяє розвитку а лише добавялє розриви між рівнем команд. Бо регламент повинен обгрунтовуватись не тільки на нормі УЄФА а відходити від реалій. Якщо норма більше додає проблем то виникає питання доцільності норми. Чи можно наприклад оцінювати яким чином норма йде наперекор "розвитку чи росповсюдженню футбол" і заважає. Але звичайно з іншого боку проблема - дають можливість грати на "городі" то нащо щось розвивати якщо "город підходе" і розвиток залишиться на плечах ентузіастів По поводу змін - було б неплохо але я в цьому питанні нажаль песиміст
Відповісти
1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача nikmen
Та просто треба дивитися реалістично на речі з точку зору навіть цих власників - ну навіть не дозволили зіграти на «городі» у півфіналу Кубка, так це ж єдиний матч у сезоні, це занадто мало, щоб стимулювати. І престижність турніру занадто низька, щоб умовно посилити важкість цих норм на більше стадій і очікувати реакцій - просто будуть намагатися зливати в перших раундах, щоб не морочити голову Як на мене, то посилення таких норм має логіку у переходах між дивізіонами - коли на кону цілий рік виступів, то це вже зовсім інша мотивація має бути.
Відповісти
0
Показати ще 1
Illa Sumskoy
То ми хочем, щоб регламент виконувався, то ми хочем переписати регламент, щоб було аби як. Ви або хрестик зніміть, або труси вдягніть
Відповісти
10
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Illa Sumskoy
Хочу, щоб регламент відповідав нинішнім реаліям та сенсу турніру - не треба копіпастити норми з документа в документ, а трохи подумати вже в це міжсезоння і цивілізовано за всіма правилами прибрати шкідливу для турніру норму
Відповісти
5
Mykhailo Yukhymenko
Плюсую по всіх пунктах, хоча й розумію людей у коментах, які топлять за нинішній регламент. Просто Кубок - це якраз турнір для усіх, він і задуманий, щоб в кожне село завезти якогось гранда раз на рік. Я б і без стадіона дозволяв грати, тим паче що такі матчі де-факто граються десятки років у всіх дивізіонах) Мета Кубка - дарувати історії. Тим паче, що в нинішніх умовах із Кубка України ще довго не зробити престижний турнір, який трансляціями приносить мільйони, де ставлять ВАР, гол-лайн, переговори для арбітрів в прямому ефірі і вся фігня)
Відповісти
9
Dynamomashina
От чому я не бачив статті "Стадіон Лівого Берегу не готовий прийняти матч УПЛ"?, чому я не бачив статті "Стадіон Оболоні не готовий до 1/4 кубку", чому не бачив таких новин про Колос, Полісся, Верес? Ах таа, можливо тому що це клуби які подбали про власну інфраструктуру і стадіони, і не ниють що їм немає де грати? Тільки у нашому футболі можуть захищати клуб що забив на стадіон на якому грає, і який не відповідає регламенту. Замість того аби мотивувати власників вкласти гроші хоч у якусь мінімальну реконструкцію. Це просто сюр. УАФ винні? Динамо, може Суркіс чи Ахметов? Та хто завгодно тільки не власники Буковини, і не керуючі стадіоном.
Відповісти
5
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Dynamomashina
Окей, але чому у вас приклади лише команд УПЛ? Хіба український футбол - це лише найвищий дивізіон?) А якщо в півфінал вийде аматорська команда, вона теж буде винна, що її стадіон не відповідає критеріям УПЛ?
Відповісти
0
Dynamomashina
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
ЛНЗ, Полісся, Оболонь, Лівий Берег це команди які вийшли у УПЛ нещодавно, рік-два тому грали у 1 лізі, і вже тоді почали закладати базу інфраструктури. Це здоровий підхід, і так має бути. Клуб має подбати про свій стадіон раніше ніж ставити амбітні цілі. Я не толерую клуби по типу Минаю, Епіцентру, Кудрівки, і інших які лізуть в УПЛ не маючи стадіону і інфраструктури, навіть банально бази. І я не розумію як такий дилетанський підхід до футболу, до клубу, до стадіону можна захищати? Поясніть мені, я щиро не розумію, вам ок що у нашому футболі дядько хоче вкласти гроші у клуб, вийти в УПЛ, а на інфраструктуру забити болт? Навіщо вона потрібна якщо це проект на пару років поки не набридне...
Відповісти
5
chester14
відповів на коментар користувача Dynamomashina
А це максимально дивно, в нас чи не кожен клуб заявляє про УПЛ, але практично ніхто ніх## не робить. Та ж Кудрівка заявляє про ЛЧ за 5 років, але я щось не бачу щоб там будувалась база, академія рівня ЛНЗ, Полісся, та навіть того ж Вереса. Я вже мовчу про стадіони, але ж блін новітню базу і академію можна зробити?
Відповісти
3
Показати ще 4
Flying Eagle
Підписуюсь під кожним словом автора. Не в нинішніх українських реаліях перебирати стадіонами, тим паче в Кубку.
Відповісти
5
All people die
навіщо той кубок тоді¿якщо не грати вдома закрийте турнір і віддавати по черзі шахті,або динамо,або взагалі зробіть кубок 4 команд і все умовно кубок 4 в якійсь туреччині
Відповісти
4
Krot
В цьому і є сутність кубку, там грають різні команди, з різними можливостями. І в цьому особливість кубку, що шанс на сенсацію в одному окремому матчі може мати будь-яка команда. А інакше чим кубок відрізняється від турниру УПЛ? Тоді це вже не кубок України. Це кубок ліги виходить. Знову ж таки, перевага команд нижчих лігах над Динамо/Шахтарем, або іншими провідними командами УПЛ, виключно у підтримці рідних трибун. Інакше ці матчі втрачають будь-який сенс. Кубок проводиться не заради двох команд, яким не завадив би ще один трофей. Це дещо інше
Відповісти
4
rost_
Зґоден У Кубку, за військового часу, виключення було зробити варто все ж. Тим паче на попередніх етапах грали цілком собі вдома, а яка різниця у етапах...? Врешті решт, в нас футбол то не для людей, мали б вже звикнути.
Відповісти
4
Vinsfoot
Регламенту немає, бардак Регламент є, бардак Так, може це погане рішення, допускати стадіони до певної стадії, але воно є. І такі прецеденти можуть впливати на зміну таких норм. Але хто винен, що стадіон Буковини не підходить. Це досвід, розвиток, значить підготують і далі простіше буде, все одно в УПЛ збираються колись. А про Шахтар чи Динамо зовсім смішно. Ну пройшли б у півфінал Олександрія і Рух, тоді б кричали, що регламент як завжди під Ротаня пишуть?
Відповісти
4
Шарль Еклєр
відповів на коментар користувача Vinsfoot
Тут вірно і одне і інше. Дозволь грати, то ніколи і не приведуть в порядок під регламент стадіон. Не дозволь, то образяться вболівальники (в даному випадку Буковини), бо не часто клуби нижчих ліг у нас доходять до пізніх стадій кубку. І все ж історія з Кубком Англії показова, там досить часто найбільш неймовірні мрії вболівальників стають реальністю. То чому б і нам не дати помріяти. Тим паче, що УАІФ нібт і хоче реформувати кубок щоби було цікавіше, то от могли б уже як початок дати Буковині зіграти вдома
Відповісти
4
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Vinsfoot
Так якщо не буде суспільного обговорення, а ще більше - конкретного запиту, то чи взагалі можлива зміна цих норм? Тому і треба підсвічувати такі моменти, бо інакше влітку, коли прийде час, на це знову всі покладуть болт і забʼють до наступного випадку, коли таке рішення випливе і єдиною відмазкою буде «ну це ж регламент, треба виконувати»
Відповісти
4
pip boi
відповів на коментар користувача Vinsfoot
ви уважно читали? регламентом підтерлись в 1/4. Тут все погано, і сам регламент, і відношення до вболівальників, і до самих клубів.
Відповісти
-1
Показати ще 6
chester14
А на рахунок що не час зараз стадіонами перебирати, то не зовсім правильно. Особливо коли це стосується клубів де є фінансові вливання. Стадіон як в ЛБ будується за рік, а то і менше, і за 3-5 млн.євро. Такий стадіон давно міг мати кожен обласний центр, а в майбутньому якшо є плани побудувати більший стадіон, то цей малий буде використовуватись для матчів ю19, жіночої команди. А в ту рухлять що залишилась після союзу, і копійки не варто вкладати, зносити і все. До прикладу Ворскла скільки років вливала не малі суми в команду, а в результаті ніфіга нема, а сіг стояти стадіон як в ЛБ.
Відповісти
3
Viper_vs
відповів на коментар користувача chester14
Для мене це завжди було абсурдом. Особливо в жирні часи. Здається тільки Севас додумався щось компакте зробити, та Металдон. І то це теж була реконструкція. Тіпи витрачали десятки мільйонів на гравців і зп, а побудувати стадік на 5к з нуля - не могли.
Відповісти
3
chester14
відповів на коментар користувача Viper_vs
Метадон нічо не зробив, в Макіївці мали будувати і на котловані закінчили. Те що було в Донецьку на якому грали незнаю і не пам'ятаю що це було, чи збудоване, чи що, але добре пам'ятаю камеру на рівні газону. А про жирні часи правда.
Відповісти
0
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача chester14
Тут ще така історія - менше десяти років тому УПЛ заборонила грати ФК Полтава на власному стадіоні, бо він мав місткість менше 5 тисяч місць - всього 3700. І Полтава тоді взагалі знялася зі змагань. А тепер стадіон Лівого Берега, який також не відповідає цій нормі, ставиться у приклад всім - ніхто цим раніше тому і не займався, бо регламентні норми були значно жорсткішими і зараз послаблені лише через військовий стан
Відповісти
1
Показати ще 2
Viper_vs
Просто треба трохи понизити критерії для стадіонів. Як мінімум в Кубку. А взагалі, просто не пускати в УПЛ клуби без власного стадіону. Набридло дивитися як всякі Інгульці вештаються де інде і грають при пустих трибунах.
Відповісти
3
Oleh Skalozub
блін, така собі історія
Відповісти
1
Genichesk_UA
До речі яких цим в інших європейських лігах? Якщо до пізньої стадії Кубка доходить команда з нізших ліг, відомий випадки коли вони домашній матч грали не вдома? Не у всіх ж клубів Німеччини ато Франції з якихось маленьких смт є нормальні стадіони....
Відповісти
1
Leopolis
відповів на коментар користувача Genichesk_UA
Я взагалі не розумію оцього поділу в регламенті на "ранню" та "пізню" стадію. Є турнір, є дозвіл, яка різниця початок турніру чи кінець?
Відповісти
4
Було б цікаво якби матч не переносили у Львів і грали у Чернівцях, але як зараз за вікном випав сніг і було б неможливо нормально грати в тому болоті без підігріву і нормального газону, що написав пан журналіст в такому випадку.
Відповісти
1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Сергій Броваренко
Пан журналіст просто б відкрив огляд буквально останнього матчу Буковини і побачив би, що з таким снігом там і близько немає катастрофічних умов з полем, в матчах УПЛ навіть інколи гірше буває - коротше, грати можна точно)
Відповісти
2
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
Якщо вам байдуже в якому болоті чи на якому катку грати то впевнений що і ДК і ШД не байдуже на здоров'я власних футболістів і вони були б абсолютно праві якби відмовились грати на стадіоні який не відповідає регламенту і через це є травмонебезпечним в погану погоду.
Відповісти
1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Сергій Броваренко
вибачте, я не заважатиму жити вам у вашому манясвіті, де в Чернівцях 23 квітня при +15 за прогнозом погоди має бути каток, але і вступати в цю дискусію теж не буду, не можу відповідати цьому рівню маячні
Відповісти
2
Показати ще 4
oleg_lupich
Плюсую максимально
Відповісти
1
Kapelux
Співчуваю Чернівцям але по іншому ми не заставимо ремонтувати стадіони
Відповісти
1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Kapelux
Недопуском на один-єдиний матч за цілий сезон змусити когось вкладати серйозні кошти - це трохи наївно, ви так не думаєте?)
Відповісти
5
chester14
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
Серйозні суми не потрібно вкладати, треба забути за цю рухлять і побудувати стадіон на пару тисяч вже давно.
Відповісти
0
Ігор
реально ну що за ху... в Англії чомусь як приклад цього сезону Тотенхем їде до Темворта з 5 дивізіону,і повірте там все гірше аніж в Чернівцях було але грали і нікого це не стрьомало а у нас,бідненькі Шапаренки не можуть перевдягнутись в старенькій роздягальні
Відповісти
0
Dima Lu
Погоджуюсь на 100%. Я хоч і з Києва і вболіваю за Динамо але це неповага всіх хто любить цю гру. Суркіс аут.
Відповісти
0
wfplcomua
Головне - не треба забувати, що колись гравці Динамо та Шахтаря починали кар’єру футболіста саме з таких стадіонів, або навіть гірше за рівнем Буковини.
Відповісти
0
Leopolis
Зараз будуть правити регламент змагань, змінювати систему. Можна паралельно вирішити і питання з критеріями до стадіонів. Дуже хотілося б.
Відповісти
0
А.М.
Не розумію одного. Чому до півфіналу можна було грати а далі вже ні? Це як в чемпіонаті дозволяти грати скажімо до 25 туру по одним нормам, а на останні 5 застосовувати інші.
Відповісти
0
Євгеній Власенко
100%, цей турнір не про великі арени, рівень комфорту для журналістів, кількість розеток у віп-ложі. Це про 12-річних хлопчиків, які спускаються вниз трибун, щоб кричати "АААА це ж Ярмола". Колись і я таким був, але в ті часи Миколайовичу було ще менше 30 і пробачення я не просив
Відповісти
0
Clq
Не годиться грати в футбол у Чернівцях - найдто висока імовірність, що матч не перерветься тривогою.
Відповісти
0
McManaman
Згоден, що неправильне рішення. Тобто півфінал у Чернівцях для Динамо не можна, а з наступного сезону грати в 1/16 і поїхати на сільський стадіон до чемпіона кубку області - можна. Чи аматори один матч відіграють вдома і далі будуть кубкові матчі в облцентрах грати, бо регламент? Не здивуюсь
Відповісти
0
Володимир.
давайте відкинемо емоції та порозмірковуємо тверезо. Матч півфіналу кубка - це статусний поєдинок та все має відповідати його статусу. Стадіон Буковини не має відповідної інфраструктури для облаштування VAR, є певні проблеми з освітленням, є певні проблеми для забезпечення якісної телекартинки. Я, як нейтральний глядач, хочу побачити красиву телетрансляцію, як на матчах УПЛ. І таких тисячі, значно більше, ніж пара тисяч, що змогла б прийти на стадіон. Тут лише питання до "Буковини", як до клубу, що заявляє про свої амбіції про вихід до УПЛ, але не може забезпечити відповідну інфраструктуру.
Відповісти
0
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Володимир.
Я, як так само нейтральний телеглядач, пожертвував би трохи картинкою (хоча ви б хоча б відкрили відео в матеріалі і подивилися для початку, бо там взагалі немає нічого фатального) заради загальної атмосфери в Чернівцях, бо відверто вже дістало слухати навіть на деяких матчах УПЛ, як співають цвіркуни у перемішку з відбірним матом футболістів - те, що ми загалом і побачимо у цій красивій картинці на пустій Україні у Львові
Відповісти
2
Володимир.
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
нащо мені дивитися те відео в вашому матеріалі, якщо я бачив матч онлайн? Якість картинки мені не сподобалась і на рівні півфіналу кубка я хочу бачити пристойну картинку. Є і інші 15-20 пунктів регламенту, про які говорив директор "Буковини", що не відповідають вимогам. Ви б для об'єктивності хоча б розглянули ці вимоги, а далі б ми, вболівальники, подискутували.
Відповісти
0
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Володимир.
Якщо вам прямо настільки сильно хочеться красиву картинку, то тут немає про що дискутувати - це ваше законне право як споживача) Просто маленьке передбачення - пустий напіврозвалений стадіон Україна ваш апетит не задовольнить, але що ж, така доля
Відповісти
1
Показати ще 5
chester14
Якщо регламентом передбачено що стадіон Буковини може приймати 1/4 і не приймати 1/2, то якби нам не хотілось побачити цей матч в Чернівцях, але роти потрібно позакривати. Регламент є регламент.
Відповісти
-2
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача chester14
Ні, регламентом передбачено, що стадіон Буковини не може прийняти матч 1/4, але він все одно його прийняв
Відповісти
3
chester14
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
Ну то значить і повинен приймати 1/2. А з наступного сезону чітко все робити
Відповісти
0
Dynamomashina
відповів на коментар користувача chester14
Це просто якийсь сюр, тобто регламент створювався і писався для того аби його свідомо порушувати, а не змушувати клуби приводити свої стадіони до ладу?
Відповісти
2
Показати ще 9
згадайте, цинічний пі**ьож про гру в Кривому Розі. Чим люди в Чернівцях гірше?
Відповісти
-2
Бот Савелій
Український футбол – не для вболівальників. Українська держава – не для людей. Все як завжди.
Відповісти
-3
All people die
а як же переїзди динамо ниє за переїзди скоро по Україні не захочуть кататися
Відповісти
-4
Ivan Kh.
так в уаф пишуть регламент під Динамо, Шахтар (підкреслити необхідне). тому все логічно. не для цього вони своїх людей сують в ці структури, щоб потім не отримувати очевидної перевагу при нагоді
Відповісти
-4
Героїчний Віні
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-8