Tribuna/Футбол/Блоги/Ноу Баланса/🤬 «Хай завалить ї###о». У Каррагера конфлікт з цілим континентом – усе через Салаха і «Золотий м’яч»

🤬 «Хай завалить ї###о». У Каррагера конфлікт з цілим континентом – усе через Салаха і «Золотий м’яч»

Джеймі сказав, що КАН – не великий турнір, і понеслося.

Блог — Ноу Баланса
26
🤬 «Хай завалить ї###о». У Каррагера конфлікт з цілим континентом – усе через Салаха і «Золотий м’яч»

Хто ж знав, що нечувана результативність Мохамеда Салаха в цьому сезоні призведе до конфлікту іншої легенди «Ліверпуля» з цілим африканським континентом.

32-річний єгиптянин в поточному сезоні забиває й віддає асисти так багато, що ця кампанія, швидше за все, стане найкращою в його карʼєрі. Звісно, в купі з без пʼяти хвилин чемпіонством «Ліверпуля» та претензіями команди на перемогу в Лізі чемпіонів це робить Салаха чи не головним фаворитом на «Золотий м’яч» цього року.

І саме з обговорення шансів Мохамеда на ЗМ й почалась ця історія.

***

🔺 Минулої неділі «Ліверпуль» обіграв «Ман Сіті» 2:0, а Салах в цій грі відзначився черговими голом та гольовою передачею. Іншими словами, зробив рахунок в грі з чинним чемпіоном.

За підсумками поєдинку в студії британського транслятора Sky Sports природно розгорнулась дискусія на тему шансів Мохамеда взяти «Золотий м’яч». Й от в її рамках Джеймі Каррагер засумнівався, чи зможе єгиптянин дійсно перемогти, якщо не виграє Лігу чемпіонів як один з великих міжнародних турнірів, переможці яких зазвичай є фаворитами «Золотого м’яча».

«Проблема в тому, що він з Єгиптом, з яким не грає на великому турнірі або не має великий шанс на перемогу в такому. Тому, думаю, або Ліга чемпіонів, або великий турнір. Зазвичай гравець, який досягає успіху там [є головним претендентом на «Золотий м’яч»]».

Колеги Каррагера в студії, Майка Річардс та Деніел Старрідж, виправили тут же Джеймі й наголосили – таким великим турніром, в якому бере участь Єгипет, є Кубок африканських націй, й про це не варто забувати.

Каррагер: «Але ж Єгипет не виграє чемпіонат світу, хіба ні?»

Річардс: «Ні, але КАН – це великий [турнір], хіба ні?»

Каррагер: «О боже».

Але краще все ж один раз подивитись цей епізод, аби зрозуміти краще емоції Джеймі на останній фразі:

🔺 Така позиція Каррагера вмить розлютила африканських вболівальників та футболістів. Висловлювання Джеймі вони сприйняли як зверхнє ставлення до КАН та знецінення головного турніру африканського континенту.

Найрізкіше висловився Джон Обі Мікел, колишній півзахисник збірної Нігерії та «Челсі», а нині блогер-подкастер:

«Хай він завалить ї###о. Не можна ось так дискредитувати цей чудовий турнір. Люди в Африці гинуть за КАН. Він же сидить там щотижня й розповідає людям, як перемогти в АПЛ. Але він же ніколи не вигравав [чемпіонат Англії]».

Висловився також Ахмед Аль-Мухаммаді, колишній капітан збірної Єгипту та «Астон Вілли»: «Джеймі Каррагер не знає, якими насправді є великі турніри, бо він ніколи не вигравав такі. КАН – великий турнір, і я пишаюсь, що перемагав на ньому двічі».

А інша легенда збірної Єгипту та чотириразовий переможець КАН в її складі Ахмед Хассан пішов ще далі: «Я приголомшений та глибоко розчарований заявою Джеймі Каррагера. Його ремарки є расистськими, такі ніколи не повинні звучати з вуст футболіста. [...] Заяви Каррагера не мають значення для нас. КАН завжди буде великим турніром зі світовою аудиторією».

🔺 У відповідь Джеймі довелось окремо пояснювати свою позицію постом у соцмережах. У твіттері Каррагер згодом написав:

«Найважливіше, що я хотів донести цими словами, це те, що недоліком Салаха в претензіях на «Золотий м’яч» є гра за Єгипет. Якби Мохамед мав посередній сезон в «Ліверпулі», але виграв би КАН, не думаю, що він виграв би «Золотий м’яч». Просто тому, що КАН не має тієї ваги великих турнірів.

Мова навіть не про конкретний турнір. Андрій Шевченко з Україною чи Роберт Левандовський з Польщею ніколи не збирались вигравати чемпіонат світу чи Європи, щоб покращити свої шанси на призи».

В дискусію втрутився також Ріо Фердінанд. У своєму подкасті колишній захисник «Манчестер Юнайтед» та партнер Каррагера по збірній Англії сказав, що розуміє позицію Джеймі, але вважає його коментар «неосвіченим розумовим процесом». Й додав, що КАН заслуговує більшої поваги.

У відповідь Каррагер написав у коментарях на інстаграм-сторінці Ріо, назвавши його «клоуном».

Схоже, градуc висловлювань не змусив жодну зі сторін змінити свою думку.

А чи поділяєте ви думку Каррагера? Як вважєте, КАН – великий турнір? 👇

Фото: James Holyoak/Keystone Press Agency, Paul Bonser/Keystone Press Agency/Globallookpress.com

Найкраще у блогах
Сьогодні, 23:34Автор
Гравець «Аякса» вдарив камеру, що знімала команду після втрати перемоги в чемпіонаті Нідерландів – зірвав свою злість
Сьогодні, 23:16Блог
Салах мав вбивчий момент у 400-му матчі за «Ліверпуль» – схибив у пусті ворота
Сьогодні, 22:58Блог
Собослаї з дуже неочікуваної позиції забив божевільний гол у ворота «Брайтона» – погляньте на цю траєкторію
Сьогодні, 22:34Автор
«Галатасарай» висміяв Моурінью, повторивши його тролінг арбітра з ноутбуком — зробили це, коли стали чемпіонами
Сьогодні, 18:20Автор
3 враження від сезону Оболоні
Сьогодні, 17:05Автор
Про махач сезону в українському футзалі
5
Сьогодні, 17:03Автор
Мессі розніс рівень суддів МЛС через незнання правил під час суперечливого моменту – жорстка критика від Лео
Більше цікавих постів у блогах
Oregano
Кан це не дворовий футбол все таки ….. але і не ЧЄ. Того я на стороні Карагера.
Відповісти
31
Дрогбексон
відповів на коментар користувача Oregano
якщо ви дивилися минулорічний КАН, то погодилися б, що це дворовий футбол
Відповісти
7
Oregano
відповів на коментар користувача Дрогбексон
Та не. В дворі грають гірше
Відповісти
0
Sesko
відповів на коментар користувача Oregano
Поддерживаю. Ну а в чем проблема? Каррагер сказал свое мнение. Не он решает кого награждать и т.д.,но право на свое мнение субъективное он имеет
Відповісти
9
Volоdymyr Harets
Розумію африканців, які будуть рубитися за честь КАН, навіть якщо обʼєктивно Карра все правильно сказав Але куди вже лізе там Фердінанд, господи. Шкода, що його в тому ефірі не попросили назвати останнього переможця КАН, він же його б не назвав 100%, була б хоча якась комедія)
Відповісти
15
rost_
Прикол в тому що +/- всі зрозуміли шо реально хотів сказати Карра, але зачепились за окремі слова, бо це типу не інклюзивно. Ну ок. Але ж в чому не правий?) Онана показово болт забивав шоб в МЮ не втрачати місце. Це дійсно великий турнір?
Відповісти
13
Kitpes
відповів на коментар користувача rost_
Поки не пізно розігрують свою віктім карт, бо хто його зна що завтра буде)
Відповісти
4
Андрій Білик 🦎
КАН - то найкращий турнір збірних. Рівень футболу як у дворі, але рубають чуваки як востаннє в житті.
Відповісти
8
Jarki
відповів на коментар користувача Андрій Білик 🦎
і судять як в дворі) зате з душею!
Відповісти
6
Андрій Білик 🦎
відповів на коментар користувача Jarki
Так, щирість максимальна. Ну і форми - там виробники фантазують як можуть, на ЧС, Євро чи Копа Америка такого нема))
Відповісти
1
Kitpes
В порівнянні з ЧС, Євро та Копа Америки КАН дійсно слабкий. Навіть футболісти збірної Греції потрапляли в топ 30 зм після Євро 2004, хоча звісно на рівні клубів вони були непомітними, сумніваюсь що подібне може бути з переможцем КАН, були Мане, Марез, Салах і інші, але ж вони на клубному рівні дофіга зробили, не бачив я щоб якийсь Хамдула добре провів КАН і потрапив в топ 30. Все що сказав Карра це факт
Відповісти
5
Григоров Антон
відповів на коментар користувача Kitpes
мені здається, те, що ви написали, є свідченням того, що європейцям похуй на африканський футбол, а не що КАН не варто враховувати в досягнення. умовно, Копа Америки також турнір, де є явні фаворити (як і на КАН), хоча так, середній рівень команд вищий. відповідно, і у випадку, якщо ти граєш за Єгипет, і у випадку, якщо за Аргентину (умовно), твої шанси на трофей і "+" в боротьбі за ЗМ відносно близькі (з невеличкою перевагою Аргентини за більш високу конкуренцію) але в цій логіці не може бути так, що один турнір вважають "поважним" і за його підсумками людей справді номінують на "тренер року", наприклад, а на інший – всім "по***+по*****". така логіка справді попахує віруванням, що одна частина світу є більш значущою, ніж інша, і це повна чепуха. це не значить, що європейські оглядачі не застосовуватимуть в своїх судженнях цю дурацьку логіку, але мені здається вкрай справедливим наголосити, що вона дурацька (і що бажано для всіх, щоб суспільна думка не знецінювала африканський футбол)
Відповісти
0
Kitpes
відповів на коментар користувача Григоров Антон
Частково погоджуюся, але все ж вважаю що КАН треба котирувати сильно нижче ніж 3 турніри зазначені вище, бо середній рівень команд там не те що вищий, а набагато вищий, про це каже наприклад той факт, що Морокко на попередньому ЧС стала першою африканською командою в історії, яка змогла пробитися в півфінал турніру, а в 1/4 за весь час лише 4 рази африканські команди пробилися, враховуючи цей самий Морокко. + Організація матчів в рази краще, тяжко серйозно сприймати посягання на ЗМ, коли в турнірі який ти виграв реф може свиснути кінець матчу на 85 хвилині. А взагалі я особисто для себе вже давно зрозумів що ЗМ то не про футбол і трофеї, то про імідж піар і все таке інше, інакше б усілякі Рібері, Ван Дейки та Левандовські отримали б свої золоті м'ячі
Відповісти
1
Sergey Checkryzhov
Да всё верно. Сборные КАН на чемпионатах мира один раз играли в полуфинале за всю историю. В плейофф выходила по одной сборной максимум до последнего ЧМ. Т.е. конкуренция с Европой и Южной Америкой минимальна. Оценка Карагера вполне адекватна.
Відповісти
3
gafienets
Ну, Кан точно в топ 100 турнірів з футболу. Десь на рівні ліги конференцій
Відповісти
3
Jarki
ну Джимі тіпа правду сказав, але ж не всю правду варто казати, ше й на весь світ
Відповісти
3
Bogdan86
Неправильно це все - обирати найкращого футболіста по участі у великих турнірах. Від цього треба відходити!
Відповісти
3
Clq
Якщо ми можемо порівнювати ліги і сказати, що чемпіонат Єгипту не рівня АПЛ, це не образа, чому не можна казати те саме про турніри збірних? А то дійдемо, що і про Кубок КОНКАКАФ не скажи, що це не великий турнір
Відповісти
1
Sergiy Kosenko
Читав текст і думав чи додумається хтось прирівняти виключно футбольну оцінку турніра від Каррагера з якою можна погоджуватись чи ні до расизму, і опа - Його ремарки є расистськими... (с) бінго, тепер він расист;)
Відповісти
1
Я за Карру. А Обі Мікел хай слідкує за своїм хлєбалом, поки воно ціле
Відповісти
0
Рус Гайв
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-7
kRabUz
відповів на коментар користувача Рус Гайв
УПЛ також виграти не так легко
Відповісти
13
відповів на коментар користувача kRabUz
Особливо, якщо ти збірна Єгипту
Відповісти
7
Андрій Білик 🦎
відповів на коментар користувача Барановський Сергій
Ну шансів точно побільше, ніж в Полісся.
Відповісти
0
Показати ще 2