Tribuna/Футбол/Блоги/Англія, Англія/Я розумію, чому фани «Ліверпуля» називають Трента щуром – гравець офіційно перейшов у «Реал»
Думка

Я розумію, чому фани «Ліверпуля» називають Трента щуром – гравець офіційно перейшов у «Реал»

Володимир Гарець пояснює емоції вболівальників.

Автор — Volоdymyr Harets
84
Я розумію, чому фани «Ліверпуля» називають Трента щуром – гравець офіційно перейшов у «Реал»

«Не важливо, що люди думають, коли ви приходите. Набагато важливіше, що люди думають, коли ви йдете».

Це цитата Юргена Клоппа десь з 2020-го – колишній тренер «Ліверпуля» очевидно міг знаходити слова, які залишаються в пам’яті дуже надовго. І водночас можуть бути універсальним мірилом щодо інших людей.

Але як приміритися до Трента Александра-Арнольда після того, як він офіційно оголосив про свій відхід? Тут багато шляхів і кожен може обрати собі до вподоби. Дехто згадує рекорди за асистами та той самий кутовий у матчі з «Барселоною», дехто не розуміє, навіщо «Реал» ще більше розбалансовує свою команду на користь атаки, але більшість саме фанатів «Ліверпуля» переживають зовсім не позитивні емоції.

Розчарування. Злість. Гнів. Образа. Ось все це – і сьогодні навіть ще більше:

І за останні тижні в англійських медіа та телебаченні я бачив забагато обговорень, в яких журналісти та статечні експерти закликають фанатів перестати себе так почуватися. Не зліться. Віддайте пошану Тренту. Аплодуйте йому. Визнайте його легендою. Ваші емоції неправильні і повинні бути переглянуті.

В ідеальному світі – можливо. Але я розумію, чому фанати «Ліверпуля» не сприймають його відхід так, як від них чомусь хочуть люди ззовні. І вони мають право на такі думки так само, як Трент має право на «новий виклик».

Бо про перехід в «Реал» всі почали підозрювати ще в листопаді, а в грудні після фактичного підтвердження Трент відсвяткував свій гол ось таким посланням – яке фанати не могли не сприйняти на свій рахунок:

Бо весь минулий рік Трент відмовлявся говорити через пресу з вболівальниками, які просили дати хоч якихось відповідей. Мо Салах і Вірджил Ван Дейк в аналогічній ситуації це робили і давали зрозуміти, що вони хочуть, а віцекапітан клубу - ні.

Бо після того, як історія про «Реал» стала вже дуже реальною, сам Трент почав грати у жахливий-жахливий футбол. Навіть Рой Кін. який бачив багато в своєму житті, був шокований.

Бо коли експерти говорять, що «Трент же не пішов в інший клуб з Англії, а переходить в іншу лігу, то ж які можуть бути претензії», то вони трохи лукавлять з цим акцентом. «Ліверпуль» за останні сім років чотири рази вилітав з ЛЧ від «Реала» – з них двічі у фіналі. Для фанатів цей суперник принциповіший навіть за нинішній «МЮ».

Бо Трент йде безплатно. Є базове розуміння, що «Ліверпуль» не витрачає дуже багато, якщо перед цим не накопичив гроші на продажах – і всі бачать, що клуб фактично втрачає можливість взяти хорошого гравця на ті 50-60-70 млн, які можна було б виручити за Александра-Арнольда. Але тепер більшість цих грошей підуть не клубу, а самому Тренту у його підписному бонусі як вільного агента.

Але найбільші емоції викликає глибша причина.

Бо Трент, як скаузер та уродженець міста, клявся у вірності клубу і публічно декларував бажання в один день стати капітаном «Ліверпуля». І фанати йому повірили. Фанати повірили, бо вони бачили цей фільм вже раніше, коли Стівен Джеррард відмовлявся заради клубу йти в «Реал», «Челсі» та інші величезні клуби.

Але виявилося, що слова – це просто слова. Їх зручно казати у момент загальної любові, їх зручно проговорювати, бо так просто заведено і це гарні бонусні очки у твій піар-образ. Ти говориш і не задумуєшся, який вплив це матиме через роки. Навіть офіційне прощання віддає цим піаром трохи більше, ніж яка є реальність.

Трент сам загнав себе у пастку, в якій не повинен був опинитися у новому світі. Бо глобалізація футболу фактично зруйнувала такий феномен, як one club-man. Футболісти легше прощаються з рідними клубами, щоб знайти собі нові виклики, талановита молодь набагато частіше обирає одразу шукати щастя в інших країнах, а у грандах водночас стало набагато важче пробиватися у склад вихованцям, а особливо уродженцям міста, де цей клуб базується.

Трент допоміг фанатам «Ліверпуля» впасти в ілюзію, що з ним цей старий шлях все ж може повторитися. І раптовий вихід з цієї ілюзії болючий – для вболівальників значно більше, ніж для самого гравця. Хоча слово «щур», яке винесене в заголовок, може і виглядати злегка надмірним сплеском почуттів.

Втім, рана загоїться – просто не треба вимагати цього тут і зараз.

Набагато кращі гравці за Александра-Арнольда йшли з клубу – і клуб був в порядку. І Трент також буде в порядку. Це його кар’єра, це його рішення і його «новий челендж» – і ніхто не забере в нього право хоча б спробувати.

Але чимось треба було жертвувати. Він все ще залишиться в історії важливим елементом важливої епохи – і особисто у мене залишатиметься про нього більше теплих спогадів, ніж поганих. Але Трент майже напевне пожертвував своїм можливим статусом як легенди в історії рідного клубу. І зробив це не дуже «чисто». Неприємно, але не смертельно.

«Залишишся тут, і тобі поставлять пам‘ятник на твою честь. Поїдь кудись в інше місце, і ти будеш просто ще одним гравцем».

Старі цитати Юргена Клоппа резонують як ніколи.

Фото: REUTERS, «Ліверпуль»

Найкраще у блогах
Сьогодні, 17:45Автор
УЄФА може накласти санкції на три клуби, два з яких гратимуть у Лізі чемпіонів - один з них є чи не головним фаворитом турніру
Сьогодні, 16:06Автор
Беллінгем, слідом за Трентом, підтягнув рівень іспанської мови – раніше у хавбека «Реала» були з цим проблеми
Сьогодні, 15:34Автор
Мессі може обійти Роналду в особливому рекорді Клубного ЧС – не обійшлося без допомоги від ФІФА
Сьогодні, 12:55Блог
Фейл Вінісіуса в матчі проти «Пачуки» став хітом мережі – понад 4 мільйонів переглядів
Сьогодні, 12:54Автор
Дьокереш поклав майже 100 голів за два сезони: аналітичний портрет супербомбардира
7
Сьогодні, 11:11Блог
Гейзен продемонстрував фантастичний рівень гри в матчі проти «Пачуки» – є відео усіх яскравих моментів
Вчора, 23:16Автор
Асенсіо з «Реала» провалює вже другий матч поспіль на Клубному ЧС - спершу привіз пенальті, а тепер отримав червону картку
3
Більше цікавих постів у блогах
Усі вболівальники люблять відданих. Усі вболівальники хочуть легенд клубу, і щоб половина гравців грали в улюбленій команді все життя. Але так не буває. Як не буває й однакового мислення. Тобі 26, ти все життя провів в цьому клубі. І один (Бог) Трент знає, чи він хоче стати легендою, чи він просто змучився від Енфілда, Салаха, Гвардіоли, Плімута і усього іншого. в англійському футболі. "Я хочу чогось нового. Тим більше, якщо за це платять гроші. Свій контракт я відпрацював і клубу багато віддав з того, що він в мене вклав. Нове життя, нова країна, нова мова, нові партнери. Ви б не хотіли того, якщо тобі 26 і ти нічим не прив'язаний?" - Приблизно такі думки. Ваші очікування - це ваші проблеми...
Відповісти
54
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Олександр Гончаренко
А ще вболівальники - та й загалом дорослі люди - були б більш вдячними, коли їм не пускають пилюку в очі натяками та багатозначним мовчанням, а розмовляють з ними чесно і відкрито. І одразу. От з цією задачею Трент не впорався абсолютно. І це взагалі без підвʼязки під те, що перехід в Реал - логічний для нього перехід щодо грошей, престижу і всієї цієї галактичності
Відповісти
19
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
Мені здається, що поки Ліверпуль не став чемпіоном АПЛ, Трент мовчав, і абсолютно логічно. В першу чергу для партнерів. А чутки роздувають інсайдери. А тепер, коли стали чемпіонами, можна і сказати., завдання виконане.
Відповісти
17
Свобода Левченко
відповів на коментар користувача Олександр Гончаренко
так якби він пішов за гроші, то питань би не було, а так, хз, неприємно…
Відповісти
0
Mykhailo Yukhymenko
Ну мені теж було неприємно, коли Ван Персі, Кліши, Санья та будь-який інший важливий футболіст тікали в Манчестери. Зараз би мб теж трішки дратувався, якби Сака перейшов в якусь Баварію. Але все одно якогось прямо жорсткого морочення голови з цього приводу не відчував. Мені здається, що проблема в іншому. Вболівальники Ліверпуля не знають міри. Скільки б не перетинався з вашим братом -коли мова заходить про футбол, то враження, ніби поруч зі мною попаданець з 60-х, який прилетів мені розказати байки про Шенклі. Всюди якась гіпертрофована романтизація усього сущого) Причому чим далі від Енфілда, тим гірше ситуація) Трент перейшов у клуб, який об'єктивно більший, багатший, могутніший і зірковіший, ніж майже всі англійські клуби разом узяті. Якщо і йдуть кудись на підвищення з топ-клубу, то в Реал. Це - чи не єдиний гранд, який претендує на статус стелі, після якої все здається чимось меншим. Навіть зараз. Але для фанів Ліверпуля це не перехід, а зрада всього життя, крах цінностей, Шенклі би такого не одобрив. І як оце він посмів співати ЮНВА, а потім перейти у Реал? Нада ж тобі - нічого не доповідав вболівальникам) Треба трішки заспокоїтись)
Відповісти
19
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Mykhailo Yukhymenko
Це все не ті порівняння, насправді. Так глибину не зрозуміти) Це, звісно, зовсім ментальна гімнастика, але уявімо - 2015 рік, ситуація після фіналу ЛЄ, але Дніпро зберігає склад, боргів немає, йдемо вперед, пора брати нарешті титул. Зібралася нарешті банда на роки вперед. І тут виявляється, що Валера Лучкевич (той, що 2015 року, а не той, що зараз) планує вільним агентом перейти в Шахтар. Так а шо? Перехід у клуб, який обʼєктивно більший, багатший, могутніший і зірковіший, ніж Дніпро. Якщо і йти кудись в УПЛ на підвищення, то в Шахтар, це ж тоді прямо стеля-стеля була. То що, як, немає емоцій?) І так, ти можеш відповісти про те, що це не така напруга протистояння і все таке, а я скажу, що після двох програних фіналів ЛЧ, після Рамоса і всього цього для Ліверпуля Реал майже такий самий подразник, як Шахтар для Дніпра. Ніхто б в житті тоді не заспокоївся. Як Кравченку ніхто наприкінці нульових не бажав успіху, хоча там розрив між клубами ще більшим був - ну така природа фанатіа, і дивно її намагатися подавити поблажливістю
Відповісти
1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Mykhailo Yukhymenko
І це ще приклад з Лучкевичем тільки частковий. Поставити на його місце віртуального гравця з талантом Коноплянки (і лінощами, на які закриваєш очі через любов), щоб був з міста як Шахов, і щоб постійно торочив, як хоче бути капітаном після Ротаня - і тоді приблизно буде схоже, так)
Відповісти
0
metronamars
відповів на коментар користувача Mykhailo Yukhymenko
Так, все по ділу, «немає міри» — воно. Гірше тільки фанати Арсенала, у яких було скільки? Півтора сезони? А гонору, як у Ліверпуля і МЮ
Відповісти
7
Показати ще 5
metronamars
Хоча слово «щур», яке винесене в заголовок, може і виглядати злегка надмірним сплеском почуттів. Так і виглядає. Бачить Бог, я нейтральний вболівальник, який у цьому сезоні вболівав за те, щоб Челсі фінішував вище, за Арсенал, тому думка чиста, як сльоза. Так от, думка: фанати Ліверпуля — зарозумілі чваньки. ТАА — це легенда сучасного футболу, бо Той Його Асист виніс на його на абсолютно інший рівень. Недосяжний. І така дяка?) Єдиний мінус Трента — що він йде у Реал, я не хотів цього трансферу😅 але коли щуром називають футболіста, без вагомого внеску якого не було б останніх успіхів — це вау, як лицемірно і гордовито. Клуб не заробить грошей🥲 це чия провина? «Я — хороший бізнесмен по-скаузерськи»?) Він ще й у Реал йде, який обігрував наш Ліверпуль — от біда, треба було в МЮ йти, як раз під Чемпіоншип трансфер. Але текст хороший, звісно. Коли людина любить клуб, а Гарець любить — то не можуть виходити погані тексти. Просто хотілось прочитати трибʼют з нотою сумної вдячності, а читав «10 причин, чому ми вважаємо, щоб він щур». Зі своїми так не прощаються)
Відповісти
9
Leon Killer
відповів на коментар користувача metronamars
Ти знаєш значення слова «щур»? Якщо б він не був щуром він не клявся у бажанні бути другим Стіві Джі, а одразу казав би щось типу «побачимо де я буду в майбутньому» а не два роки тому він казав шо хоче закінчити тут карʼєру, а тут валить в Мадрид, не треба було язиком тріпати і ніхто б йому слова кривого не сказав
Відповісти
-3
metronamars
відповів на коментар користувача Leon Killer
ок бро, видихни))))
Відповісти
-1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача metronamars
Як показує практика, треба зберігати баланс між трибʼютами і приземленими речима про Ліверпуль - бо якщо перших забагато, то їх у перестають читачі Трибуни читати) Не бажаю Тренту удачі (бо про Реал думаю десь як ти:)), але вдячний за той кутовий, за асисти і всі ці роки з Клоппом безумовно. Втім, відчуття розчарування (не хейту зовсім, ні) не дозволило б той трибʼют щиро написати однаково
Відповісти
0
Рус Гайв
Іноді здається, що гравці повинні керуватися пафосними міркуваннями, а ось клубам можна все. Якби Трент пішов за гроші, було б навіть більше галасу. Трент зробив свій вибір, про що тут можна говорити?
Відповісти
9
Roma Kalenichenko
Вовчик здоров 😁 Прочитав, і все одно не погоджуюся з пред'явами до ТАА. Загалом нормальний відхід
Відповісти
9
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Roma Kalenichenko
привіт-привіт) я загалом не бачу катастрофи ні для клуба, ні для гравця, всі будуть у порядку. але є все ж відчуття, що розійтися вони могли куди приємніше для всіх сторін
Відповісти
5
Sergiy Kosenko
Загалом відношусь до легенд клуба і їх відходів абсолютно нормально, якщо людина віддала своєму улюбленому клубу десятки років життя, допомогла виграти все що тільки можна в світі футболу то на мою особисту думку вона має повне право на новий виклик, я б такій легенді виключно респектнув за те що вона не вибрала третій десяток років сидіти в теплій ванній, а хоче нових викликів і емоцій, на мою думку це абсолютно нормально у випадку з Трентом, він на це заслужив. Бачу проблему тут виключно в грошах і комунікації Трента і клуба в останні роки його контракту, треба було чесно поговорити, виставити на трансфер футболіста і продати задовільнивши таким чином і фінансові запити клуба і амбіції гравця.
Відповісти
8
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Sergiy Kosenko
Якби Трент перейшов би в Реал за гроші - цієї б розмови не було б взагалі, імхо Але якби Трент перейшов би за гроші - він би не отримав величезний бонус за підписання, який він отримає як вільний агент І я не кажу, що це основна причина могла бути, але водночас від цієї хмари в думках вболівальників в майбутньому відкараскатися буде важкувато
Відповісти
4
Yuval
відповів на коментар користувача Sergiy Kosenko
Справа не в грошах, його зарплатня в Реалі буде набагато нижчою ніж те, що йому пропонував Ліверпуль (ми не говоримо про підйомні зараз). Проблема не в тому, що пішов, основна претензія вболівальників - як пішов!
Відповісти
1
Sergiy Kosenko
відповів на коментар користувача Yuval
До чого тут його зарплатня в Реалі взагалі, я писав не про це.
Відповісти
1
Григоров Антон
Все так, абсолютно немає симпатії до Трента в цій ситуації. Але сподіваюсь, що Конор Бредлі зможе класно себе показати в наступному сезоні!
Відповісти
8
Trozos
Це все віддає підлітковим максималізмом, поглядами з минулого століття і суркісівщиною. Трент відпрацював свій контракт, допоміг клубу виграти трофеї і пішов без будь-яких скандалів не до принципового конкурента і взагалі в інший чемпіонат. Якщо він вже давно вирішив піти, то це було правильно оголосити про перехід саме після виграшу трофею, інакше це могло вплинути на команду. Це взагалі дивні вимоги про те, що потрібно щоб за великі гроші і в клуб, якому не програвав Ліверпуль. То тоді виходить залишаються МЛС і арабські чемпіонати, але б його і за це критикували б. Свого часу дуже схожа ситуація була з Вараном. Він прийшов у клуб 18, відіграв 10 років, потім відмовився продовжувати контракт і у якості одного з найкращих центрабеків пішов за новим викликом у МЮ. Не вільним агентом, але за суттєво менші гроші. Але у мене, як і у більшості фанів Реала, не було ніякого агресії до нього, а була лише повага, і навіть якщо б він пішов безкоштовно, це нічого не змінило. Стосовно грошей, то Реал пропонував за Трента десь 40 млн. ще минулого літа, і трохи менше у зимку, але Ліверпуль вирішив відмовитися, то які тоді питання до нього.
Відповісти
7
White Cat
Цікаво тільки одне - скільки з шановних вболівальників Ліверпуля відмовились би від нової роботи з зарплатнею в рази більшою, ніж на теперішній?
Відповісти
6
Yuval
відповів на коментар користувача White Cat
Його зарплата в Реалі буде нижчою, ніж пропонував Ліверпуль (про підйомні зараз не говоримо). Так що справа не в грошах
Відповісти
3
Jarki
Вболівальників, які називают ТАА щуром - розумію, вболівальників, які називають суддю 32расом - в жодному разі. Не переплутайте)
Відповісти
3
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Jarki
Навіть не сумнівався, що знайдеться хтось, що спробує звʼязати ці два моменти) Але пишаюся, що більшість користувачів Трибуни розуміють тут елементарну різницю і такий індивідум знайшовся лише один за три дні
Відповісти
-1
Jarki
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
О, це типовий спосіб відповісти коли по факту нема чого сказати) "Ми тут всі Д"артаньяни - *показує пальцем на пусту кімнату* - а ти іді атсудава" Вітаю вас в вашій локальній більшості ;)
Відповісти
1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Jarki
Це типовий спосіб говорити з людиною, яка не вміє читати Можна в моєму коменті про Верес прочитати буквально перший абзац, але хто ж це буде робити у світі рожевих поні, чи не так?) Але востаннє для вашого внутрішнього третьокласника, якому треба розжувати навіть очевидне: Я розумію емоцію фанатів Вереса у їхній кричалці, але треба вибачитися, бо ненароком образили ветерана війни Я розумію емоцію фанатів Ліверпуля, але не закликаю їх вибачатися, бо вони не образили жодного ветерана війни Зрозуміло? Чи на кубиках з картинками показати?)
Відповісти
-1
Показати ще 4
b.a.n.u.z
Реал щорічно дає високий кеф на перемогу в чемпі, буст у просування іміджу, і за останні 10 років, можна подивитись як справи у ЛЧ) АПЛ - мегаскладний турнір, поряд грошові команди, інтенсивність зависока. погода і якість життя - теж відіграють важливу роль. в Мадриді зараз дрім тім - він може вистрілити і виграти все в наступні роки, може ні. але шанси зависокі. від переходу всі він-він, окрім вболівальників, для яких хлоп мав залишитись, а потім в 33 вони б сказали "вали вже, не обтяжуй відомость клубу")))
Відповісти
3
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача b.a.n.u.z
Я прекрасно розумію логіку Трента, але натягувати тут сову на глобус і казати про «він» для Ліверпуля - це занадто) Клуб втратив 100-мільйонного таланта безплатно і в наступний сезон піде з травматичним Бредлі праворуч, ще більш травматичним Гомесом на підміну і з опцією незграбного Кванси там І якщо врахувати, що клуб запланував підсилення інших позицій, очікувати на трансфер в цю зону було б занадто оптимістично
Відповісти
0
b.a.n.u.z
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
Ми всі критикуємо наших гравців, і у варіантах коли вони не прописують клаусули і сидять роками в клубі, і у варіантах коли йдуть безоплатно і не дають заробити. Але - гравець отримує зп за гру і вклад у команду, він не отримує зарплатню за можливий його продаж. Все це політика клубу. Трент за ці роки отримував гроші за те що він робив на полі. Якщо клуб би хотів його торгувати, торгував би. Це перше. Друге ви не замітили, що Ліверпуль якось пізнувато сідає за стіл про пролонгацію. Трент у розквіті, що заважало не доводити переговори до стадії, коли через півроку гравець може вести перемовини з іншими клубами? Але Ліверпуль зараз сейфовий, продуманий клуб. Ну і скажіть, чи багато разів Ліверпуль зміг своїх топових гравців зберегти для себе в якості статусу? Оуен , Суарес, Торес, Алонсо, Маскерано. Навіть Стіві Джі був на перемовинах з Реалом - там щось не зрослось, а тепер він легенда клубу)
Відповісти
3
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача b.a.n.u.z
Так я щось не почув, у чому тут “він” для Ліверпуля - і це було моє єдине до вас запитання)
Відповісти
2
Показати ще 5
stand-up_guy
Спочатку один вибірковий пост, тепер на підставі цього посту ціла нова гілка. Нормальні люди нікого не засуджують, а малолітні труфени спочатку мають трошки прожити жізнь, в потім їхня думка когось цікавитиме. Все дуже просто.
Відповісти
3
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача stand-up_guy
Та ні, це не «вибірковий пост» був, як би цього не хотілося для внутрішнього спокою чи ще чогось - достатньо зайти на The Telegraph і прочитати вчорашню колонку Каррагера, який фактично обговорює ті ж речі Я от думаю, що про настрої в місті Ліверпуль він в курсі більше нас з вами разом узятих, що загалом логічно)
Відповісти
1
Nur der HSV
Не розумію претензій. Зробив для клубу купу корисного. Вирішив піти на підвищення. Не бачу нічого поганого в цьому. Все ж Реал Мадрид це на голову вищий рівень за Ліверпуль.
Відповісти
3
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Nur der HSV
так а логіка яка - якщо гравця твого клубу забирає безплатно клуб, який вище за рангом, то вболівальники мають кланятися в дорогу цьому гравцю?) це ж так не працює, ніде і ніяк і це ще не кажу про те, що статус може і різний в очах когось, але амбіції і бажання в ЛЧ і для Реала, і для Ліверпуля - приблизно однакові
Відповісти
2
Leon Killer
відповів на коментар користувача Nur der HSV
«На голову вищий ніж Ліверпуль»- ахахахха, напевно ти не бачив фінал 2022 року і матч який був восени, там було видно який клуб вище рівнем
Відповісти
0
Nur der HSV
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
Так гравець не кріпак. Він відпрацював контракт від першого до останнього дня. Нічого нікому не винен. Не його трагедія що клуб грошей не отримає. Він не власник і не акціонер. Амбіції може й однакові, а от результати різні. І не на користь Ліверпуля.
Відповісти
2
Показати ще 5
Виталий Пасичный
Специально вернулся на сайт, чтобы сказать, что не все болельщики Ливерпуля осуждают Трента даже мысленно (не говоря про угрозы). Мы живём в мире не крепостного права. А в мире, где "нет" значит "нет". И пока Трент не сказал "да" (не подписал новый контракт), никто не должен был ждать от него, что он что-то там подпишет. Ждали? Значит, сами себе виноваты. Подозреваю, что если бы клуб просто купил игрока на позицию Трента год назад и убрал бы Трента в запас, никто бы его жалеть не стал. Только похвалили бы клуб.
Відповісти
1
Trozos
Взагалі претензія щодо "безкоштовного відходу" виглядає трохи абсурдною. Якщо він відмовився від останньої величезної пропозиції Ліверпуля, то все ж справа не у грошах. І очевидно, що він прийняв рішення ще минулого року. Реал пропонував десь близько 40 млн. минулого літа, і вже тоді були новини, що Ліверпуль не буде продавати, навіть якщо він потім піде безкоштовно. Навіть взимку за нього пропонували якусь суму. Тому тут мають бути питання до самого клуба, адже, якщо у них обмежені ресурси, то потрібно було ще минулого літа продавати, а не тягнути купу часу, хоча Трент очевидно вже давно прийняв рішення.
Відповісти
1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Trozos
Слухайте, давайте все ж тут зафіксуємо, що про «40 млн минулого літа» не підтвердив жоден адекватний інсайдер, щоб розглядати цю новину дійсно всерйоз
Відповісти
4
Trozos
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
Мені здається про це писала Marca, і Реал був зацікавлений ще минулого літа, там наче про це багато хто писав, а взимку вони очевидно хотіли б його купити. Знову ж питання до менеджменту Ліверпуля, бо вони стільки часу тягнули. Якщо б вони своєчасно визначились, то цілком могли, у разі невдачі я думаю це було б цілком реально продати його за ті ж 30+ лямів. Ну переговори про продовження контракту мабуть теж варто було почати завчасно, якщо він такий важливий гравець.
Відповісти
1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Trozos
від “здається” до “писала” – великі кроки) а щодо того, що Ліверпуль не досяг максимуму в питанні перепідписання – це очевидно, так
Відповісти
1
Welcome
Відповісти
1
Yuval
Питання не в тому, що пішов, питання в тому, як пішов!
Відповісти
1
Vinsfoot
Трент як футболіст звісно топ, може й людина нормальна, але чомусь символічно, що він, так завершуючи, переходить саме в Реал
Відповісти
1
dy namo
Він же не в МЮ чи Евертон перейшов. Не бачу проблеми
Відповісти
1
Andrii_27
🐀🐀🐀
Відповісти
1
Bogdan86
Тренту не вистачило в цій ситуації якоїсь адекватнішої комунікації з вболівальником, з будь-якої ситуації можна вийти сухим, коли зробити все правильно!
Відповісти
1
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача Bogdan86
так, обрано чи не найгірший варіант, коли фанати повільно підігрівали на вогні своє невдоволення до точки, коли то вже не могло пройти спокійно я думаю, навіть якщо б він влітку минулого року одразу заявив, що це буде його останній сезон і давайте відіграємо його на повну - все б сталося набагато краще
Відповісти
1
Bogdan86
відповів на коментар користувача Volоdymyr Harets
Звичайно... що заважало заздалегідь закинути легенду про "новий виклик", "моральне виснаження" чи ще якусь фуйню для народу, щоб це все пройшло гладенько та поступово.
Відповісти
1
SomeoneElse
Ну все логічно, Трент вирішив перейти в більший в клуб. Ніякої неповаги до Лівера, але в плані ресурсів і трофеїв вони поступаються. А особливо виділяється медійка, що можна прослідкувати по соцмережах, де у Реала в рази більше фолловерів.
Відповісти
1
Anton Goncharov
відповів на коментар користувача SomeoneElse
Повністю погоджуюсь - у плані суддівських ресурсів з реалом не зрівняється ніхто ні в Іспанії, ні в Європі
Відповісти
1
SomeoneElse
відповів на коментар користувача Anton Goncharov
Звісно, це ж Реал фігурував у справі Негрейри
Відповісти
4
victorio712
Хто його замінить? Є якісь новини?
Відповісти
0
Volоdymyr Harets
відповів на коментар користувача victorio712
Буде ставка на Бредлі, йому на підміну може шукатимуть когось, але поки крім Фрімпонга (малоймовірно через його слабку гру в захисті) прізвищ не спливало ще
Відповісти
1
KO_scouser
Трент казав: Реал підпише мене хіба що в Фіфа. Але щось пішло не так. Тому так - щур і інших думок тут бути не може.
Відповісти
0
stand-up_guy
відповів на коментар користувача KO_scouser
Коли він таке казав? 😁
Відповісти
1
KO_scouser
відповів на коментар користувача stand-up_guy
23 березня 2024 року - гугл у поміч
Відповісти
1
Leopolis
Ну почнемо із суто візуальної схожості...
Відповісти
0
Реал,за цю команду вболівають хіба тільки Мадридці,а за Барсу майже уся Європа!Якби Тренд перейшов у Барсу галасу будоб менше.Такий у мне висновок.😁😄😎
Відповісти
-1
rost_
Та все ок. Ситуація відбувається так, як і має бути. Трент чи не єдиний хто реально дратував у Ліверпулі. Тепер його нема, і за скаузерів не соромно і притопити буде. Реал в свою чергу типово для себе пригрів чергового токсіка Успіхів, шо)
Відповісти
-3
Viper_vs
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-24
Дрогбексон
відповів на коментар користувача Viper_vs
а що Циганков зробив не так?
Відповісти
18
rost_
відповів на коментар користувача Viper_vs
Порівняв)))
Відповісти
11
Viper_vs
відповів на коментар користувача Дрогбексон
Цей коментар приховано. Показати коментар
Відповісти
-10