Арбітри припустилися двох помилок у фінальні 37 секунд матчу плей-ін між «Голден Стейт» та «Мемфісом»
НБА офіційно визнала, що арбітри припустилися двох помилок у фінальні 37 секунд матчу плей-ін між «Голден Стейт» та «Мемфісом» (121:116).
Згідно з Last Two Minute Report, суддівська бригада у складі Джоша Тівена, Білла Кеннеді та Ніка Бухерта не повинна була фіксувати персональний фол на захисникові «Ворріорс» Брендіні Подзємському.
Подзємський зробив блок-шот проти Скотті Піппена-молодшого під кільцем за 37 секунд до завершення. Подзємському призначили фол, що призвело до двох штрафних, з яких Піппен реалізував один, скоротивши відставання до 117:114.
Інша помилка сталася за 7,3 секунди до кінця, коли «Голден Стейт» вели в рахунку з перевагою в одне очко. Джа Морант доторкнувся до м’яча, намагаючись вибити його у Стефена Каррі, і м’яч вийшов за межі майданчика. Судді залишили володіння за «Ворріорс», але НБА визнала, що м’яч пішов від Каррі, і володіння мало перейти до «Гріззліс».
Одне ключове рішення суддів визнано правильним — це порушення п’яти секунд під час введення м’яча гравцями «Мемфіса» за 5,4 секунди до фінального свистка при рахунку 119:116. Після цього Каррі отримав фол і реалізував штрафні, остаточно закривши гру на користь «Голден Стейт».
Також арбітри припустилися двох помилок через відсутність свистка в останні дві хвилини матчу.
Рефері мали зафіксувати персональний фол Дреймонда Гріна на Скотті Піппені-молодшому за 1:29 до кінця гри.
Також судді мали зафіксувати втручання в кільце з боку центрового «Мемфіса» Заха Іді — за 1:28 до кінця він торкнувся м’яча, коли той ще перебував над кільцем, що за правилами є порушенням.


