Загрузить фотографиюОчиститьCombined ShapeИскать
Блог Міцний горішок

Рука Кремля. Чому Трибуна - це проросійський проект

Напевно, в багатьох користувачів української Трибуни виникало питання: чи - це не рука Кремля? Сайт російськомовний і є дочкою російського спорт ру. Хоча, звісно, голова соціальної редакції Ярослав Марьянко - це заперечує і вважає, що - це міжнародний проект, але давайте оперувати фактами.

Попередній головний редактор Олександр Ткач зробив свою справу, і втік до Москви. Втікав на машині "Ока" через неконтрольовані українськими прикордонниками частини кордону з Росіїською Федерацією. Встиг прихопити з собою ноутбук та три пари теплих рукавичок і дві фуфайки, які йому дуже допопогли на перших порах у холодній Росії.

На зміну йому прийшов Сергій Болотніков. На перший погляд тут нібито все чисто. Сергій народився на Волині, вчився у Льовові і звідти переїхав до Києва, де працював у різних виданнях. Сочатку він нібито був правильним журналістом, але коли прийшов на Трибуну, то все змінилося. По -перше, далося взнаки російське прізвище Болотніков, а по - друге, відсутність волосся на голові не давало можливість виростити козацького чуба, а по - третє, пагубний вплив колективу. Сергій став авторитарним диктатором. Він виштовхнув з колективу - єдиного патріота Віталіка Старенького. Також, коли користувачі трибуни почали організували майдан на проекті, метою якого була українізація Трибуни, Болотніков забанив найактивніших і показав всім, що він тут головний.

Колишній соціальний редактор Трибуни Олексій Симченко перейшов працювати на російську Трибуну. Подейкують, що причиною стало багаторазові відмови від українських дівчат, які зрозуміли, що Олексій не є патріотом власної країни. Тепер він у пошуках другої половини на теренах Росії. Перебування Симченко невідомо, але ходять чутки, що він поїхав до чукотки, де прихильність другої половини йому забезпечена.

Соціальна редакція Трибуни повністю харківська. Місто, де на виборах 60% голосує за Генадія Кернеса (прим. який відкрито підтримував "російську весну" у 2014). Ходять чутки, що голову соціальної редакції Ярослава Марьянко, Кернес сам особисто влашутвав на роботу, через своїх російських друзів. 

А тепер погляньте на фото, де вся редакція у повному складі. Можна зробити чіткий висновок - всі вони вживають російську горілку (хоча на столі тільки пиво "Балтика" -це конспірація для фото, горілка під столом). І, напевно, найголовніше - вони не закусуть її українським салом. Хоча, Олексій Шейка і спробував це зробити декілька разів, але потім про це пошкодував. І був покараний тижневим переглядом каналу "Звезда".

Всі вони без винятку кожного дня по дві-три години переглядають телеканал "LIFE NEWS". Всім працівникам Трибуни важко приховувати свої погляди, але вони стараються. Хоча, іноді, і в них бувають проколи. Так, можна згадати текст про Ракицького, який не співає гімн. Вони оперативно оранізували текст, де знайшли багатьох відомих футболістів, що також не співають гімн. Мета була хоч якось покращити репутацію Ярослава, але всі знають хто такий Ракицький.

Трибуну потрібно читати, щоб знати підступні прояви Кремля, як час від часу можна знайти між рядками нібито ураїнських текстів.

Автор
  • Саймон

КОММЕНТАРИИ

Комментарии модерируются. Пишите корректно и дружелюбно.

Лучшие материалы