Плейліст 2021-го року від Gavrilo
На порозі новий рік, а отже час ділитися власним музичним надбанням за останні 365 днів.
На порозі Новий рік, а отже час ділитися власним музичним надбанням за останні 365 днів.
Mike Shinoda - Happy Endings (feat. iann dior & UPSAHL)
Музичний 2021-й розпочався для мене саме з цієї пісні. Майк Шинода не збирається старіти черпаючи натхнення від молодих виконавців.
Ashnikko - Toxic
Незважаючи на бекграунд феміністки та людини яка сприймає лише жіночих виконавців, музика Ashnikko мені подобається. Чудовий мікстейп Demidevil на якому є й респект Avril Lavigne.
The Score - Top Of The World
Не назву цьогорічний EP The Score видатним, але те що мені подобається у цьому колективі вони не опускаються нижче свого рівня. Чекаю в наступному році від The Score більше колабів з іншими виконавцями.
NEONI - LOSER
Слідкую за сестрами Neoni досить давно і цей рік для видався прекрасним.
Glass Animals - Don't Wanna Talk (I Just Wanna Dance)
Покоління TikTok добралося і до Glass Animals. Історія про те як досить нішевий інді-гурт завдяки потужній силі інтернету з минулорічним треком не вилазить топів Spotify та Billboard. Хоча футбольним фанатам Glass Animals відомі завдяки грі FIFA.
NF - JUST LIKE YOU
NF повний антипод різноманітним "Лілам". Серйозні тексти та хороша артикуляція вирізняють його серед інших реперів.
Olivia O’Brien & Oli Sykes - No More Friends
Олівер Сайкс навіть посередніх виконавців здатний вивести на пристойний рівень.
ILLENIUM & Sasha Sloan - U & Me
Мій улюблений EDM-артист прямо зараз. Не встиг я заслухати до дірок ASCEND, як Illenium дарує нову порцію радості. Після вдалих робіт з Kygo поява Sasha Sloan у Illenium була питанням часу. Радий, що цей талант помітили й Illenium отримав номінацію на Grammy за найкращий EDM альбом, хоча у перемозі Зефірки я не сумніваюся.
San Holo - IT HURTS!
Менш відомий представник фьюче басу San Holo з не менш крутим альбомом bb u ok?
The Tech Thieves - Something More
Мої улюблені The Tech Thieves з черговим кольоровим EP. ТікТокерам вони можуть бути знайомі по треку Fake.
Two Feet - Nightmares
Після не зовсім вдалих колабів на початку року Two Feet подарував класнючий альбом "Max Maco Is Dead Right?", а завершив рік довгоочікуваною роботою з grandson.
Au/Ra - Young Giants
Ця зіронька носила зелене волосся ще до Billie Eilish, а для більшості може бути відома завдяки треку Darkside з Alan Walker. Черговий класний EP, сподіваюся на не менш цікавий повноцінний альбом у майбутньому.
8 Graves - Tuning Out
Хотілось би виділити кожен цьогорічний сингл 8 Graves, проте саме Tuning Out своїм текстом та енергією піднімав мені настрій найбільше. Як завжди похмурі думки поєднуються з неймовірним саундом.
NEFFEX - Are You Ok?
Neffex відомі мені досить давно, проте лише цьогоріч як слід я їх розкуштував. На початку року мене заспокоював рідкий для цього дуету жіночий вокал.
NEFFEX - Born A Rockstar
А вже в кінці року мене розривало від потужності Born a Rockstar.
Transviolet - Drugs In California
З Transviolet познайомився цього року. Стильно, мелодійно та яскраво, рекомендую.
Call Me Karizma - Black Leather
Мушу зізнатися, маю слабкість до беззмістовного поп-панку.
Halsey - Easier than Lying
Жіночий маніфест материнства в обгортці індустріального року. Вау!
Saint Chaos feat. Sam Tinnesz & Vo Williams - Seeing Red
Sam Tinnesz прокладає дорогу для Saint Chaos у майбутнє, агресивно та якісно.
The Blue Stones - One By One
Цим хлопцям поки бракує уваги широкої публіки, хоча The Blue Stones заслуговують на більше.
Трапляється, що алгоритми музичних сервісів підкидають крутих виконавців, коли рік вже минув. Тому зараз представлю декілька артистів, що трапилися мені лише цьогоріч.
The People's Thieves - Twisted
Подібних гуртів на американському ринку чимало, проте ці хлопці мені запам'яталися.
Zombie Americana - Propagate
Сайд-проект відомого у вузьких колах Брайса Фокса. Дебютний альбом вийшов на злобу дня, про сучасне суспільство та соціальний хаос.
Всім хорошої музики в наступному році ;)