Tribuna/Футбол/Блоги/26-й блог/Топфутболістам час припинити вдавати з себе жертв у питанні напруженого графіка

Топфутболістам час припинити вдавати з себе жертв у питанні напруженого графіка

Вони беруть активну участь у «продажі» футболу, але тепер відчули дискомфорт.

Блог — 26-й блог
20 сентября 2024, 15:55
71

Однією з головних тем старту сезону у європейському футболі став напружений календар футболістів топклубів. Цю тему почали підіймати ще навесні, але зараз, коли Ліга чемпіонів у новому форматі впритул наблизилася, гравців почали все активніше питати щодо збільшення кількості матчів.

Усі вони скаржаться, що було цілком передбачувано. Ось, наприклад, свіжа цитата кіпера «Ліверпуля» Аліссона: «Для вболівальників це неймовірно. Але іноді ніхто не питає гравців, що вони думають про додавання матчів. Можливо, наша думка взагалі не має значення».

Можливо, ваша думка мала б значення, якби ви висловлювали її не лише у момент, коли вам накинули зверху два матчі в єврокубках, а також додали літній турнір (клубний ЧС), на який потраплять далеко не всі топклуби Європи.

Футбол найвищого рівня вже давно став зокрема й маркетинговою історією. Звичайно, ФІФА, УЄФА та інші структури лукавлять, коли кажуть, що збільшення кількості матчів переслідує виключно добрі наміри щодо популяризації гри. Реальна мета лише одна – отримати більше грошей за рахунок більшої кількості поєдинків. Однак це лише один із прикладів, як футбол «продається».

Він також «продається», коли гравці виходять на поле у футболках з логотипами не лише своїх клубів, а й спонсорів цих клубів. Він також «продається», коли футболісти найвищого рівня укладають контракти з великими брендами. Він також «продається», коли на пресконференціях гравці сидять за столами на тлі банера з логотипами виробника пива, чіпсів, авіаліній, букмекерської компанії та багатьох інших.

Дуже банальне, але цілком справедливе зауваження: не було б усього цього – не було б таких зарплат у сучасному футболі. Просто збільшення кількості матчів – це те, що почало приносити футболістам дискомфорт. І тут вони згадали про те, що необхідно питати і їхню думку.

Вони цілком можуть висловити свою думку, коли в наступне міжсезоння боси їхніх клубів організують турне США або Азією, а не повезуть їх, наприклад, до Австрії, де можна з таким же успіхом підготуватися до нового сезону. Або, як варіант, коли наступного разу умовний Родрі продовжуватиме контракт із «Сіті» або підписуватиме угоду з «Реалом», чому б йому не включити пункт про максимальну кількість матчів, у яких його можуть задіяти в сезоні (класна пропозиція одного користувачів Tribuna.com в коментарях)?

«У нас не вистачає гравців, їм потрібен відпочинок. Якщо великі боси та всі інститути, такі як ФІФА, УЄФА та АПЛ, не думають про гравців, то про них мають потурбуватися тренери, інакше вони помруть. Це вже занадто», – казав Гвардіола кілька місяців тому. Чудова думка від тренера, який ще нещодавно проводив матчі без замін і під керівництвом якого минулого сезону 13 гравців «Сіті» провели понад 40 матчів у всіх турнірах.

Так, декому варто згадати, що таке ротація. Ось це якраз і може стати одним із реальних плюсів збільшення кількості матчів – гравці з молодіжних команд, а також ті, кому необхідно набрати форму, можуть стати гарною альтернативою для використання у турнірах не найвищого пріоритету або у матчах зі значно більш слабкими суперниками в чемпіонаті. Це у чомусь ризик, але якщо ви справді хочете захистити гравців від «великих босів та інститутів», то чому б ні?

***

Рішень у проблеми перевантаженого календаря може бути дуже багато. А скаржитися на те, що боси найпопулярнішого виду спорту винайшли та активно впроваджують новий спосіб заробляння грошей на тому, що продається – просто смішно. Футболісти та тренери самі є учасниками цього глобального процесу.

Лучшее в блогах
Сегодня, 20:03Автор
Гріліш змінив образ і нарвався на шквал образ — йому навіть пропонують зіграти за жіночу команду «Манчестер Сіті»
Сегодня, 18:58Автор
Кунде вигадав цікаву стратегію, як не запізнюватися на збори «Барселони» — підлаштувався під жорсткі вимоги Фліка
Сегодня, 18:41Блог
😮 У Джорджіни є прихований талант – з'явились відео, де вона займається несподіваним спортом
Аргентина
Сегодня, 16:52Автор
Что делали звезды «Барселоны» во время блэкаута в Испании – попало на камеру
Сегодня, 15:54Автор
Экс-звезду «ПСЖ» заметили на гостевой трибуне во время матча 1/2 финала ЛЧ против «Арсенала» на «Эмирейтс»
Сегодня, 15:53Блог
«Барселона» й «Інтер» уже зустрічалися в півфіналі ЛЧ — тоді італійці пройшли команду Пепа
Сегодня, 15:35Автор
👀 Чи забив Супряга сьогодні? Стежимо за унікальною серією українського бомбардира разом!
41
Больше интересных постов в блогах
Олександр Сажко
Від себе ще додам, що з якогось боку можу зрозуміти тих футболістів, які жаліються. Але також треба розуміти, що насправді дійсно критичні перевантаження стосуються вузького кола гравців: хто незамінний в своєму топ-клубі, який кожен рік доходить до фінальних стадій єврокубків, та хто одночасно незамінний у своїй збірній, яка доходить до фінальних стадій великих турнірів. І, так вже воно виходить, що це якраз ті люди, хто заробляє найбільше в світі футболу. Тому, напевно, є сенс в тому, що вони і віддавати мають найбільше. А вже якщо жалітися на сам графік, то хай звертаються до своїх клубів та збірних, які на них в першу чергу і заробляють, щоб лімітували час на полі та давали відпочинок від тренувань, щоб клуби мали глибші обойми - грати у всіх турнірах. А то Гвардіола жаліється на складний графік, а потім грає майже без замін та тим самим складом. Ну, це ж дурня, ти мільярди на склад витратив - і не можеш ротацію зробити адекватну? Тому гравців цінувати і жаліти треба. Але для цього є й зовсім інші методи, ніж зменшення кількості матчів. Хоч я згоден, що їх дофіга, звичайно. Просто їх треба не збільшувати, а зменшувати через зовсім інші причини, як на мене, але це вже тема для зовсім іншого поста. 😁
Ответить
34
vasyl-sha
ответил на комментарий пользователя Олександр Сажко
Можна всі гроші світу на склад витратити, але будь-який тренер все одно матиме обойму з 15-16 найкращих гравців, яким довіряє і які грають 80-90% часу. Ширина складу потрібна лише для підстраховки і участі в кубкових іграх проти відвертих слабаків або в іграх, де результат не має турнірного значення. якщо сезон АПЛ складається з 38 матчів і у всіх 38 Пепу треба буде результат, то всі 38 матчів буде грати виключно основа. Бо футбол - це футбол, а не умовний баскет, де можна вийти на майданчик, забити трьоху і сісти на лавку. Ротація призводить до порушення "хімії" між футболістами і знижує шанси наздобуття результату, навіть якщо в тебе в розпорядженні всі топи. Все одно один топ має бути основним, а інший - сидіти на банці. (до речі - можете проаналізувати це в чемпіонатах топ-5 і подати окремою статтею в цифрах, буде цікаво). Саме тому навіть багато тренерів збірної притримуються однієї лінії складу. Інколи в них грають одні й ті ж футболісти, незалежно від їхньої форми і успіхів в клубах. Подумайте над цим і можливо самі дасте відповідь на своє питання: "чому не можеш ротацію зробити адекватну?"
Ответить
8
SPetrov
ответил на комментарий пользователя vasyl-sha
Так те що ви описуєте - це комфортне для Пепа середовище, яке він захищає. Але ж це його проблеми. Ситуація помінялася, так буває. І в Ф1 міняється регламент, і в інших видах спорту. Сіті й так чимало років мав перевагу завдяки найсильнішим 15 гравцям в усій лізі. Тепер гравців треба трохи більше. Інші клуби якось викручуються. Челсі Палмера не заявило на єврокубки, десь банально 5 замін за матч роблять і якусь ротацію. Та й сильних футболістів на роль 16-20 в Сіті вистачає в світі. Невже умовний Ворд-Прауз прям по м'ячу не міг би влучити? Поки одні грають по 60+ матчів, в лігах залишається чимало сильних гравців з дуже обмеженим ігровим часом. Ось для прикладу, деякі гравці і скільки вони награли минулого сезону: Матеус Нуньєш награв 1300 хвилин за сезон Оскар Бобб - 819 Серхіо Гомес - 449 У Артети: Седрік Соареш - 196 хвилин Сміт Роу - 475 хвилин Ельнені - 96 хвилин Нкетія - 1393 хвилини Нельсон - 731 хвилина Так, ми все розуміємо. Боротьба за чемпіонство, нема права на помилку. Але лімітований час цих гравців - це виключно наслідок протистояння Пепа і Артети. Це кожен з цих тренерів відмовляється збавити оберти, а не ліга їх змушує це робити. У них є нормальні гравці для того, щоб знизити напругу на своїх футболістів. Ну й до речі, з списку Артети всі 5 пішли в інші клуби. Під розмови, як важко і багато всім грати, достатньо сильні гравці просто перейшли собі в Пелас, Фулхем заради ігрових хвилин.
Ответить
2
Невідомий користувач
ответил на комментарий пользователя Олександр Сажко
Гарно мокнули Ґвардіолу. Натранжирив купу грошей впусту і робить вигляд що крутий тренер. Ти піди потренуй Кривбас - тоді і побачимо що він не крутіший умовного Р.Ротаня.
Ответить
0
Показать еще 2
demarque
Та це просто абсурд. Замість того щоб підняти питання до тренерів, щоб ті ротували склад, вони хочуть змінити правила та регламенти футболу, грубо кажучи
Ответить
22
Станіслав Кабаці
ответил на комментарий пользователя demarque
а результат?
Ответить
1
Яков 0
ответил на комментарий пользователя demarque
.Хто - ВОНИ? Футболісти не встановлюють правила і не затверджують регламенти. Але мають право на страйк, якщзо роботодавці задля бабла ставлять під загрозу їх здоров'я, а знахабніла "громадськість" біля телека з пивом ще й їх попрікає. І якщо в клубі вони хоча б зарплату отримують, то при перенапруженому графіку логічною буде відмова виступати за збірну: мерцю ані престиж не потрібен, ані квіти на труні!
Ответить
-1
demarque
ответил на комментарий пользователя Яков 0
Так роботодавці це клуб для гравця. Він з роботодавцями і має вирішувати свій графік, та як йому зменшувати втомленість. В чому проблема давати відпочинок гравцям ротацією? Це прості та очевидні речі. А вони перестрибують керівництво клубів та вимагають глобальних змін у футболі. Хитрожопість
Ответить
1
Показать еще 4
Eugene-Chn
У багатьох видах спорту вихід на заміну є серйозною складовою гри. Грають четвірками\п'ятірками, заміни робляться прямо серед матчу. Рано чи пізно дійдуть до цього і у футболі.
Ответить
15
vasyl-sha
ответил на комментарий пользователя Eugene-Chn
В баскеті гравці мінялися ще на початку 20-го століття, тобто більше 100 років тому. Ви хочете сказати, що футбол відстає від баскетбола на 100 років у розвитку? І типу у футболі немає зворотніх замін лише тому, що до цього "не дійшли"? Ох вже ці тупі менеджери у футболі, до яких ніяк не дійде)) Може вже досить проектувати правила з різних видів спорту на футбол? (не до вас питання, а до адептів загалом). Футбол - особлива гра з особливими правилами, які настоювалися століттями. Заміни як в баскеті не робляться не тому, що хтось не дійшов до цього, а тому що поле 100 на 65 метрів, тому що тактичні розташування, тому що... багато тому що. А грати умовними "четвірками\п'ятірками" можна вже зараз. Але чомусь далеко не всі тренери і далеко не завжди, маючи можливість навіть у перерві змінити пів складу, викорситувують всі 5 замін за гру. Знову ж таки "тому що..."
Ответить
3
Cuno Says
ответил на комментарий пользователя vasyl-sha
Колись у футболі взагалі не було замін, потім дві заміни з 5 гравцями в запасі, потім 3 з сімома гравцями, зараз 5+ з 12 гравцями в запасі. Колись в ЛЧ грали тільки чемпіони, а зараз по 6 команд з чемпіонату. Колись навіть по закінченні контракту один барин мав сплатити іншому барину за кріпака, аби той пахав у нього. Потім стався Босман і все змінилось. Колись офсайд визначався за трьома гравцями суперника та міг бути на власній половині поля. Колись воротар міг не вводити м'яч у гру більше 6 секунд. Всім насрати на традиції, особливість, бла-бла-бла. Тільки гроші мають значення.
Ответить
16
vasyl-sha
ответил на комментарий пользователя Cuno Says
А до чого оце вся ваша історична "капітанщина"? Я кажу, що не можна просто так брати і правила з однієї гри сліпо переносити на зовсім іншу гру з зовсім іншими особливостями. В баскетболі міняютсья четвірками/п'ятірками, то давайте у футболі так зробимо - єбать, геніально) Можна ще на паркеті почати грати, там мяч швидше котиться. Гуляєм! Зміна кількості замін у футболі з 0 до 5 наразі продиктована спочатку травмами, а потім підвищенням інтенсивності гри, але як 50 років тому, так і зараз заміна у футболі - це тривалий процес, який займає від 30 сек до 1 хв гри, а не 2-3 секунди, як у баскетболі чи футзалі. Саме тому до цих пір зберігається лише 3 слота для замін. І як тренери, так і експерти погоджуються, що їх не варто збільшувати. Сподіваюсь, ви розумієте, чому і взагалі про що я кажу. Бо з першої відповіді здалось, що не зовсім - кудись вас занесло у "насрати", "тільки гроші" і бла бла бла))
Ответить
7
Показать еще 9
Elliott03
Дещо смішно читати про аргументи типу "два рівноцінних склади і тд". Це ж навіть не питання грошей, щоб їх утримувати. Тут більше питання мотивації самих гравців. Маємо свіжий приклад Альвареса, який хотів регулярно грати і пішов в слабший клуб за ігровою практикою. І таких прикладів особливо з більш молодими футболістами багато. Щоб мати рівноцінний склад - треба мати на заміну своєму топові ще одного топа. І який топ футболіст погодиться прийти посидіти на лавці наприклад під Ван Дейком, Едегором чи Кейном? Та ніхто в здоровому глузді) Прийдуть на голову слабші футболісти і в важливих матчах проти сильних суперників все одно тренер буде виставляти наближений до основий склад. А чим більше важливих матчів - тим більше гратиме основа і менше буде застосовуватися ротація. Бо для топ клубів кожні 3 очки важливі. А чим більше матчів в клубі і збірних -> тим більше шансів отримати травми- > тим більше навантаження на решту здорових футболістів. А потім настане один прекрасний момент, коли команди замість того, щоб демонуструвати швидкий атакувальний динамічний футбол з активний пресингом, стануть набагато більш прагматичними і будуть думати просто про те, як в економ режимі, не особливо ризикучи, з обмеженою лавкою і на фоні втоми здобути сьогодні перемогу, бо в них за 3 дні інший топ матч. От приблизно як дербі Північного Лондона пару днів тому. Надіюся всім сподобалося, бо скоро нас такого очікує більше і не тільки від Арсеналу :)
Ответить
10
SPetrov
ответил на комментарий пользователя Elliott03
То гравці хочуть більше чи менше грати? Я заплутався
Ответить
1
Elliott03
ответил на комментарий пользователя SPetrov
Я думаю кожен хоче грати в міру своїх можливостей без ризику для здоров'я.
Ответить
4
nikmen
ответил на комментарий пользователя Elliott03
То есть футболист хочет играть в лучших командах, не рисковать здоровьем и при этом считатся ТОПовым футболистом. Такое удается единицам. В остальных случаях один из 3 пунктов надо убирать
Ответить
5
Показать еще 3
Шарль Еклєр
от тут погоджуюся з думкою автора на всі 100%
Ответить
6
Рус Гайв
Нічого не скажу щодо календаря, а от за те "видовище", яке пропонують нам "топфутболісти" однозначно треба платити менше
Ответить
5
Яков 0
ответил на комментарий пользователя Рус Гайв
Не плати. Але інші люди готові платити
Ответить
1
Рус Гайв
ответил на комментарий пользователя Яков 0
Таких стає все менше, бо індустрія розваг пропонує багато різного і цікавого контенту. Футбол цієї конкуренції не витримує
Ответить
0
Невідомий користувач
Насправді це збільшення кількості ігор і бажання заробити всі гроші (я і про менеджмент і про футболістів для якиї 10 млн в рік вже не гроші) - все це суне туди ж, куди і капіталізм вцілому. Коли ти збільшуєш попит на обмеженому ринку який і так вже перегрітий. Результат може бути як у виробництві автівок де тисячі новеньких авто гниють на складах бо так і не продалися а вже нова версію підїхала https://www.japantimes.co.jp/news/2020/05/05/business/corporate-business/us-auto-market-glut/#.XrKOMBNKgjc Мені особисто в дитинстві дуже хотілось кока-кола. Бо я міг її випити раз в місяць максимум. І задоволення було від того разу - супер. А тепер я можу пити її щодня. І не пʼю взагалі...
Ответить
4
Яков 0
ответил на комментарий пользователя Невідомий користувач
То клятий капіталізм винен, що Вам коли не хочеться? Давай назад в совок, з лімонадом Буратіно?
Ответить
0
Cuno Says
Нехай би спробували на заводі відпахати 12 годин за 18 тисяч гривень, нитики!
Ответить
4
vasyl-sha
ответил на комментарий пользователя Cuno Says
щоб зрозуміти, що пахати 12 годин на заводі за 18 тисяч гривень - це дікуха, обов'язково пробувати?)
Ответить
4
Андрей Васин
ответил на комментарий пользователя Cuno Says
ви схоже навіть не уявляєте собі, які фізичні навантаження отримують спортсмени і наскліьки вони більши, ніж на заводі відпахати. просто спробуйте замислитись над тим, що людина на заводі може пропрацювати все життя і навіть на пенсії працювати, а спортсмен закінчує зі спортом в 30-40 років.
Ответить
-5
Cuno Says
ответил на комментарий пользователя Андрей Васин
Плак-плак, доларовим мільйонерам важко, плак-плак.
Ответить
0
Показать еще 8
Bur
Нагібатор базує!
Ответить
3
stand-up_guy
Нехай це скеровують до тренерів і клубів - треба розширювати лавку і більше використовувати ротацію гравців. І все, проблеми нема.
Ответить
3
SPetrov
Я думаю що трудові угоди футболістів з клубами мають передбачати можливість певної кількості днів відпустки під час сезону, які гравці мають право активувати. А клуб зі свого боку міг би обмежити гравця: 1. певними датами (наприклад, квітень і травень нікому не можна), 2. певними матчами (календар же відомий), 3. обмежити можливість відходу декількох одразу у відпустку. Насправді, це нічого геніального, а просто трудові договори на звичайних роботах) Ну і нормалізувати ВІДМОВУ грати за збірну. Бо з Бена Вайта ледь не диявола зробили, наприклад. Дати можливість гравцям в певні періоди просто відмовлятися від ігор за збірну. Особливо це стосується топ-збірних. В умовній Франції деякі сильні гравці ніколи не грали за збірну, бо зірки постійно їздять навіть на лігу націй.
Ответить
3
Elliott03
ответил на комментарий пользователя SPetrov
Та Бен Вайт розумно вчинив. Бо дивлюся що на Саутгейта, що на його наступника. Кожен матч навіть проти на дві голови слабших суперників по типу Ірландії чи Фінляндії і знову в старті: Сака, Райс, Кейн. Це ж наскільки треба бути невпевненим собі, щоб боятися вийти і зіграти без лідерів, в матчі, який майже нічого не вирішує? Так ніби більше футболістів в країні нема, на яких треба подивитися.
Ответить
6
Michael Ivanovich
ответил на комментарий пользователя SPetrov
В гравців і так є право відмовитись грати за збірну, в них немає контрактів з асоціаціями, немає зарплат і відповідно немає зобов"язань перед збірними. А от клуби не мають права забороняти гравцям приїжджати в нац.команди у встановлені вікна ФІФА/УЄФА, бо будуть жорсткі санкції. Тут рішення за гравцями. Добре пам'ятаю, коли Франк Рібері оголосив, що припиняє виступи за ле-бльо (перед домашнім Євро 2016), його сильно захейтили, а керівник УЕФА Платіні посилаючись на якісь там норми регламентів УЕФА навіть погрожував його забанити навіть на клубному рівні, але далі погроз так і не пішло. Бо юристи тоді відразу розклали всю цю історію по поличках - типу це аналогія зі справою Босмана, коли футбольні статути і регламенти порушують державні і міжнародні закони, конституції ітд, закрема право вільно обирати місце праці. Типу не можна футболіста змусити грати там де він не хоче і через його відмову заборонити йому грати взагалі і всюди. Але хитрозроблені футбіки не хочуть самі приймати непопулярні рішення , отримати хвилю хейту, вони будуть голосно нити , щоб хтось захищав і їх здоров'я і їх банківські рахунки.
Ответить
3
Андрій Черкасов
Підтримую. Подивиться на гравців НБА та НФЛ там 2-3 матча на тиждень (це більше сілові та травмоопасні види спорту) . Плюс постійні перелети. І там є ротації своїх лідерів. + в НБА є потолок зарплат, це дозволяє тримати 5-6 зірок, інші проспекти, молодь (та головна біль для тренерів). Лідери не кожен матч грають. В них також є ЧСвіту/Олімпіади, та турне по Азії/Європі
Ответить
2
Dandelion79
Гравці-професіонали "Нам треба менше матчів і більше грошей" Гравці-аматори 1. В суботу грає за команду на область 2. В неділю в сусідній області за іншу команду на район 3. Посеред тижня один-два матчі в комерційному турнірі з міні-футболу і це без щоденних інтенсивних тренувань, працюючи у інший час звичайним працівником...
Ответить
2
Яков 0
ответил на комментарий пользователя Dandelion79
На якій хвилині першого тайму матчу професіоналів здохне і попросить заміни ваш аматор? Я вже не кажу, на якій хвилині щоденного тригодинного тренування професіоналів той аматор помре?
Ответить
-1
posterrr
ответил на комментарий пользователя Яков 0
Варді до 23-х років був аматором. Щось не здох після переходу в профі. Більш того, АПЛ виграв, кращим бомбардиром АПЛ став))
Ответить
1
rost_
Розумію спокусливу спробу натягнути грошовитого пугача на ґлобус, "хай ці мажори бігають шо" Але розширення турнірів, збільшення кількості матчів, це настільки незрозуміла та неробоча опція що я хз чому це не очевидно загальній масі Жоден супер атлет не вивезе грати через 2-3 дні увесь сезон, це всього 1 повноцінний день на відновлювальні процедури. Ця історія призведе до того що топ-клуби почнуть збільшувати ростери гравцями 2 ешелону, розробляти систему пріоритетності цілей і т.д. Які це несе мінуси навіть не буду перераховувати. Як що вам такий футбол ок, то ок) Мені ж не ок взагалі Вже зараз багато матчів виглядають як якийсь копіпаст, а що буде далі...
Ответить
2
Jarki
а це ше клубний лч по новому формату ніхто не грав. отам вже завиють вовками люди.
Ответить
1
Sergiy Bresciano
ответил на комментарий пользователя Jarki
я навіть не чув про такий чудовий непотрібний нікому турнір
Ответить
-3
Dima Lu
Як на мене 7 замін цілком норм, 3 слоти на 7 замін, не беручи воротаря то 10 людей, 70% команди може бути змінено, ось і вихід.
Ответить
1
DeGoal
Ок, є сміливий, хто спробує мені пояснити, як Астон Вілла повинна пройти цей сезон? Щоб досягати високих результатів і витримувати навантаження в АПЛ, без єврокубків треба мати сильну лавку. Таке собі можуть дозволити Сіті, Юнайтед, Челсі. Що робити іншим? Просто немає сенсу виходити в єврокубки. Це нововведення підштовхує клуби до СуперЛіги! Навіщо ригати, коли можна мати легший графік за ті ж цифри!
Ответить
0
Казино Монако
Таке враження що автор просто захотів виказати за те що футболісти багато заробляють і не хочуть багато грати . Але якщо Пеп хоче вигравати йому треба грати основою в кожній зустрічі а не через одну , як і любому тренеру . Предсезоні турне по Азії і США , клуби завжди брали резерв і трохи гравців основи . А тепер не буде цього турне , а буде офіціальний як я розумію турнір . Матчів збірних стало більше і для гравця відмовитись від поїздки не можно бо буде хейт від всіх , від своєї асоціації і вболівальників . Наприклад раніше дивився хокей і там якщо з НХЛ ще грає в плей офф , то в неяку збірну її не відпускають і нічого . А у футболі гравець тільки залікував травму у клубі їде на якусь Лігу Націю получає в рецидив в першому таймі першого матчу то нічого страшного . Ігор дійсно багато зробили , подивимось чи виправдають вони себе .
Ответить
0
Bradford City
ответил на комментарий пользователя Казино Монако
А в чому проблема. Якщо Пеп хоче вигравати кожного матчу то він має мати дві основи. Вони ж на матчах гроші заробляють. Тому в чому питання. Чи підлаштовуйтесь під умови, чи просто відкажіться від турнірів, чи зливайте резервом. А то якась подвійна мораль. Гроши заробляти на нових матчах норм - але грати не норм. С футболістами також. Хейта вони бояться? Ну так в чому проблему. Ти хочешь і гроші заробити, і сильно не напружуватись і усім подобатись. Таке рідко можна зробити разом. Тож пускай обирають що вони хочуть
Ответить
9
Яков 0
ответил на комментарий пользователя Bradford City
Пепу не дають мати два рівноцінних склади, душать мотузкою ФФП. І мова не про тренерів - а про футболістів, яких заганяють в могилу отими перевантаженнями.
Ответить
0
Bradford City
ответил на комментарий пользователя Яков 0
Футболіст це доросла людина як може підійти та сказати - Для мене ці навантаження надто велики. Я хочу працювати там де буде менш шкоди здовров'я. Усе. Переходить до команди полегше. Але він тоді буди отримувати менше грошей, він не зможе грати за такий великий клуб, за збірну? Так. Але подбає про здорво'я
Ответить
0
Станіслав Кабаці
дурницю написали
Ответить
-5